۸۹۱۵۳۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

بیانیه مشترک فیفا، یوفا و AFC علیه سرقت حق پخش در عربستان

فدراسیون جهانی فوتبال، اتحادیه فوتبال اروپا و کنفدراسیون فوتبال آسیا به همراه چند لیگ معتبر بیانیه مشترکی را در قبال سرقت حق پخش تلویزیونی توسط عربستانی‌ها منتشر کردند.

خبرگزاری مهر: بعد از آنکه عربستان به هشدارهای فیفا برای جلوگیری از سرقت حق پخش مسابقات مختلف فوتبال در رقابت با شبکه بین اسپورت قطر بی توجه بود، امروز این نهاد به همراه یوفا، AFC، لیگ برتر انگیس، سری آ ایتالیا، لالیگا اسپانیا و بوندس لیگا آلمان بیانیه مشترکی را در محکومیت این اقدام عربستانی ها منتشر کرد.

عربستانی ها مدتی است با تاسیس شبکه beoutQ به مقابله با حق پخش گسترده تلویزیونی شبکه قطری beINsports پرداختند ولی سرقت حق پخش آنها سر و صدای تمام نهادهای بین المللی فوتبال را در آورده است.

در بخشی از بیانیه فیفا که بازتاب گسترده ای در تمام دنیا داشته، آمده است: «ما از اظهارات سابق وزارت فرهنگ و اطلاعات عربستان علیه شبکه beoutQ استقبال کردیم اما این شبکه به سرقت خود ادامه می دهد. ما از دولت عربستان می خواهیم که اقدامات سریع و قاطعی را علیه این شبکه انجام بدهد. ما متعهد هستیم به صورت فردی و جمعی برای مبارزه با این سرقت همکاری کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قبل از اینکه قطر شبکه ی بین اسپورت را فعال کنه مسابقات ورزشی رایگان دراختیار مردم قرار میگرفت ولی با اومدن این شبکه تمام مسابقات لیگهای دنیا را خریداری کرده و برای مشاهده ی آنها مبلغ هنگفتی از ببینندگان این شبکه دریافت میکنه با اومدن شبکه ی عربستانی این مسابقات به طور رایگان دراختیار مردم قرار میگرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج