۸۹۱۶۰۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دیبالا - منچستریونایتد؛ به بن‌بست خورد؟

هافبک هجومی آرژانتینی تیم یوونتوس برای مشتری انگلیسی‌اش شروطی تعیین کرده که احتمال انتقال او به اولدترافورد را کاهش داده است.

خبرورزشی: انتقال پائولو دیبالا به منچستریونایتد پس از شروطی که این بازیکن آرژانتینی برای شیاطین سرخ تعیین کرده، به طور جدی در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

گویا دیبالا در بدو مذاکراتش با منچستری‌ها حاضر نشده بپذیرد که در قرارداد او همان بندی گنجانده شود که در قرارداد سایر بازیکنان تیم هم وجود دارد و آن کاهش ۲۵ درصدی حقوق در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده است.

دیبالا - منچستریونایتد؛ به بن‌بست خورد؟

او همچنین گفته اگر حقوقی که یونایتد به او می‌دهد تفاوت قابل توجهی با حقوق فعلی‌اش در یوونتوس نداشته باشد (۶ میلیون پوند در سال) ترجیح می‌دهد که در تورین بماند. ظاهراً او از منچستری‌ها حقوقی معادل ۲۵۰ هزار پوند در هفته به صورت خالص درخواست کرده است.

سان نوشته است که با شروط تعیین شده از سوی دیبالا و به بن‌بست خوردن مذاکرات، باشگاه منچستریونایتد امروز صبح (چهارشنبه) از لندن به منچستر فراخوانده شده است تا تمریناتش را در زمین تمرینی کارینگتون از سر بگیرد.

این نشریه همچنین در پایان هفته گذشته مدعی شده بود که اولگنار سولسشایر سرمربی منچستریونایتد به باشگاه گفته است که باید تا امروز (چهارشنبه) تکلیف لوکاکو مشخص شود تا فرصت کافی برای پیدا کردن جانشین مناسب او داشته باشد.

با خودداری منچستریونایتد از پذیرش شروط دیبالا، احتمال معاوضه او با لوکاکو هم منتفی خواهد بود و به این ترتیب اینتر این شانس را دارد که یک پیشنهاد دیگر برای خرید مهاجم بلژیکی به شیاطین سرخ ارائه کند.

آخرین پیشنهاد ارائه شده از سوی نراتزوری ۵۴ میلیون پوند بوده و گفته می‌شود که این باشگاه می‌خواهد پیشنهادش را ۱۱ میلیون افزایش دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج