۸۹۱۵۷۰
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

بارسلونا- نیمار؛ روز واقعه فرا رسید!

حالا مقطع تعیین کننده انتقال دوباره نیمار، ستاره برزیلی به بارسلونا فرا رسیده است.

ورزش سه: حالا مقطع تعیین کننده انتقال دوباره نیمار، ستاره برزیلی به بارسلونا فرا رسیده است.

بارسا آماده ارائه اولین پیشنهاد رسمی خود به پاری سن ژرمن برای خرید مهاجم برزیلی است. این باشگاه مصمم است بعد از چند روز سکوت حالا تلاش مضاعفی برای خرید نیمار انجام دهد. مدیران رده بالای بارسا تلاش خواهند کرد تا با PSG توافقی کنند که مناسب شرایط هر دو طرف باشد.

دلیل رویکرد منفعلانه بارسا تا این لحظه، جلوگیری از عصبانی کردن باشگاه فرانسوی بود زیرا پیش از این رابطه ای دشوار میان بارسا و پاری سن ژرمن برقرار بود.

بارسلونا- نیمار؛ روز واقعه فرا رسید!

نیمار در ابتدای تابستان خود را به بارسلونا پیشنهاد داد اما در آن مقطع برنامه آبی اناری ها فقط خرید آنتوان گریزمان بود. اخیرا نیمار آماده پذیرش کاهش دستمزد برای بازگشت به نیوکمپ و پایان دادن به وضعیت ناراحت کننده خود در PSG شده و امیدوار است ناصر الخلیفی اجازه جدایی وی را صادر کند.

بعد از نهایی شدن انتقال آنتوان گریزمان به بارسلونا از اتلتیکومادرید با رقم 120 میلیون یورو، حالا کاتالان ها تمرکز خود را روی جذب نیمار قرار داده اند و اگرچه می دانند با توجه به اتفاقات دو سال قبل کار آسانی برای خرید مهاجم برزیلی ندارند، اما می خواهند با ارائه یک پیشنهاد رسمی شانس خود را امتحان کنند.

بارسلونا- نیمار؛ روز واقعه فرا رسید!

بارسلونا به دنبال پایان دادن به ناکامی سالهای اخیر خود در لیگ قهرمانان است و در این مسیر نیمار می تواند نقش مهمی در ترکیب این تیم ایفا کند؛ پس آنها تلاش می کنند با ارائه یک پیشنهاد رسمی، زمینه بازگشت ستاره برزیلی به نوکمپ را فراهم کنند.

پینی زهوی در مذاکرات اولیه به عنوان واسطه فعالیت کرده اما به دلیل تغییر مواضع اخیر پاری سن ژرمن مذاکرات به خوبی پیش نرفت. بارسا با ارائه یک پیشنهاد رسمی به PSG نشان خواهد داد که در مورد خرید نیمار جدی هستند.

پی اس جی قیمت نیمار را ۱۸۰ میلیون یورو تعیین کرده است و این رقمی است که بارسا حداقل در این تابستان نمی تواند از پس آن برآید.

حالا سه راه پیش پای باشگاه فرانسوی وجود دارد: ابتدا عدم فروش نیمار در این تابستان، دوم پذیرش پیشنهاد بارسا و سوم گوش فرا دادن به پیشنهاد و آغاز مذاکرات علنی روسای این دو باشگاه.

بارسلونا- نیمار؛ روز واقعه فرا رسید!

بارسا معتقد است که PSG بلافاصله در مورد فروش نیمار پاسخ نمی دهد و این می تواند ستاره برزیلی را وادار به انجام اقدامات جدی تر برای جدایی کند.

تا امروز نیمار در تمام شایعات انتقال به بارسلونا سکوت کرده اما این روند ممکن است به محض ارائه پیشنهاد رسمی تغییر کند. اگر نیمار آشکارا اعتراف کند که می خواهد جدا شود، این روند می تواند یک لحظه تعیین کننده در انتقال او به بارسلونا باشد.

زمان برای PSG و بارسا رو به پایان است. به شروع فصل جدید نزدیک تر شدیم و حالا زمانی رسیده که طرفین موضع واقعی خود را مشخص کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشالله بیاد

    • بدون نام

      همش مزخرفه .نیمار بارها گفته میخواد جدا بشه .پنالسلونا گفته پولش نداره پی اس گفته همون فیمتی که خریده یعنی 222میلیون یورو .شانسلونا باخرید گریزمان دیگه چنین پولی نداره .پس به منفورسلونا امسال حداقل برنمیگرده پس ففط میمونه تیمی مثل یووه یا رئال .گودبای داورسلونا نیمار برنمیگرده .هرچند همه رئالی ها امیدوارن نیمار تو پی اس بمونه تا شرايط خریدن امباپه جوون محیا بشه هخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو باوا همش ۴ تا و ۵تا میخورید از این بارسا بعدش معلومه کی شانس داره

      • بدون نام

        کلاس چندمی؟؟
        اب رو بریز جای سوزش ۵تاها،۶تاهاو ۷تایی که تو دربی خوردید.

    • بدون نام

      از پادشاه اسپانیا گرفته تا یوفا و فیفا و....همه حامی زغال مادرید هستند حالا یه عقده ای که از مسی و بارسا خیلی سوخته میاد بی عقلی خودشو ثابت میکنه

    • بدون نام

      میدونستی چرا زغال نتونست جام بیاره فصل قبل ؟ چون وی ای آر اومد و پرز پارتی باز نتونست داوران رو با پول و رشوه بخره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج