۸۹۱۴۸۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
۱۳ نظر
۵۰۰۸
پ

فرمانده بسیج: بیکاری محصول تفکر لیبرالی است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین محصول تفکر لیبرالی را بیکاری، رانت اقتصادی و فاصله زیاد بین فقیر و غنی دانست و تصریح کرد: بارها مقام معظم رهبری تلاش کردند و فرمودند که الگوی اقتصادی که اجرا می شود نباید بی عدالتی را به دنبال داشته باشد.

خبرگزاری فارس: سردار غلامرضا سلیمانی پیش از ظهر امروز در مجمع عمومی بسیج استان بوشهر، اظهار داشت: بدون تردید انقلاب اسلامی ایران سرآغاز تحولات بزرگی در جهان و در منطقه غرب آسیا و بویژه در جهان اسلام محسوب می‌شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه استان بوشهر همواره در مقابل بیگانگان و استعمار پیر خوش درخشیده است، ابراز کرد: مردم ما در طول تاریخ در مقابل آمریکا و استعمار پیر انگلیس مجاهدت و جان‌فشانی کرده‌اند اما حکومت وقت زمانی که «ملکم انگلیسی» قرار شد به ایران بیاید، به حکام ولایات دستور می‌داد که از این استعمارگران حمایت کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران در همه مولفه های سیاسی، دفاعی و امنیتی و فرهنگی موفق بوده، چرا که به مختصات حکومت دینی توجه کرد و مسیر انقلاب را پیش گرفت.

وی بیکاری و عدم رونق تولید را از مشکلات اصلی اقتصادی در کشور عنوان کرد و گفت: متاسفانه بعد از دفاع مقدس افرادی مدل توسعه بانک جهانی را در کشور آوردند و این موضوع باعث شد عوارضی در اقتصاد ما ظهور و بروز پیدا کند که ما در برخی حوزه ها برای همیشه وارد کننده باشیم، در حالی که ما همه استعدادها را برای تولید داریم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین محصول تفکر لیبرالی را بیکاری، رانت اقتصادی و فاصله زیاد بین فقیر و غنی دانست و تصریح کرد: بارها مقام معظم رهبری تلاش کردند و فرمودند که الگوی اقتصادی که اجرا می شود نباید بی عدالتی را به دنبال داشته باشد اما رسما افرادی پاسخ دادند که یکی از الزامات توسعه، له شدن فقرا زیر چرخ های توسعه است.

وی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های بسیج این است که مدل‌ها و راه حل‌های بومی طراحی شود، عنوان کرد: بسیج این توان را دارد که ظرفیت‌های خود را به میدان عمل بیاورد و اگر بسته‌های اشتغالی در جهت رونق تولید مبتنی بر اقتصاد بومی، دریا، کشاورزی و دیگر موارد این چنینی باشد، آمادگی داریم با کمک دستگاه‌های اجرایی و مردم از این طرح‌ها حمایت کنیم.

سلیمانی با بیان اینکه تولید چهار هزار مگاوات برق خورشیدی از طریق نیروگاه‌های کوچک خانگی در روستاها با وام های کارمزد یک درصد بخشی از برنامه‌‌های بسیج مستضعفین است، تشریح کرد: خانواده‌های روستایی که نیروگاه کوچک خورشیدی را بر پشت‌بام خانه‌های خود نصب کنند، علاوه بر اینکه مصرف برق آن‌ها رایگان است، ماهیانه هزینه‌ای هم به این خانواده‌ها از طریق وزارت نیرو پرداخت می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقا؟ آیا دیگران هم بایدبا ایده و نظر شما هم عقيده باشند؟ ما اگر با دنیا تعامل داشته باشیم و اینقدر موجبات تحریم را برای مردم فراهم نکنیم و سرمایه گذاری خارجی صورت بگیرد کارخانجات فعال می شود در آنصورت بیکاری کم می شود. گناه این مساله را گردن تفکر لیبرالی و هر چیز دیگری انداختن رفع بیکاری می کنه؟!

    • بدون نام

      آقای ولایتی هفتادتاشغل داره جای هفتادتا جوان گرفته...

    • رضا

      چه بگویم که دگر نظری نیست
      گر هم نظری هست دگر رهگذری نیست

    • محمد

      ٢ تا لیسانس دارم ولی واقعا از حرفای این دولتی ها چیزی نمی فهمم .

    • بدون نام

      سلام علیکم به شما وطرح پیشنهادی اگر فراموش نشود اولین متقاضی میباشم

    • بدون نام

      بیکاری نتیجه سرمایه های بر باد رفته ملت به اسم بیت المال است .

    • بدون نام

      بله واقعاً همین طور است که یک عده نمی خواهند اقتصاد داخلی را رونق بدهند للبته بیکاری درایران قابل حل است ولی لیبرالها دوست ندارند وهمان حرف مردم که افکار اجنبی در ایران است

    • بدون نام

      پس چرادرکشورهای لیبرال این همه بیکاری ورانت وفسادمالی دیده نمیشود.مهمترین عامل این همه فساد آزادنبودن مطبوعات دربیان مشکلات است

    • بدون نام

      همین لیبرالهاباعث ورودملیون ملیون افغانی قاچاقی شدن وبودجه ومنابع شغل مملکت وگرفتن چرااون موقع صداتون درنمیادفقط حرف میزنیدپارسال نمایندگان مجلس گفتن یعنی چی بیش از۳ملیون افغانی فقط کارساختمانی اشغال کردن وکلی چندبرابران توشغلهای دیگه غیرقانونی فاچاقی وخودعراقچی میگه۳۰۰هزارمیلیاردتومان و۲۴میلیارددلارخرج۳ملیون افغانی وضررشون و۲ملیون شغل بیکارکردن ۲ملیون شغل میش بودجه۲۰سال مملکت وبعدمیخواهید بیکاری نباش و۳۰،تاکشوراروپایی ۱ملیون اوارسوریه ای قبول نکردن وگفتن به ضررمردم ومملکت وکانادامعروف به مهاجرپذیرترین کشوردرسال۱۰هزارتابیشترمهاجرقانونی نمیگیره وسهمیه بندی ازهمه کشورها واولین فاکتورش ثروتمندبودن برعکس ایران

    • علی

      تمام آسیب های انسانی و اقتصادی چهار دهه گذشته نتیجه نفوذ لیبرالهای غربزده در پوشش ظاهر خودی در مناصب قدرت بوده به کمک حربه های زر و زور و زر! برای پیشگیری و جبران خسارت امیدواریم به بیداری مردم در انتخابات پیش رو.

    • سیدضیاالدین خاتمی

      به نظر من باید تمام مدیر ومعاونهای وزارت خانه ها بیرون کنند چون همه دزد غارتگر بیت المال هستند اینها روی طلحه وژبیر را سفید کردند این که نشد مملکت داری ایران شده دزد پرور و مظلوم کش

    • بدون نام

      شما لیبرال اول تعریف کن لطفا اگر جواب درست دادی جایزه داری

    • بدون نام

      اقتصاد ایران ذاتا لیبرالی است .....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج