۸۹۱۶۰۶
۹ نظر
۵۰۰۱
۹ نظر
۵۰۰۱
پ

هرچه لیگ دیرتر آغاز شود به نفع استقلال است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هرچه مسابقات لیگ برتر فوتبال دیرتر آغاز شود به نفع استقلال خواهد بود,، چون در این شرایط مربی از بازیکنان شناخت بیشتری پیدا می‌کند.

خبرورزشی: علی جباری درباره حواشی پیرامون باشگاه استقلال اظهار داشت: خوشبختانه استقلال همیشه در سختی‌ها خودش را به هر نحوی نجات داده است، چون این باشگاه سابقه‌ای طولانی دارد و با این قدمت همیشه توانسته کار را به هر مدلی پیش ببرد.

در حال حاضر نیز هرچه مسابقات دیرتر آغاز شود به نفع استقلال خواهد بود، چون در این شرایط با وجود زمان کافی، مربی از بازیکنان شناخت بیشتری پیدا می‌کند. به تعویق افتادن مسابقات به نفع ما خواهد بود، چون استراماچونی مربی جوانی است و این توانایی را دارد تا تیم را در این فرصت به شرایط بهتری برساند.

هرچه لیگ دیرتر آغاز شود به نفع استقلال است

وی در رابطه با رقابت استقلال در فصل پیش‌رو در سه جام، عنوان کرد: این تیم برای اینکه بتواند در این سه جام عملکرد خوبی داشته باشد، نیاز به دو، سه بازیکن بزرگ دارد.

استقلال الان تیم جوانی است و نیاز دارد چند مهره با تجربه تیم را اداره کنند و از تجربیات‌شان در ترکیب استفاده شود. حتما باید این کمبود برطرف شود و نفرات مورد نیاز جذب شوند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به واگذاری پیراهن شماره ۱۰ این تیم به مهدی قائدی گفت: این پیراهن بر تن آدم‌های بزرگی بوده است. نه تنها شماره ۱۰ بلکه همه شماره‌ها از قبیل ۳ و ۴ و ۵ و ۶ هم بر تن بازیکنانی بوده که هر کدام طرفداران خاص خودشان را داشتند و عده زیادی را در گذشته به استادیوم می‌آوردند.

باید احترام همه شماره‌ها در استقلال نگه داشته و ارزش آن‌ها حفظ شود. امیدوارم قائدی بتواند ارزش این شماره ۱۰ که بر تن بازیکنانی مثل غلامحسین مظلومی و علیرضا منصوریان بوده را حفظ کند و جوابگویی انتظار هواداران باشد.

نمی‌دانم این تقسیم شماره‌ها توسط سرمربی تیم انجام شده یا خیر، اما امیدوارم قائدی ارزش این شماره و پیراهن را حفظ کند.

جباری در پایان درباره خالی بودن پست معاونت ورزشی در باشگاه استقلال تصریح کرد: باشگاه استقلال هم‌اکنون معاون اجرایی دارد که کار‌ها را خوب انجام می‌دهد و فکر نمی‌کنم دیگر نیازی به معاون ورزشی باشد.

هیئت مدیره در باشگاه سیاست‌ها را تعیین می‌کند و مدیرعامل وظیفه اجرای مصوبات هیئت مدیره را برعهده دارد که در حال حاضر بخشی از کار‌ها به مباشری به عنوان معاون اجرایی سپرده می‌شود؛ بنابراین دیگر احتیاجی به معاون ورزشی نیست و استقلال نیز باید مانند باشگاه‌های دیگر از جمله پرسپولیس معاون ورزشی نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اصلان

      بله حکومت حواسش وداره امسال به زورمیخاد مقام براش بیاره

    • امید

      بله شمادرست می گیداستقلال به خاطرتغییروتحولات زیادنیازبه زمان بیشتردارندتاباهم هماهنگ شن ومسئولین مربوطه هم به همین خاطرلیگ به تعویق می اندازن تااس اس شون به آمادگی کامل برسه وای جای تاسف داره

    • مهدی

      معلوم بود دیگه برای قهرمان شدن تیم محبوب وزارت هر کاری میکنند.
      دیر شروع شدن لیگ
      اخراج برانگو
      پرداخت بدهی بازیکن و شفر
      خرید بازیکن های متعدد خارجی و کمک مالی
      رفتن تا مالزی و رایزنی برای محروم نشدن
      رفتن تا سفارت کرواسی و پرداخت بدهی برای محروم نشدن
      و..

    • بدون نام

      سی بازی کنی چیکار شماره داره خخخخخخ

    • بدون نام

      فقط کیسه کشا دهن گشاد تون ببندین همه تون میگفتین وزیر پرسپولیسی نمیذاره لیگ شروع بشه چون امسال پرسپولیس دیر استارت زده واماده نیست خوشم میاد هرچی که میاد نسبت میدید به ما دوروز دیگه گندش در میاد که برعکس بوده همه چیز برای تیم حکومتی کیسه کشا س وزیر فدراسیون پول مفت برای خرید بازیکن داخلی وخارجی این همه برای شماست ولی آخر فصل گوشاتون قرمز میشه چون جام برای سرورتونه

    • بدون نام

      کیسه کشا دهنتونوببندید خدا رو شکر تالان هرتهمتی که سرورتون زدید تو روز نشده که برعکسش ثابت شده وزیر قرمزه ولی همه جو ره پشت کیسه کشاس پرسپولیسی حکومتی ولی برای حذف نشدن دوچرخه سواران بابت بدهی 420هزاردلاری کل ایرانو بسیج کردن و همه ی ارگانها دست بکار شدن اسپانسر مشترک همه جو ره پول به کیسه ها دان تا سرمربی گرون دوجین بازیکنان داخلی وبازیکن خارجی گرون قیمت بگیرن بعد اخر فصل که سرورتون جام میگیره میشه حکومتی قضاوت باخودتون

    • امید

      بله همین طوراست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با درود و احترام به علی جباری عزیز ایکاش نسلهای بعد انقلاب استقلال چهار تا دیگه مثل اونو داشت ولی افسوس بنده خدا روش نمیشه بگه این قائدیرو کی چپونده به فوتبال اره یه چیزهایی داره ولی خیلی ضعیفه در حد تیم ملی و لیگ برتر نیست معلومه که پدر یا پشتوانه کلفتی داره سفارشیه به جاییم نمیرسه خیلی هنر کنه میشه فرزان مجیدی

      • بدون نام

        با درود و احترام به علی جباری عزیز ایکاش نسلهای بعد انقلاب استقلال چهار تا دیگه مثل اونو داشت ولی افسوس بنده خدا روش نمیشه بگه این قائدیرو کی چپونده به فوتبال اره یه چیزهایی داره ولی خیلی ضعیفه در حد تیم ملی و لیگ برتر نیست معلومه که پدر یا پشتوانه کلفتی داره سفارشیه به جاییم نمیرسه خیلی هنر کنه میشه فرزان مجیدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج