۸۹۱۹۳۹
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

ناجا، اقدام مذبوحانه علیه ظریف را محکوم کرد

نیروی انتظامی با صدور پیامی ضمن محکوم کردن اقدام مذبوحانه دولت آمریکا علیه ظریف، حمایت قاطعانه از رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: نیروی انتظامی با صدور پیامی ضمن محکوم کردن اقدام مذبوحانه دولت آمریکا علیه ظریف، حمایت قاطعانه از رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان را اعلام کرد.

در متن پیام نیروی انتظامی آمده است: بی شک توانایی های دیپلماتیک و صدای رسای وزیر امور خارجه کشورمان در دفاع از حقانیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین المللی بر کسی پوشیده نیست.

تلاش مذبوحانه دولت آمریکا برای اعمال تحریم و فشار علیه جمهوری اسلامی ایران و مقامات انقلابی کشورمان بار دیگر کینه و عنادورزی و عجز، یاس و ناامیدی این رژیم جنایتکار در ایستادگی ملت مقاوم،غیور و شریف کشورمان در برابر تحریم را به منصه ظهور گذاشت که این خود، سند محکمی از استیصال و درماندگی این رژیم منحوس است.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با محکوم کردن اقدام دولت آمریکا علیه ظریف و اعلام حمایت قاطعانه از رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان، یادآور می شود: به لطف و عنایت خداوند قادر متعال و در سایه هدایت های داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری ، انسجام، همدلی و وحدت مسئولان، نیروهای مسلح و نیز ملت ولایی تا پای جان از اهداف بزرگ و آرمان های نظام و انقلاب مان عقب نشینی نمی کنیم و در مقابل استکبار می ایستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا حاجیجان

      امریکا ثابت کرد که ترسش فقط از موشکهای نقطه زن ایرا ن وقوای نظامی نیست بلکه به همون اندازه هم از زبان گویاوقاطع دکتر ظریف می ترسد که واقعا د طول ۶ سال تمام پروژه آمریکاییها راکه طرح ایران حراسی را اجرا میکردن همه را خنسا کرد وبه جهانیان ثابت کردکه ایران کشوری صلح طلب است وبازبان گویاآمریکاییها را د. بن بست قراردادواینگونه. د مقابل چشم جهانیان خار ذلیل کرد درودبرشرفت دکترظریف توانی شمابه عنوان وزیر خارجه ایران جهانی شد

    • خوزستانی

      یکبار فقط یبار خبر راست ... راست راست چاپ کنید مردونه تا اون وجدان حقیقی خودتون رو هم آروم کنید هم ثابت کنید وجدان ...؟

    • خوزستانی

      یکبار فقط یبار خبر راست ... راست راست چاپ کنید مردونه تا اون وجدان حقیقی خودتون رو هم آروم کنید هم ثابت کنید وجدان ...؟

    • الف

      باعث تحریم دکتر ظریف گروه بی داخلی‌ گاندوسازان وصدا‌وسیمای ملی ست!!

    • الف

      باعث وبانی تحریم فعلی دکترظریف عملکرد بداخلاقی صداوسیما برضد دیپلماسی خارجی وزارت خارجه نتیجه ‌پخش سریال گاندو پدیدارشد!؟تحریم باراول دکترظریف ازسوی امریکا باواکنش جهانی‌داخلی وخارجی حمایت‌ازظریف مواجه شدامریکامجبوربه عقب نشنی شدحتی ویزای سفر نیورک دکترظریف توسط شخص وزیرخارجه امریکاپیگیر‌ی وصادرشد؟اما درنتیجه پخش سریال گاندو ضعف دیپلماسی خارجی وزارت خارجه کشوربه نمایش گذاشت!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج