جاباما
۸۹۱۹۶۴
۲۵ نظر
۵۰۱۲
۲۵ نظر
۵۰۱۲
پ

جزئیات دزدیدن یک نوزاد از بیمارستان شهریار

رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار، جزئیات ماجرای دزدیده شدن یک نوزاد از این بیمارستان را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم: دکتر محسن واثقی، رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار، درباره دزدیده شدن یک نوزاد از بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار اظهار کرد: در چهاردهم خرداد ماه سال جاری و همزمان با شب عید سعید فطر و حدود ساعت ۲۱ تا ۲۱:۳۰ و همزمان با خلوت شدن بیمارستان ، خانمی با مانتو و مقنعه مشکی (لباس غیر فُرم پرستاری) از درب اصلی وارد بیمارستان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تمام بخشها‌ی بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار مجهز به دوربین‌های مداربسته است، گفت: تمام قسمت‌ها اعم از بخش‌‌های اصلی و ویژه از جمله CCU، ICU و بخش جراحی زنان و زایمان توسط دوربین‌های نصب شده کنترل می‌شوند و تمامی خروجی و وردی‌ها از درب ورودی بیمارستان توسط نگهبان به صورت ۲۴ ساعته کنترل می‌شود؛ در واقع ورود و خروج برای همراهان بیمار و ملاقات‌کنندگان از ساعت ۱۴ تا ۱۶ است و پس از این ساعت تردد برای همراهان بیمار با در دست داشتن کارت همراه انجام می‌پذیرد.

رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی در پاسخ به این پرسش که خانم اشاره شده چگونه پس از اتمام ساعت ملاقات وارد بیمارستان شده است، گفت: در ساعت غیرملاقات این خانم با مانتو و مقنعه مشکی با معرفی خود به عنوان همراه بیمار از گیت نگهبانی عبور و خود را به درب بخش جراحی زنان و زایمان می‌رساند که البته باید اشاره کنم که در اینجا از سوی نگهبان سهل‌انگاری شده است.

واثقی افزود: این خانم در ادامه و پس از عبور از درب اصلی، خود را به درب بخش جراحی زنان و زایمان می‌رساند و در یک زمان کوتاه و همزمان با انتقال یک بیمار جدید به بخش خود را به اتاق درون بخش زنان و زایمان می‌رساند؛ این خانم با ورود به یکی از اتاق‌های بخش زنان و زایمان خود را به عنوان پرستار به مادرانی که همراه با نوازدانشان در بخش حضور داشتند، معرفی می‌کند و در ادامه نیز به صورت نمایشی بر بالای سر چند نوزاد رفته و تلاش می‌کند که اعتماد مادران را جلب کند.

وی اظهار کرد: در همان دقایقی که این خانم در بخش حضور داشته است به مادر یکی از نوزادن عنوان می‌کند که ناف نوزاد فرزندش عفونت کرده و باید فوراً توسط پزشک معاینه شود! در ادامه این خانم اعلام می‌کند که پزشک در داخل اتاق عمل است و باید نوزاد را به آنجا ببرد و در نهایت با جلب اعتماد این مادر، نوزاد وی را گرفته و به بهانه مراجعه به پزشک بیمارستان را ترک می‌کند.

رئیس بیمارستان تامین اجتماعی شهریار گفت: همزمان با این اتفاق در همان ساعات اولیه موضوع به نیروی انتظامی و آگاهی اطلاع داده شد و حتی فیلم‌های و عکس‌های ثبت شده توسط دوربین‌های بیمارستان در اختیار نیروهای آگاهی قرار گفت و فرآیند بررسی و تحقیات لازم توسط آگاهی آغاز شد و در همان روزهای اول نگهبان و برخی از پرسنل جهت توضیح برخی از مسائل به آگاهی ارجاع شدند و هم اینک نیز برخی از آنها با قرار وثیقه آزاد هستند.

وی در پایان ضمن همدردی با خانواده این نوزارد اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر این نوزاد توسط نیروهای پرتلاش آگاهی و نیروهای انتظامی پیدا و این خانواده از نگرانی درآیند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حلما

      ان شاالله به خواست واراده خدا .این بچه طفل معصوم به آغوش خانواده بر میگرده

    • خانم خونه

      پس کی دیگه؟بچه بزرگ شد

      پاسخ ها

      • ممممم

        الان بیش از دو ماه از این قضیه میگذره هنوز پیداشنکردن
        یعنی چنین مملکت خر تو خری داریم

    • بدون نام

      نگهبان وشیفت پرستا ر در پستشان جدی نیستند واحساساتی برخورد میکنند نتیجه اش اینه که خانواده ای رو به این روز انداخته اند دقتی قانون سفت سخت وجدی باشه وکسی جرعت نمیکنه وارد این کار بشهر

    • بدون نام

      انشالله بحقه عزت سوره.یاسین پیدا شود

    • بدون نام

      طفلک مادر بچه نه ماه باخیال بچه وبازی کردن وشیر دادن به بچه سر کرده من بودم دیوونه میشودم

    • بدون نام

      یعنی خاک توسرتون.این خانم چرامیگیداین سارق.

    • بدون نام

      چرا دروغ میگی‌، مادرش گفت فقط یه دوربین سالم بوده

    • بدون نام

      جالب اینجاست تو همون بیمارستان شهریار با ارباب رجوع عین حیوون رفتار میکنن ، من دیدم که میگم

    • زهرا

      ولی واقعااین زن بیشعورخیلی حرفه ای بودخدایابحق این روشهادت بچه پیداشه

    • بدون نام

      کجاست اون امنیتی که حضرات ازش دم میزنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه.یارانشو.قطع.کنند.زودپیدا.میشه

      • ali bohlolm

        انجاست

      • بدون نام

        انشاالله پیدا بشه

    • صبا زندی

      خوبه دیگه از عید فطر دو ماه میگذره اگر الان پیداش کنن خوش بحال بابا و مامانشه که بچه شون از آب و گل در اومده و دیکه نگهداریش آسونتره!

    • بدون نام

      اون دزدی که این کارو کرده تا زمانی که نوزاد رو تحویل خانوادش نده لعنت و نفرین به خودش و خانوادش

    • بدون نام

      انشالله پیدابشه

    • بدون نام

      خود پرستاران وماماها در جابجائی وسرقت اطفال دست دارند، تنها راه اینکه ثبت،احوال برای صدور شناسنامه حتما ازمایش دی ان ای را الزامی کند.

    • بدون نام

      این آقایان اگر ازپشت میزهای ریاست بیرون بیایند وگشتی در بیمارستان بزنند واوضاع را چک کنند زیر دستاشون خطا نمیکنند اول باید رئیس مواخذه شود بعد بقیه همیشه بزرگان خطا میکنند بربختها مواخذه میشوند این آقای رئیس پاشه بره بعضی از بیمارستانها ببینه بطور محسوس ونا محسوس خود رئیس وکسانیرا برای این نظارتها گذاشته وچقدر موفق عمل میکنند این خانم دزد از بی در وپیکری وبی سروسامانی این بیمارستان خبر داشته والا اینجا را انتخاب نمیکرده است البته برای اینها مهم نیست چشمان اشکبار ودل شکسته اون زن وشوهر بعد از هن ماه انتظار

    • بدون نام

      شاید.به.خاطر.یارانه.اش.از.بیمارستان.دزدینش

    • بدون نام

      یارانشو.زودقطع.کنند.تا.پیداشه

    • بدون نام

      شاید قضیه تسویه حساب شخصی باشه دزدیدن نوزاد یه مقدار مشکوکه.

    • بدون نام

      بیمارستان های شهریار بی در و پیکر ترین بیمارستان های خاور میانه است .بیمارستان امام سجاد مثل کشتارگاه میمونه .بیمارستان نور که خصوصی خیلی گرونه کسی نمیره .
      تامین اجتماعی هم که اینجوری گند زده .

    • بدون نام

      حتما از مسئولین دولت بوده

    • بدون نام

      احتمالا.ترامت.به.جای.پهباد.ساقطتش.کرده.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج