جاباما
۸۹۱۶۷۰
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

فال روزانه ۱۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

فال روزانه پنج شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 10 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما فردی با آرزوهای بزرگ در سر هستید که خوشبختانه انرژی‌تان نیز برای رسیدن به آن‌ها زیاد است. ممکن است گاهی از مسیری که می خواهید، فاصله بگیرید اما در نهایت به تمام آن‌ها خواهید رسید. امسال سالی ست که نتیجه بسیاری از کارهایتان را خواهید گرفت. در شغل تان پیشرفت می کنید، درآمدتان افزایش خواهد یافت و زندگی تان پر از اتفاقات خوب و مثبت خواهد شد. فقط باید حواس تان به فرصت هایی که در مقابلتان قرار می گیرد باشد و از آنها خوب استفاده کنید. ماه مهر ماهی پر از خبرهای خوب برای شما خواهد بود. اگر مجرد هستید، در اواسط سال و در جمعی با فردی آشنا می شوید که زندگی تان را دگرگون خواهد کرد.یادتان باشد که اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. انتظارات غیر معقول خود را کنار بگذارید و از آنچه در زمان حال دارید، لذت ببرید . ماههای مرداد، مهر و اسفند از بهترین ماههای سال شما خواهد بود.

فال روزانه ۱۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز خیلی سریع از دست حرف های دیگران عصبانی و دلگیر می‌شوید. بهتر است به جای این که آنها را مقصر بدانید، کمی به رفتارهای خودتان نگاه کنید. مشکلات زندگی تان باعث شده که کمی زودرنج بشوید اما نگران نباشید زیرا خیلی زود به شرایط قبل باز خواهید گشت. شاید فکر کنید که سرگرم شدن با کار می تواند حال شما را بهتر کند اما بهتر است که در آن افراط نکنید زیر در بلند مدت مدت نتیجه ای عکس می دهد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

به فکر گرفتن تصمیمات مهمی هستید اما سعی کنید که در مورد مسائل و مشکلاتتان خیلی احساسی برخورد نکنید. منتظر نمانید تا دیگران دست شما را بگیرند، خود نیز برای رهایی تان تلاش کنید. کمک گرفتن از افراد غیر قابل اعتماد شما را در مشکلاتتان بیشتر فرو می برد. یک ندای درونی شما را وادار می‌کند تا به فردی نزدیک شوید. اگر چه نمی‌دانید که فردی در زندگی او است یا خیر اما این ریسک را می‌کنید و به جلو قدم بر می دارید. جسارت تا همین جا کافی ست. قدم های بعدی تان را آهسته تر بردارید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز وقت تان را بیشتر به تنهایی خود اختصاص دهید و در مورد تصمیم هایی که باید در زندگی تان بگیرید، خوب بیاندیشید. با احتیاط قدم بردارید زیرا در صورت اشتباه ضررهای بزرگی خواهید کرد. اتفاقاتی که اخیراً برای شما پیش آمده، تأثیر زیادی بر روحیه‌تان گذاشته است. اگر واقعا می خواهید از این مخمصه خلاص شوید، حال بهترین فرصت برای رهایی است. زندگی پر از تغییرات است و شما به زودی متوجه می‌شوید مشکلاتی که برایتان بوجود آمده نه تنها بر تجربه تان افزوده است بلکه مسیر روشن تری را برایتان باز خواهد کرد. فردی با خبری خوش در انتهای روز حال شما را از این رو به آن می کند.

فال روزانه ۱۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

فرصت هایی که امروز در اختیارتان قرار می گیرد را به سادگی از دست ندهید. در محیط کار خودتان را به خوبی نشان دهید تا دیگران نیز به توانایی های شما اعتماد کنند. اگر به دنبال فرصتی برای ملاقات با فردی بوده‌اید، امروز روز مناسبی است. شاید فکر کنید که پنهان کردن احساسات تان کار درستی باشد اما این اشتباه را نکنید و صادقانه حرف دلتان را بزنید. به دنبال تغییری در زندگی تان هستید، بهتر است که اکنون وارد عمل نشوید زیرا تمرکز لازم را برای برداشتن قدم های بعدی ندارید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز از توضیح دادن های بیش از حد برای دیگران خودداری کنید. هر چه کمتر در مورد کارهایی که انجام می دهید، توضیح دهید، بهتر است. مطمئن باشید که هیچ سوتفاهمی پیش نخواهد آمد. در مورد موضوعی نگران هستید اما هیچ اقدامی برای آن نمی کنید. اتفاق‌های زندگی کاملاً بستگی به خودتان دارد. بنابراین این شمایید که باید مسیر آنها را تغییر دهید. حال زمان خوبی است تا بلند شوید و برای ساخت آینده ای که دوستش دارید، تلاش کنید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

اگر انگیزه لازم را برای شروع کارهایتان ندارید، این روزها با افرادی که اهداف و آرزوهای مشابهی با شما دارند بیشتر در ارتباط باشید. هر چه خلاقیت و اطلاعات تان بیشتر باشید، موفق تر خواهید شد. شاید در رابطه عاطفی خود دچار مشکل شوید، اما به جای منفی بافی با دیدی مثبت به مسائل بنگرید. پنهان کردن مشکلات، راه مناسبی نیست. بنابراین با عشق تان صادق باشید و در مورد مشکلات تان بیشتر و البته منطقی تر گفتگو کنید. با این کار او نیز انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان خواهد داد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

حرفی زده اید که از گفتن آن پشیمان هستید. بهتر است که به جای غصه خوردن، به طور مستقیم با طرف مقابل تان گفتگو کنید و منظورتان را به او بفهمانید. اگر صادق باشید، او نیز شما را خواهد بخشید. اگر به فکر خرید چیزی هستید اما اطلاعات کافی ندارید، دست نگه دارید. با جستجوی بیشتر شما نیز از خریدتان راضی تر خواهید بود. احساس می کنید که شریک زندگی‌تان با شما رو راست نیست اما به جای عصبانیت بهتر است با نرمی دلیل آن را بپرسید. کنترل احساسات مهم‌ترین کاری است که در این شرایط باید انجام دهید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

اگر چه شما توانایی های زیادی دارید و به هر چه بخواهید می‌توانید دست یابید اما این را بدانید که قدرت شما از ارتباطات تان با دیگران شکل می گیرد. بنابراین دوستان تان را از دست ندهید. از دست فردی ناامید شده اید اما نگران نباشید پس از گفتگو با هم به این نتیجه می‌رسید که هنوز امیدی برای رسیدن به آرزوهایتان وجود دارد. شاید صبر کلید موفقیت شما باشد.

فال روزانه ۱۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شما در مورد موضوعی بسیار هیجان زده هستید به طوری که نمی توانید روی دیگر کارهایتان تمرکز کنید. مشتاقید به پله‌های بالاتری قدم بگذارید تا وسعت دیدتان نسبت به اطراف وسیع تر شود. نگران نباشید و با اعتماد به نفس کامل به جلو پیش روید زیرا آینده ای روشن در انتظارتان است. در مورد مسائل عاطفی بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید. فردی که به شما علاقه نشان داده بود، حال از شما دور شده است. نگران نباشید زیرا او خیلی زود به سمت شما بازخواهد گشت. تنها چیزی که او نیاز دارد، کمی تنهایی ست.

فال روزانه ۱۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز برای گرفتن تصمیمی، به قلبتان اجازه دهید که تصمیم نهایی را بگیرد. شک و دودلی را کنار بگذارید و هر آنچه را که ندای قلب تان می گوید، انتخاب کنید. جسور باشید و با مشکلات کوچک خودتان را نبازید. همین مسیر را پیش بروید تا در نهایت به هدفتان برسید. مدتی است بر اثر فشارهای زندگی، به خصوص در مقابل شریک زندگی تان، کم صبر شده اید اما یادتان باشد که آب رفته به جوی، باز نمی گردد. پس کمی مرز تحمل تان را گسترش دهید و حرمت ها را نگه دارید تا در آینده پشیمانی به سراغتان نیاید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز روزی نیست که در ارتباطات تان سخت بگیرید. برعکس، هر چه با دیگران به خصوص در محیط کاری بیشتر در ارتباط باشید، به نفع تان است. تغییراتی در زندگی شما رخ می‌دهد و به این نتیجه می‌رسید که هنوز به فردی که قبلاً در زندگی شما بوده، تمایل دارید. اگر عاقلانه و با احتیاط عمل کنید، می‌توانید او را برای بار دیگر به خود جذب کنید. مشکلی مدت ها در زندگی تان است که فکر می کنید هیچ درمانی ندارد، اما خیلی زود می بینید که اشتباه می کردید. این گره به دستی یکی از اعضای خانواده تان باز می شود.

فال روزانه ۱۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز اطرافیانتان را نادیده نگیرید. حرف های آنها می تواند تاثیرات مثبت زیادی در تصمیم گیری های شما داشته باشد. بنابراین تا می توانید با آنها حرف بزنید و اطلاعات کسب کنید. به زودی در محیط کار مورد تشویق دیگران قرار می گیرید. اگر می خواهید که همین روند را ادامه دهید و به درجات بالاتر صعود کنید، خودی نشان دهید. کلید موفقیت این روزهای شما تنها اعتماد به نفس است. مشکلی در رابطه عاطفی، نگران تان کرده است، مطمئنا از آنچه فکرش را بکنید زودتر به مراد دلتان خواهید رسید.

فال روزانه ۱۰/ ۰۵/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج