۸۹۱۸۹۱
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

پیوس: مدیران پرسپولیس به جوانان میدان دهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه به جای جذب بازیکن بی کیفیت خارجی بهتر است به بازیکنان جوان و مستعد ایرانی میدان دهند.

خبرگزاری ایرنا: پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مدیران باشگاه به جای جذب بازیکن بی کیفیت خارجی بهتر است به بازیکنان جوان و مستعد ایرانی میدان دهند.

فرشاد پیوس روز پنجشنبه در گفت و گویی با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس گفت: پرسپولیس نسبت به سال گذشته حتی می شود گفت که مهره های بهتری دارد و هنوز هم بهترین بازیکنان ایران در این تیم حضور دارند. بازیکنان پرسپولیس برای هماهنگی بیشتر نیاز به زمان دارند و خیلی سریع به شرایط ایده آل خواهند رسید.

وی افزود: مربی تیم تغییر کرده و باید به کالدرون وقت دهیم. به طور حتم او می تواند برای پرسپولیس مفید باشد. باید حواشی از کنار پرسپولیس دور شود تا تیم دوباره بتواند به شرایط ایده آلی برسد.

پیشکسوت تیم فوتبال اضافه کرد: متاسفانه مدیران و مشاوران در باشگاه موجب ایجاد حاشیه شدند. این افراد از جنس ورزش نبودند و امیدوارم بتوانند در ادامه شرایط تیم را کنترل کنند تا دوباره موفقیت های پرسپولیس را شاهد باشیم.

پیوس خاطرنشان کرد:‌ بازیکنانی که از تیم جدا شدند بازیکنان قابلی بودند و برای پرسپولیس زحمت کشیدند اما به هر حال سرمربی اعلام کرده این تصمیم از سوی او بوده و مسئولیت با کالدرون است.

وی در مورد حضور مادیبو مایگا مهاجم اهل مالی در پرسپولیس گفت: در این سال ها هیچگاه حضور این بازیکنان خارجی به سود پرسپولیس نبوده و حتی در اکثر مواقع بسیار مضر بوده است. بهتر است به جای بازیکن بی کیفیت خارجی به جوانان میدان داده شود.

پیوس در رابطه با حضورش در تیم چوکای تالش هم اضافه کرد: چوکا از تیم های ریشه دار فوتبال ایران است و هواداران خوبی دارند و و امیدوارم بتوانم برای چوکا هم مفید باشم. من پیش از این سابقه آوردن چند تیم به لیگ دسته اول فوتبال کشور را داشته ام و امیدوارم این تیم ریشه دار هم بتواند به جایگاهش بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پیشکسوت یعنی تو خسته نباشی وهر جا که هستی موفق وپاینده باشی بزرگ مردفوتبال ایران
      بدون حاشیه وفروتن ارزوی موفقیت دارم برات اقاپیوس

    • بدون نام

      پیروزی باید به جوونها میدون بده تا بعد از وزیر لنگی جوونها باتجربه تر بشن.شاید وزیر بعدی لنگی نباشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج