۸۹۱۸۴۴
۱۷ نظر
۵۰۰۳
۱۷ نظر
۵۰۰۳
پ

جلیلی: دشمن به‌دنبال براندازی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز دشمن با فشار حداکثری بر کشور دنبال براندازی است به طوری که شکل جنگ دشمن با ایران تغییر کرده است، افزود: باید برنامه‌ها را طوری تعریف کنیم که امتداد آن جنگ علیه دشمن باشد.

ایسنا: سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ظهر پنجشنبه ۱۰ مرداد در جمع فعالان فرهنگی استان همدان در مدرسه آخوند، کار فرهنگی را در تمام دوره‌ها به ویژه در مقطع کنونی دارای اهمیت دوچندان دانست، اعلام کرد: امروز در عرصه جنگ نرم و تهاجم فرهنگی نیاز به کار فرهنگی مستمر، قوی و نتیجه‌بخش داریم چرا که دشمن جنگ فرهنگی بزرگی را آغاز کرده که باید طبق آن برنامه‌های فرهنگی عملیاتی را تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با فشار حداکثری بر کشور دنبال براندازی است به طوری که شکل جنگ دشمن با ایران تغییر کرده است، افزود: باید برنامه‌ها را طوری تعریف کنیم که امتداد آن جنگ علیه دشمن باشد.

جلیلی با بیان اینکه در مقابله با این نوع جنگ دشمن، نیاز به ابزاری و تجهیزات است، عنوان کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری «خرمشهرها در پیش است»، اگر کار فرهنگی انجام می‌دهیم باید بدانیم هدف ما آزاد کردن کدام خرمشهر است و باید با چه برنامه‌ای وارد شد؟ امروز در کشور خرمشهرهایی وجود دارد که طلاب حوزه علمیه، دانشگاهیان، نیروهای فرهنگی و دلسوزان نظام باید آنها را آزاد کنند.

جلیلی: دشمن به‌دنبال براندازی است

وی با بیان اینکه وسع و توانایی افراد در عمل متفاوت است اما مهم این است که متناسب با وسع خود هدف را تعریف کنیم، اظهار کرد: امروز در عرصه فضای مجازی شبهات و سوالاتی مطرح می‌شود که اگر دشمن از طریق فضای مجازی عرصه طرح شبهات را ایجاد کرده باید علیه آن اقدام کرد و به این شبهات پاسخ داد.

وی اضافه کرد: در این زمینه هم‌افزایی تعریف می‌شود و جبهه‌ای شکل می‌گیرد که هرکسی باید کاری انجام دهد به طوریکه جلسات امروز هم برای هم‌افزایی و تقسیم کار حائز اهمیت است.

جلیلی با بیان اینکه هم‌افزایی خوب است اما نباید منتظر کارهای دیگر بود بلکه هر یک از ما باید به وظیفه خود عمل کنیم تا کاری روی زمین نماند، گفت: دشمن کاری را آغاز کرده و با طرح «فشار حداکثری، راهبردی است» دنبال ایجاد اختلال عمیق در کشور است.

وی تصریح کرد: دشمن با تحریم‌های فلج‌کننده به دنبال این است که مردم نتوانند کاری انجام دهند و نیازمند و وابسته شوند. البته دشمن سخت در اشتباه است چرا که مردم ایران در جنگ تحمیلی و برهه‌های مختلف نشان دادند که فعالند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن می‌خواهد عنصر فعالیت را از مردم ایران بگیرد، اذعان کرد: تحریم‌ها وقتی موفق خواهد بود که تأثیر آن در باور مردم رسوخ کند. بنابراین نباید بگذاریم هر باور غلطی که مانع تحقق اهداف انقلاب است، وارد فکر و ذهن مردم شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: زمانی عده‌ای باور داشتند با تکیه بر غرب می‌توان مشکلات را حل کرد اما امروز دیگر این باور وجود ندارد به طوری که حتی خوش‌بین‌ترین افراد به غرب هم می‌گویند نباید به آمریکا اعتماد کرد.

جلیلی تأکید کرد: امروز موضوعات فراوانی در جامعه وجود دارد که باید ابتدا ابعاد آن را برای خود اثبات کنیم و بعد با شیوه اقناع آن را بین مردم ترویج دهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه امروز دشمن بر روی موضوعات خاص سرمایه‌گذاری می‌کند که باید نسبت به آن روشنگری صورت گیرد، افزود:‌ دشمن بارها این موضوع که «مردم ایران، بیایید گفت‌وگو کنید، ما اهل جنگ نیستیم» را مطرح می‌کند که این ادعایی واهی است که با هدف خاصی دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه برای مقابله با نقشه دشمن ابتدا باید پازل آن را تحلیل کنیم، افزود: اینجاست که کار فرهنگی و تحلیلی شکل می‌گیرد و باید اقدامات عملیاتی را آغاز کرد.

جلیلی با بیان اینکه دشمن فشار حداکثری بر کشور را اعلام و اعمال می‌کند و ابایی هم ندارد، گفت: دشمن هر آنچه توانسته بر ایران فشار وارد کرده است حتی مقام معظم رهبری و وزیر امور خارجه را تحریم کرده و می‌خواهد به هر قیمتی به هدفش که عقب‌نشینی ایران است، دست یابد اما زهی خیال باطل!

وی با اشاره به دو تاکتیک و ترفند دشمن عنوان کرد: یک هدف دشمن اعمال فشار برای دریافت و تعهدات جدید است که این بخش را با عنوان «مذاکره» پیش می‌برد و دیگری فشار حداکثری است که در این بخش ادعا می‌کند به دنبال جنگ نیست و طرفدار گفت‌وگو است تا ما اقدامی انجام ندهیم، ضمن اینکه یکطرفه فشار آورده و اسم آن را «جنگ نکردن» می‌گذارد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال فریب است و باید در مقابل این هجمه‌ها ایستاد، بر لزوم توجه به منابع داخلی تأکید کرد و یادآور شد: در حوزه اقتصادی باید تولیدات داخلی به صنعت تبدیلی، تبدیل شود.

جلیلی با بیان اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی می‌توان کار انجام داد و روستاهایی را قطب تولیدات کرد، گفت:‌ نباید تصور شود تمام کارها در تهران انجام گیرد بلکه باید در روستاها تولید و اشتغال را رونق داد.

وی در پایان گفت: امروز وظیفه ما این است برای اقدامات فرهنگی عملیات تعریف کنیم که در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ... نمود داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کنه

    • بدون نام

      شمامشکل فقروبرطرف کنین..مردم قول میدم باچندتاچادرروهم بیرون برند

    • بدون نام

      اختلاس وقاچاق سوخت واستفاده ازارزدولتی وواردات ماشین با ارز دولتی صادرات مواد غذایی مورد استفاده مردم بدون انتقال ارز بداخل وگم شدن ارز وگم شدن دکل و و و و توسط افراد خودی آن وقت مقصر دشمن است

    • بدون نام

      عجب

    • احمد

      شما هم کمکش میکنی

    • بدون نام

      به امید خدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همین روحانی باس همه کافی

    • بدون نام

      در امر خیر انشاالله یادت نره

    • بدون نام

      رانت خواران و اختلاس گران و مدیران نا سالم و نا کار آمد با ژنهای برتر خطرشان از هزار دشمن خارجی به مراتب بیشتر است .

    • بدون نام

      اره والا چه خوب میشد

    • بدون نام

      مشکلات کشوررو نمتونین حل کنین دارین حاشیه بافی میکنین.بخدا هیچ دشمنی قویترازهمین بعضا افرادنالایق وخاطی که درراس امورداخلی قراردارندنیست.شمااگه تونستی بااونها مقابله کنی حریف آمریکاواروپاهم میشید

    • فاطمه

      فقط دشمن.مردم چی؟

    • حسینی

      باباشوخی نکن خسته نباشی دلاور

    • بدون نام

      تازه فهمیده مرد حسابی ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتما .

    • کاج کبیر! باخت ۶ بر۱ در آسیا! ۶ بار حذف از مرحله گروهی!

      میخاد باشه میخاد نباشه! تو چرا می ترسی؟

    • بدون نام

      ایشالا هرچه زودتر،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج