جاباما
۸۹۱۴۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نژادمهدی: باید کم اشتباه عمل کنیم

محمد نژادمهدی، مدافع میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان معتقد است که آنها باید مقابل الاتحاد عربستان کم اشتباه بازی کنند.

خبرگزاری تسنیم: محمد نژادمهدی با اشاره به شکست تیمش برابر فولاد خوزستان در یک بازی دوستانه گفت: این یک بازی دوستانه خوب برای ما بود تا با آمادگی بیشتری به مصاف الاتحاد برویم. کاش قبل از این مسابقه مهم، چند بازی رسمی انجام می‌دادیم، چون بازی رسمی با دوستانه خیلی فرق دارد. با این حال چاره‌ای نیست و متأسفانه در شرایطی که حتی یک بازی هم در لیگ برتر انجام ندادیم باید خودمان را آماده دیدار با الاتحاد کنیم.

وی همچنین در مورد دیدار با نماینده عربستان در لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: ما بازی سختی در پیش داریم و با تیمی بازی می‌کنیم که اردویی تدارکاتی را در کشور انگلیس برگزار کرده و چند بازیکن بسیار خوب خارجی هم به خدمت گرفته است. این در حالی است که بازیکنان عربستانی الاتحاد هم کیفیت بالایی دارند. در مجموع دو بازی سخت پیش روی ما قرار دارد، ولی امیدوارم به مرحله بعد صعود کنیم.

مدافع میانی تیم فوتبال ذوب‌آهن راجع به شانس صعود تیمش به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در فوتبال چیزی قابل پیش‌بینی نیست. هر دو تیم دنبال صعود هستند و امیدوارم در نهایت ذوب‌آهن به مرحله بعدی برود. ما با تیمی حرفه‌ای بازی داریم که بازیکنان گران‌قیمت و باکیفیتی در اختیار دارد. البته ذوب‌آهن هم پتانسیل فنی بالایی دارد و تمام تلاش ما این است که از این مرحله عبور کنیم. فقط باید برابر الاتحاد کم‌اشتباه بازی کنیم و این موضوع نقش مهمی در صعود ما خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج