جاباما
۸۹۱۸۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیمار دیگر برای PSG بازی نخواهد کرد

نیمار جونیور تصمیم قطعی خود برای خروج از پی اس جی را گرفته و دیگر قصد ندارد برای این باشگاه به میدان برود.

ورزش سه: به نقل از دیاریو اسپورت، یک قدم دیگر از سوی نیمار برای جدایی از پی اس جی برداشته شد و او قصد ندارد دیگر برای باشگاه فرانسوی به میدان برود. از زمانی که ستاره برزیلی به تمرینات پی اس جی برگشته، به صورت انفرادی مشغول تمرین بوده و در هیچ دیدار دوستانه ای هم به میدان نرفته است. شرایط بدنی او به اندازه ای بود که دو روز پیش برابر سیدنی دقایقی به میدان برود اما نامش وارد فهرست تیم نشد.

نیمار دیگر برای PSG بازی نخواهد کرد

نیمار که تصمیم قطعی برای جدایی دارد، در انتظار حرکتی جدی از سوی بارسلونا است تا فشار روی پی اس جی را افزایش دهد ولی هنوز از سوی باشگاه کاتالان، اقدامی موثر صورت نگرفته است.

برای نیمار قدمی رو به عقب وجود ندارد و او فعلا سیاست صبر را در پیش گرفته است. تا همینجا پی اس جی از غیبت نیمار در تور آسیایی به اندازه کافی ضرر دیده است چرا که جذابیت شماره یک پی اس جی برای آسیایی ها از جانب نیمار بود اما ستاره برزیلی در تعداد اندکی از برنامه های تبلیغاتی تیمش حضور یافته است. اتفاقی که مطلوب نظر ناصر الخلیفی نیست.

هدف نیمار این است که صبر خود را از دست ندهد و منتظر حرکتی از سوی بارسلونا بماند. در این بین اما زمان بر علیه او و بارسلونا در حال حرکت است چرا که گفته می شود تا ده روز دیگر فرصت برای مذاکره رسمی باقی مانده و پس از آن پی اس جی پرونده انتقال نیمار را خواهد بست تا تیم با تمرکز کامل فصل جدید را شروع کند.

نیمار و اطرافیانش معتقدند که حالا زمان آن رسیده است تا بارسلونا حرکتی جدی از خود نشان دهد. در بارسلونا اما تاکنون جنبه احتیاطی را در پیش گرفته اند اما به نظر این شیوه دیگر کارایی نخواهد داشت و اگر آنها نیمار را می خواهند، باید پیشنهاد رسمی برای مذاکره را ارائه دهند. ستاره برزیلی که دیگر قصد بازی با پیراهن پی اس جی را ندارد، هنوز منتظر اولین حرکت بارسا نشسته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج