۸۹۱۷۸۴
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

استقلال با سلیقه ایتالیایی خرید می‌کند

برخلاف چند فصل گذشته باشگاه استقلال برای لیگ نوزدهم رویه متفاوتی را در خریدهای خارجی خود مد نظر قرار داده است.

ورزش سه: به جرات می توان لیگ هجدهم را عجیب ترین در عین حال تلخ ترین تجربه استقلال در عقد قرارداد با بازیکنان خارجی قلمداد کرد. رفت و آمدهای بیشمار بازیکنان خارجی به حدی بود که نه تنها هیچ عایدی از نظر فنی و نتیجه ای برای باشگاه نداشت بلکه فشار مالی مضاعفی به استقلال وارد کرد تا جایی که شنیده شد تنها بین ۳۰ تا ۴۰ میلیارد هزینه برای این بازیکنان خارجی صرف شده است.

نگاهی به خریدهای فصل گذشته استقلال در دو نیم فصل نشان می دهد این باشگاه به هیچ عنوان در این سال ها خریدار خوبی از آن سوی مرزها نبوده است.از نویمایر و الحاجی گرو بگیرید که در نیم فصل نخست تنها بار مالی سنگینی به باشگاه تحمیل و در عمل یک بازی خوب هم از خود نشان ندادند و در اولین فرصت قراردادشان فسخ شد تا از ایران بروند. بعد از این دو نوبت به خریدهایی همچون ایسما، منشا و پاتوسی رسید که به غیر از ستاره اهل آفریقای جنوبی خریدهای دیگر هم انتظارات را برآورده نکردند تا فشار انتقادات از باشگاه به اوج خود برسد.

اما این بار با ورود آندره آ استراماچونی خبرهایی به گوش می رسد مبنی بر تغییر رویه باشگاه در جذب ستاره های خارجی. مرد جوان اما پخته ایتالیایی از روز اول که سکان هدایت استقلال را در دست گرفت با سیاست خاص و دیسیپلینی که مردان ایتالیایی دارند زمام امور فنی تیم را در دست گرفت و اجازه دخالت به کسی را نداد تا جایی که سوای از خریدهای داخلی، خریدهای خارجی تنها با نظارت مستقیم خود استراماچونی انجام شد.

در اولین گام آندره آ با معرفی شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی که در فوتبال ایتالیا کارنامه ای قابل دفاع از خود به جا گذاشته بود اقتدار خود در این بخش مهم از تقویت تیم را نشان داد. دیاباته که امیدواری زیادی به درخشش او می رود طی یک ماه گذشته هم در بازی های دوستانه و داخل اردویی درخشان ظاهر شده هم با تمرینات اختصاصی هر روز آماده تر از روز قبل نشان داده تا ثابت کند استراماچونی بی جهت روی خرید او اصرار ندارد.

علاوه بر شیخ دیاباته حالا باشگاه استقلال صراحتا به این مورد اذعان دارد که خریدهای خارجی به صورت مستقیم با نظارت استراماچونی در حال انجام است و مربی ایتالیایی با فراغ بال و اختیار تام در حال انتخاب و اضافه کردن بازیکنانی است که در چارت تاکتیکی و پلان های طراحی شده می توانند کارآیی مد نظر را داشته باشند. از همین رو بسیاری در انتظار شکارهای جدید استراماچونی برای استقلال لیگ نوزدهم هستند تا خاطرات تلخ خارجی های فصل گذشته از اذهان پاک شود.

جدیدترین اخبار از تحرکات مرد ایتالیایی برای اضافه کردن دو بازیکن در پست های پشت مهاجم و دفاع چپ حکایت دارد، مردانی که استراماچونی برحسب بودجه باشگاه آنها را از فوتبال باشگاهی ایتالیا گلچین و به استقلالی ها معرفی کرده است تا مذاکرات برای امضای قرارداد پیگیری شود. جالب این که مرد ایتالیایی بدون جنجال و هیجان خاص کاملا بر روند اضافه شدن این دو بازیکن نظارت دارد تا استقلالی کامل را روانه فصل پیش رو کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      آخه چرا چرت میگی کجا سی چهل میلیارد هزینه شده تموم بازیکنان توافقی فسخ کردن یه نگا ب خرید دلالویچ بکن بودیمیر اندازه کل فصل اس اس هزینه داشته و رفته شکایت کرده

    • فریبا و جواد

      از خریداری در پیت لنگ چه خبر آقای ورزش سه ؟ خسته نشدی انقدر اراحیف در مورد سرورت نوشتی ؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      پول مملکت رو دور نریزید

    • بدون نام

      این برای تیم حکومتی و داری درآمد بالای دوچرخه سواران چیزی نیستش که پرسپولیس یدونه مهاجم در پیت پارسال گرفت پولشو نداد شکایت کرد وامسال پول نبود بازیکن درجه 5آفریقای گرفته ولی کیسه کشا با چندتاچاه نفتی که دارن امسال میخوان رکورد سال پیشم بزنن و اگه قانون اجازه میداد کل تیمو بازیکن خارجی میاوردن چرا نمی گن کیسه چندتا چاه نفت داره

    • بدون نام

      با سلیقه اینالیایی و از سفره بی نان مردم
      آه این مردم فقیر و بی چیز همیشه دامنشون و می گیره

    • بدون نام

      ظاهرا بد جوری سوخته اید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج