جاباما
۸۹۱۶۵۱
۵ نظر
۵۰۰۷
۵ نظر
۵۰۰۷
پ

توکلیان: سر ما را بریدند تا روسیه قهرمان شود

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با تمجید از نمایش شاگردانش در رقابت های قهرمانی جهان، گفت: سر تیم ما را بریدند تا روسیه را قهرمان جهان کنند.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با تمجید از نمایش شاگردانش در رقابت های قهرمانی جهان، گفت: سر تیم ما را بریدند تا روسیه را قهرمان جهان کنند.

امیر توکلیان پس از نایب قهرمانی کشتی آزاد نوجوانان ایران در رقابت های جهانی بلغارستان گفت:خدارا شکر توانستیم با کسب ۳ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز دل مردم را شاد کنیم، هرچند روز دوم مسابقات روز سختی برای تمام اعضای تیم بود.

توکلیان: سر ما را بریدند تا روسیه قهرمان شود

وی تصریح کرد: متأسفانه سرِ تیم ما را بریدند، کشتی‌گیر 51 کیلوگرم ما را دیسکالیفه کردند و روس‌ها را با ۲ امتیاز بیشتر قهرمان کردند زیرا دوست داشتند آنها قهرمان شوند. امروز خیلی احساس تنهایی کردم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان با تمجید از نمایش آزادکاران نوجوان ایران، گفت: به مردم ایران می‌گویم ذخایر کشتی ایران غنی است، نونهالان و شیربچه‌های ایران در این مسابقات گل کاشتند، در مبارزاتشان روسیه و آمریکا را شکست دادند و موفق شدند جام نایب قهرمانی را برای مردم عزیزمان به ارمغان بیاورند.

از وزیر ورزش، کمیته ملی المپیک و فدراسیون کشتی خواهش می‌کنم این بچه‌ها را ببینند، قهرمانی و دلاوری اینها را ببینند؛ اینها باید دیده شوند، حق این بچه‌ها است که دیده شوند.

وی در پایان گفت: امیدوارم تقدیر خوبی مانند قهرمانان جهان از این بچه‌ها صورت گیرد. امیدوارم تیم‌های ملی کشتی ما در تمام میادین بین‌المللی پیش رو و در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان نیز بتوانند دل مردم را شاد کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شاهین

      اشتباه خودت باعث شکست کشتی ایران شد مزد حسابی

    • بدون نام

      ازبس این کلمه رو به کار بردید دیگه ارزششو از دست داده.چرا همیشه تو باخت ها برای توجیه میوفتید رواین کلمه؟چرا از لحاظ روانی رو ورزشکارا کار نمیشه.چند وقت پیش هم یه مدال رو از دست دادیم به خاطر رعایت نکردن مقررات مسابقه.یاخانم تیرانداز ساعت بازیشو نمی دونست حذف شد؟یه کم اطلاعاتتون رو به روز کنید .تو هر مسابقه تعداد همراهانتون از شرکت کننده ها بیشتره ولی اندازه ی مترسک سر جالیز کاربرد ندارن!

    • بدون نام

      حتما کار امریکا یا اسراییل بوده!!!!!مرد حسابی کشتی گیرت خطا میکنه و قوانین رو زیر پا میزاره چرا گردن خرزوخان میندازی!!!!!!!!مقصر شمایید که کشتی گیرتون رو توجیه نکردین که بعد باخت جنبه تحمل رو داشته باشه و قوانین رو زیر پا نزاره !!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جالب اینجاست که همه این حق خوریها از سوی رفقای فابریک یعنی برادر پوتین و تشکیلاتش انجام میشود

    • بیننده

      به برادران روسی که درهمه حال یارویاورماهستند ومارادراتمام مواردسرمیبرند تهمت نزن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج