۸۹۱۸۲۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اختصاص یک درصد از قرارداد سپاهانی‌ها به خیریه

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان گفت: یک درصد قرارداد ورزشکاران این باشگاه به امور خیریه اجتماعی و فرهنگی اختصاص یافت.

ایرنا: مسعود تابش، مدیر عامل سپاهان چهارشنبه شب در نشست خبری ویژه حمایت از کودکان کار در هتلی در اصفهان اظهار داشت: در باشگاه‌ها نام فرهنگی و ورزشی را یدک می‌کشیم، ولی کار در بخش اول یعنی فرهنگی کمتر صورت گرفته است و یا انجام می‌شود.

وی اظهارداشت: وقتی که در اول فصل بودجه باشگاه تعریف می‌شود سراغ ندارم هیچ ردیفی بابت بخش فرهنگی پیش بینی شده باشد، ولی باشگاه سپاهان در فصل جدید نسبت به بخش اول یعنی فرهنگی برنامه ریزی کرد و بودجه‌ای خاص را برای مباحث فرهنگی و اجتماعی اختصاص دادیم.

تابش با اشاره به کمک خیران به بیمار‌های خاص همانند هموفیلی، دیالیزی ها، ام اسی ها، تالاسمی‌ها و سایر بیمار‌ها اظهار داشت: در این زمینه باشگاه سپاهان دو تا سه هزار نفر را برای کمک رسانی شناسایی کرد که با تدابیر به این نیازمندان کمک شود.

وی اظهارداشت: حدود سه هزار و ۵۰۰ نفر از جمعیت ورزشکاران، مسئولان، مربیان، پزشکان و عوامل مختلف در باشگاه سپاهان عضویت دارند که نزدیک به دو هزار ارباب جمعی با تیم سپاهان قرارداد دارند که در این زمینه فکر کردیم که اگر پیشنهاد دهیم به ورزشکاران و مربیان که یک درصد از قرارداد خود را به این امور خیریه اجتماعی و فرهنگی اختصاص دهند که خودش بودجه خاص و بزرگی خواهد شد.

وی ادامه داد: در این زمینه صحبت‌های لازم با ورزشکاران انجام شد و قرارداد‌ها به شکلی تنظیم می‌شوند که یک در صد آن به امور خیر اجتماعی و فرهنگی اختصاص داده شود که همه ورزشکاران از آن استقبال خوبی کردند.

تابش با بیان این که خوشحال هستیم چنین شرایطی در باشگاه سپاهان ایجاد شد، تصریح کرد: امیدوارم سایر باشگاه چنین اقدامی انجام دهند که خیلی می‌تواند کمک رسان نیازمندان باشد.

تابش با اشاره به اینکه اقدام‌های فرهنگی و خیرخواهانه اجتماعی در فیفا و سایر مراجع مرتبط به آن برای باشگاه امتیاز به حساب می‌آید گفت: با این حال هدف ما جمع آوری امتیاز نبوده است و خدمت به جامعه بوده است.
وی پیشنهاد داد دو تا سه نفر از کودکان کاری که فردا تیم سپاهان با آن‌ها بازی دارد را نگهداری و محل زندگی و خوراک آن‌ها را تامین کند.

در این نشست مسعود حسن زاده سرمربی تیم کودکان کار ایران گفت: از باشگاه سپاهان تشکر می‌کنم که چنین شرایطی خوبی را برای دیدار با تیم کودکان کار ایران به وجود آورده است.

وی تصریح کرد: این بچه‌ها وقتی اطلاع یافتند با سپاهان بازی دارندخوشحال شدند و انگیزه زیادی پیدا کردند.
وی اضافه کرد: این کودکان کار به قدری خوب و انگیزه بخش هستند که از روزی که با آن‌ها کار می‌کنم دیگر به هیچ تیم دیگر فکر نکردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج