۸۹۱۶۹۴
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

استاد ادبیاتی که شیمی او را از پای درآورد

حسین آهی، شاعر، پژوهشگر دینی و گوینده پیشکسوت رادیو پس از دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان، در حالی که شیمی درمانی می‌شد، درگذشت.

روزنامه رسالت نوشت: حسین آهی، شاعر، پژوهشگر دینی و گوینده پیشکسوت رادیو پس از دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان، در حالی که شیمی درمانی می‌شد، درگذشت.

استاد ادبیاتی که شیمی او را از پای درآورد

محمد صالح‌علا، مجری و گوینده پیشکسوت رادیو و تلویزیون با اشاره به اینکه حسین آهی مؤدب به ادبیات و یگانه‌ای در عرصه فرهنگ و هنر بود، تأکید کرد: «به‌نظر من، او گنج بادآورده‌ای بود؛ چون هیچ هزینه‌ای انجام نشد تا چنین حسین آهی به‌وجود آید، زیرا او خودآموخته‌ به کمال رسید. من به دانش و مهارت زیاد او در ادبیات و رنج و مرارتش در حوزه فرهنگ و هنر غبطه می‌خورم. امیدوارم کتاب‌ها و مقالات او تجدید چاپ شوند و کارهای تلویزیونی و رادیویی‌اش دوباره روی آنتن بروند. آهی یک منفعت ملی تکرارنشدنی بود.»

شهرام ملازاده، مدیر رادیو پیام و آوا نیز در این باره گفت: «حسین آهی با تمام دنیا رفاقت می‌کرد. او حتی با بیماری‌اش رفاقت می‌کرد اما سرانجام کسی را که ادبیات و عرفان بزرگ کرده بود، شیمی از پا در آورد. یادگاری‌های استاد آهی فقط تصحیح نسخه انتقادی بر دیوان خواجه اهل راز نیست، دو دهه دلدادگی شنوندگان رادیو پیام هم هست . دو دهه سایه‌اش بر سر چهارشنبه شب‌هایمان بود؛ دست ما را می‌گرفت و شب را برایمان غزل می‌کرد.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا نادری کرمانی

      چرا از دستگاه انرژی حیات ما برای درمان سرطان استفاده نمی کنید ، هزاران نفر دارند با هزینه ناچیز درمان میشوند ، چون میخواهید پول مردم رو همراه با جانسون بگیرید ، ای مردم ایران دستگاه انرژی حیات یک اختراع ایران یه که میتونه و داره مریضخانه رو نجات بده

    • خ

      در مورد این مرد عظیم القدر وتکرار نشدنی وبی مانند نمی دانم چه بگویم خداوند روح بلند این ادیب فرزانه وسخن وعالم وفرهنگ را غریق دریای رحمت خود کند وبه خانواده عزیز وعالم پرور استاد وهنرمند برجسته حسین آهی عزیز صبر وآجر معنوی فراوان نصیب نماید بدون تردید هر کس حتی یکبار اتفاقی با صدا ودرس ایشان از شبکه رادیو یا تلوزيون آشنا می شد محال بود بتواند از این همه حسن وجذب وزیبا یی بگریزد افسوس که از این ادیب برومند وحافظ شناس برجسته ون که دان محروم شدیم وفرهنگ وادب یا ایران زمین باید داغ جدایی این ستاره درخشان آسمان خود را تحمل نماید یادش برای همیشه گرامی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ و زندگی انسانها دست خداوند است کفر نگو مرگ رازیست پنهان بین خالق و مخلوغ وقتی نمیدانی خموش :

    • بدون نام

      روحش شاد ویادش ماندگار

    • جدی میگم

      چرا شیمی؟!!!

    • بدون نام

      ما در باره انرژی حیات چیزی نشنیده بودیم اگر چنین است و بیماران سرطانی با اندک هزینه درمان میشوند دولت و مسعولین وزارت بهداشت ودرمان باید در این مورد هرچه زودتر اطلاع رسانی کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج