جاباما
۸۹۲۱۴۹
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

عاشوری: رفتار پرسپولیس توهین‌‌آمیز بود

محسن عاشوری سرمربی تیم خوشه طلایی پس از لغو بازی دوستانه تیمش با پرسپولیس این تصمیم مسئولان باشگاه را توهین‌آمیز نامید.

خبرورزشی: باشگاه پرسپولیس بازی دوستانه با تیم خوشه طلایی که قرار بود پنج‌شنبه هفته آتی در تهران برگزار شود را لغو کرد. این تصمیم باشگاه پرسپولیس ناراحتی محسن عاشوری، سرمربی تیم خوشه طلایی را به همراه داشت.

او در این باره می گوید: از مدت ها قبل برای انجام دو دیدار دوستانه با تیم های لیگ برتری برنامه ریزی کرده بودیم و بر همین اساس مکان اسکان در تهران و هم چنین زمین تمرین را مهیا کردیم که بر اساس این برنامه ریزی قرار بود دوشنبه با سایپا و پنج شنبه با تیم پرسپولیس بازی کنیم.

در این باره هماهنگی های لازم را با کریم باقری انجام داده بودم اما کریم باقری تماس گرفت و گفت کالدرون برنامه اش را تغییر داده و ما پنج شنبه بازی نخواهیم کرد و برنامه ای برای بازی در این روز نداریم. اما بعدا متوجه شدم پرسپولیس بعد از لغو بازی با ما بازی با تیم نساجی را برنامه ریزی کرده است.

البته مربی می تواند برنامه اش را تغییر دهد اما اگر این تغییر منجر به این شود حریف تیم در بازی دوستانه تغییر کند توهین محسوب می شود. من بابت دوران بازیگری و هم چنین مربیگری در تیم پرسپولیس انتظار تقدیر ندارم اما انتظار هم ندارم که به من توهین شود.

از باشگاهی چون پرسپولیس که حرفه ای به حساب می آید و در لیگ برتر حضور دارد انتظار نداشتم برنامه از پیش تعیین شده را برهم بزند.

همان طور که گفتم ما از مدت ها قبل برای سفر به تهران و هم چنین انجام بازی دوستانه با دو تیم سایپا و پرسپولیس برنامه ریزی کرده بود و در این راستا رزرو هتل هم انجام شد اما پرسپولیس به راحتی خلف وعده کرد و با لغو بازی با ما بازی با تیم نساجی را برنامه ریزی کرده است.

به نظرم تیم خوشه طلایی که سابقه کمی در فوتبال دارد با برنامه تر از باشگاه پرسپولیس عمل می کند. تنها می توانم اظهار تاسف کنم و اینکه ما برای حرف های خود در فوتبال ارزش قایل نیستیم و همیشه اخلاقیات در فوتبال کمرنگ بوده است.

محسن عاشوری در مورد وضعیت تیم خود گفت: تیم ما زیر نظر بخش خصوصی اداره می شود و نمی توانیم ریخت و پاش داشته باشیم. هر چند اگر تیم ما دولتی هم بود من این کار را انجام نمی دادم. بازیکنان خوب و با کیفیتی را جذب کرده ایم و البته هنوز این روند ادامه دارد.

در اولین فصل حضور درلیگ یک سعی خواهیم کرد ارایه گر فوتبال خوبی در برابر حریفان باشیم و به گونه ای فوتبال کنیم که از سوی منتقدین تحسین شویم. در این مسیر حتما هواداران تیم در شهر ساوه نقش بزرگی در موفقیت ما خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • blacmak

      لنگ همینه دیگه
      چه انتطار بیجایی داری آخه
      تازه خودتم که لنگی بودی بیچاره

    • شستقلالی

      امان از این لنگی های بی خاصیت...

    • بدون نام

      تیم بی ریشه وحکومتی همین است غیر از این بود باعث تعجب بود

    • عرشیا طاهری

      اصلا خوشه طلایی دست چندم است که داره به سه دوره قهرمان لیگ میگه توهین آمیز رفتارتون ببند بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج