۸۹۱۴۵۱
۲۷ نظر
۵۰۰۱
۲۷ نظر
۵۰۰۱
پ

هوادار مضروب پرسپولیس: به CAS شکایت خواهم کرد

هوادار مصدوم دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس با انتقاد از عدم رسیدگی به مشکلات او گفت: لازم باشد به دادگاه CAS شکایت می‌کنم حقم را بگیرم.

خبرگزاری فارس: فرشید آقابالازاده هوادار تیم پرسپولیس که در جریان دیدار سپاهان و پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی از ناحیه چشم به شدت آسیب دید این روزها پیگیر وضعیت مصدومیتش و همچنین پیگیری قضایی این اتفاقات است.

آقابالازاده در این خصوص گفت: متاسفانه اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است و واقعا نمی‌دانم که باید چه کاری انجام دهم. همه از اتفاقاتی که برای من در اصفهان رخ داد با خبر هستند ولی وقتی وکیلم برای پیگیری شکایت از باشگاه سپاهان به اصفهان رفته بود به او گفته‌اند که هیچ فیلمی از اتفاقات رخداده توسط دوربین‌ها ضبط نشده و این یعنی اینکه این دوربین‌ها روشن نبوده و فقط به صورت فرمالیته در استادیوم وجود داشته است و شاید می‌خواستند با این کار نمایندگان AFC را گول بزنند. به خاطر همین مسئله هیچ فیلمی از کتک خوردن و سایر هواداران پرسپولیس وجود ندارد.

وی ادامه داد: قبل از آغاز بازی با سنگ دست من را زدند به طوری که دست من خیلی باد کرد و اورژانس به خاطر همین مسئله روی دست من آتل گذاشت. بعد از بازی هم که از ناحیه چشم مورد آسیب شدید قرار گرفتم باز هم به اورژانس رفتم و چه قبل از بازی و چه بعد از بازی مسئولان اورژانس اسم و مشخصات من را نوشتند. اما جالب است که الان وکیل من که به اصفهان رفته متوجه شده که نام من در لیست مصدومان بازی با سپاهان و پرسپولیس ثبت نشده است.

مگر می‌شود اسم من را دوبار بنویسند اما نام من در لیست نباشد؟ شاید به همین خاطر بود که مدیرعامل سپاهان مصاحبه کرد و گفت ۴ نفر مصدوم شدند! مسئولان اورژانس ورزشگاه اسم من را در لیست خود وارد کردند اما حالا هیچ اسمی از من در لیست مصدومان نیست و دیگر نمی‌دانم چه باید بکنم. این مسائل فاجعه است و دیگر اسم این اتفاقات را نمی‌شود حاشیه‌های فوتبالی گذاشت بلکه این جنگ قومی قبیله‌ای است!

این هوادار مصدوم درباره اینکه بحث شکایت او کجا رسیده،‌ تصریح کرد: من به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کردم اما آنها گفتند که این شکایت، کیفری است و در صلاحیت آنها نیست و به همین خاطر از باشگاه سپاهان به دادگاه شکایت کردم چرا که ضارب من مشخص نیست. واقعا عجیب است که ضارب من مشخص نیست، اورژانس اصفهان نام من را در بین مصدومانش ننوشته و باشگاه سپاهان هم همه چیز را تکذیب می‌کند! در همین شرایط هیچ کسی پاسخگوی من نیست و اگر به شکایت من در ایران رسیدگی نشود شک نکنید به دادگاه CAS شکایت می‌کنم.

من چشمم را از دست دادم و هیچ کسی پاسخی به من نمی‌دهد. یک موضوع جالب هم رخ داده و آن این است که تابلوی ورودی مجموعه ورزشی نقش جهان اصفهان را کنده‌اند تا اعلام کنند که آن قسمتی که من مصدوم شدم جزو ورزشگاه نبوده است! وقتی این مسئله را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفتم آنها فقط می‌خندیدند که مگر می‌شود این اتفاقات رخ دهد. حتی برخی دوستانم که به این ورزشگاه رفتند تا از این مسائل عکس و فیلم بگیرند هم مورد حمله قرار گرفته و کتک خوردند.

آقابالازاده خاطرنشان کرد: من سه عمل روی چشم راستم انجام دادم و الان این چشم بینایی ندارد اما پزشکان گفته‌اند شاید تا سه سال دیگر امکان داد که بینایی چشم من برگردد.

وی افزود: مدارک پزشکی قانونی خودم را ترجمه کرده و به تائید وزارت امور خارجه هم رساندم و مطمئن باشید حقم را از مجامع بین‌المللی پیگیری خواهم کرد. با دو وکیل در هلند (این هوادار ساکن هلند است) در این باره مذاکره کردم و آنها گفتند اگر در ایران به مشکل تو رسیدگی نشد از طریق دادگاه‌های بین‌المللی آن را پیگیری کنم و مطمئن باشید این کار را انجام خواهم داد تا حق خودم را بگیرم.

این هوادار مصدوم با گلایه از پیگیری نشدن وضعیت او از سوی فدراسیون فوتبال گفت: موضوعم را تایپ کرده و به دفتر آقای تاج بردم. حتی شماره تلفن خودم را دادم تا پیگیر مشکل من شوند اما آقای تاج حتی یک تماس هم با من نگرفت و این در حالی است که از سفارت هلند به عیادت من آمدند. از سازمان لیگ چند نفر به ملاقاتم آمدند که دست‌شان درد نکند و ممنون آنها هستم ولی آقای تاج هیچ تماسی با من نگرفت که دلم خوش باشد که پیگیر وضعیتم هستند.

باور کنید از رسانه‌های بیگانه و شبکه‌های فارسی زبان در انگلیس و آمریکا بارها با من تماس گرفتند تا با من مصاحبه کنند ولی من این کار را انجام ندادم و نخواستم مشکلات را به رسانه‌های معاند بکشانم. اما حالا می‌بینم در کشور خودم هیچ کاری برایم انجام نمی‌شود. من به برنامه سعادت‌آباد در شبکه دوم سیما رفتم و قرار بود ۷دقیقه در خصوص مسائل پیش آمده صحبت کنم اما از حراست تلویزیون آمدند و اجازه ندادند حرف بزنم به طوری که فقط ۳۰ ثانیه توانستم سلام کرده و خودم را معرفی کنم. با این کارها چیزی درست نمی‌شود و ای کاش اجازه می‌دادند که حرف‌هایم را در رسانه‌های داخلی بزنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایران شده شهر هرت با این مدیران مافیایی درسته فیلمی وجود نداره ولی میتونید گزارشات رسانه ها رو مدرک کنید

    • بدون نام

      حتما این کار رو بکن هرچی علی خطیر برا پرونده سوپر جام نتیجه گرفت توهم میگیری

    • بدون نام

      سپاهان به پشتوانه تاج وحشی شدن خدازودترکلک تاج بکن

      پاسخ ها

      • sep

        وحشی اون تیم قرمزه که معلوم نشد اون همه سنگ چطور رفت تو ورزشگاه ازادی که بزنن تو سر بار تیم سپاهان اخرش هم صداش در نیاوردن

      • بدون نام

        سپاهان = توحش

    • بدون نام

      سپاهان کثیف ترین باشگاه دنیاست ...

      پاسخ ها

      • sep

        دروغ نگو پس کثیف ترین تیم تیم لنگه

      • استقلال سرور

        چشمان حسود سپاهان کور باد

    • بدون نام

      لعنت به باند مافیای اصفهانی
      فوتبال اصفهان باید تعلیق شود

    • بدون نام

      وحشی ترین مردمان ایران اول تبریز بعد اصفهان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خجالت بکش ، چطور عملکرد چند هوادار را به مردمان شریف تبریز و اصفهان ربط میدهی ؟ با وجود هوادارانی چون تو ، جو ورزشگاهها درست نمی شوند .

      • محمد محمدی

        بعدشم تهران

    • علیبرززززز

      آب های مسموم هنو یادمون نرفته کثیف ترین باشگاه جهان شله زرد

      پاسخ ها

      • sep

        خوده بنگر اعتراف کرد نوشابه نیروزا تاریخ مصرف مصرف کردن چی میگی تو اگه سواد فوتبالی داشتی متوجه میشدی هر تیمی هر جا میرد غذا. اب و هتل خودشا باید جور کند نه اینکه تیم میزبان بده مگه سپاهان خیره باز کرده که اینا را بده یکم برو سواد یادبگیر

    • sep

      اقا یه سوال یه بار با سنگ زدن تو دستت. بعد دستت را اتل کردن دوباره رفتی تو ورزشگاه دوتا مسئله پیش میاد یا ابنکه دروغ میگی یا عقل سالمی نداری وقتی عقل سالمی نداری یعنی اینکه خیلی ادا لاتید میشد. میگی دوستات رفتن فیلم بگیرن از دور ورزشگاه بعد به دوستات حمله کردن اقا مگه تکزاس رفتی چرا دروغ میگی بگو از کجا میخوای فیلم بگیری خودم میرم فیلم میگیرم و بهت میرسونم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس جان مثل اینکه شما خودتان قرصهایتان را نشسته خوردید. بازی تهران که فیلمش را همه دیدند سپاهانی ها به نیروی انتظامی و حراست و تماشاگران پرسپولیس رحم نکردند و در اصفهان هم که با زنجیر و پنجه بوکس و قمه از خجالت پرسپولیسی ها درآمدند. اگر مثل کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال ایران ندیدی با یک جستجوی کوچک در سایت های خبری میتوانید ببینید و اگر مثل تاج خودتان را به کوری زدید زیاد زحمت نکشید تا خدای نکرده زخم نشوید. رو که نیست سنگ پای قزوین هست.

    • محمد بسیطی

      انتطار داشتی آقای تاج بیاد عیادت شما
      عزیزم آقای تاج و ساکت سپاهان رو چندین سال چپاول کرده بودن الانم که ماشالله سکت و تاج به فدارسیون هجرت کردن، انشالله همین روزا هم دوتاشون میشن مسیولین فیفا.... مثه داداش سکت که چندین ساله پیمانکار غذا و سلف سرویس سپاهان بوده و الانم فدارسیون رو گرفته.
      خلاصه بخور بخوره برادر
      اینجا ایران روی خط پارتی بازی

    • اصلان

      سپاهان اشغال مگه چقدرپول دیه چشم این بدبخت میشه، اصفهانی گداصفت،اخرنصف دستمزدماهانه نوچه های قلعه نوعی نمیشه چرااینقدر پستی وجنایت
      اسم مسلمان هم میزاریدروخودتون
      پایتخت فرهنگی جهان اسلام روشهرتون!!!!!!
      بعدازاسراییل بدترید.

      پاسخ ها

      • sep

        انگار بدجوری از اصفهان سپاهان ضربه روحی دیدی

    • بینام

      سلام .واقعا به همین میگن مافیای فوتبال اصفهانی
      من خودم با چند تا از دوستان قرار گذاشته بودیم بریم استادیوم اما جرات نکردم چرا یه بازی قبلی شله زردو باپرسپولیسو رفتم استادیوم واقعا طرفدارای سپاعن بدترین کارها رابا طرفدارای پرسپولیسو میکردن چهل سالمه خیلی جاهای ایران فوتبال دیدم اما سپاعنی ها اند نامرد بازی راسر طرفدارهای تیم های مقابل در میاورند ولی مطمئنم چوب خدا صدا نداره وقتی که زد دوا نداره

      پاسخ ها

      • sep

        سلام مرد تو که خیلی مردی

    • بدون نام

      اخه مگه میشه هم قبل بازی و هم بعد بازی تو رو بزنند .اگه واقعا راست میگی پس کرم از خود درخته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کرم از اون وحشی هایی هست که این بدبخت را زدند با انصاف

    • علی

      اصفحانی ها واقعا وحشی هستند
      باید هیچ گونه مسابقه ای تو این شهر برگزار نشه
      چند بار دیگه باید این اتفاق ها تو اصفحان بیوفته که تحریم بشه این شهر...

      پاسخ ها

      • شاهین

        آخر انسانیت ووجدان کجا رفته آیا خدا خوش میاد یه جوون چشمش از بین بره وآب از آب تکون نخوره این میریت سپاخان واقعا براشون متاسفم کاش میدونستن این باشگاه هم خانواده پرسپولیسه واز مکتب بزرگ اخلاق مدار شاهین

      • sep

        وحشی خودتی بیشعور. اقای ناظر چرا اجازه میدی کسی به اصفهانیها توهین کند و نظرشا نشان بدی

    • بدون نام

      هوادران همه پشتت هستن ! اقدام کن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج