۸۹۲۱۶
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

توئیتر دختربچه را به عروسکش رساند +عکس

اینکه دیزی کوچولو اینقدر سفت و سخت خرگوش عروسکی خود به نام "بانی" را بغل کرده دلیل دارد و تنها دلیلش این نیست که دیزی آن را خیلی دوست دارد یا عروسک دیگری ندارد.

توئیتر دختربچه را به عروسکش رساند +عکس
برترین ها: اینکه دیزی کوچولو اینقدر سفت و سخت خرگوش عروسکی خود به نام "بانی" را بغل کرده دلیل دارد و تنها دلیلش این نیست که دیزی آن را خیلی دوست دارد یا عروسک دیگری ندارد.

از وقتی که دیزی یانگ 10 ماه بیشتر نداشت تابحال، بانی همراه همیشگی دیزی بوده و ماه گذشته که دیزی همراه مادرش برای خرید بیرون رفته بودند، آن را گم می کند.

توئیتر دختربچه را به عروسکش رساند +عکس

برترین ها به نقل از دیلی میل؛ هیلی اسوورن، مادرخوانده دیزی ۲ ساله وقتی به منزل می رسند متوجه می شود که بانی گم شده و نگران می شود از اینکه حالا چطور به دیزی بگوید عروسکی که مامان بزرگ برایش هدیه آورده گم شده و دیگر آن را نخواهد داشت.

اگر در عصر دیگری زندگی می کردیم، حداکثر کاری که مادرخوانده دیزی می توانست بکند این بود که پوسترهایی از این عروسک در اطراف مرکز خرید می چسباند یا مسیر منزل را متر به متر جستجو می کرد تا این عروسک پیدا شود. ولی قدرت رسانه های اجتماعی قرن بیست و یکم و تلاش ده ها هزار غریبه که در شبکه های اجتماعی عضو هستند باعث شد که دیزی و بانی خیلی زود به هم برسند.

توئیتر دختربچه را به عروسکش رساند +عکس

ظاهراً یک غریبه عروسک بانی را در پارکینگی پیدا می کند و تصاویر آن را در توئیتر منتشر می کند تا صاحب آن پیدا شود. دو هفته بعد، پس از آنکه تصاویر بانی بیش از ۵۰ هزار بار در توئیتر بازدید می گیرد، بانی بدون اینکه حتی کمی آسیب دیده باشد، به دیزی برگردانده می شود و در یادداشتی که در کنارش گذاشته شده دلیل غیبت بانی برای دیزی توضیح داده می شود.

خانم اسوورن، معلم مدرسه ابتدائی و نامزد پدر دیزی است و در این مورد می گوید: «ما اصلاً فکرشو هم نمی کردیم که این عروسکو پیدا کنیم. دیزی عادت داره همه چی رو پرت می کنه و ظاهراً وقتی عروسکشو انداخته ما متوجه نشدیم. این عروسک خیلی ارزشمنده و دیزی اونو همه جا با خودش می بره. می خواستیم یکی دیگه براش بخریم.»

توئیتر دختربچه را به عروسکش رساند +عکس

خانمی که بانی را پیدا کرده بود و آن را همراه یادداشتی به آدرس دیزی ارسال کرده بود، در این یادداشت نوشته بود: «دیزی عزیز، بانی تو اینجاست، صحیح و سالم. ما زمان خوبی رو با هم گذروندیم. تو جنگل قدم زدیم و مسابقه پرش گذاشتیم. ولی بانی دلش برات تنگ شد و می خواست بیاد خونه.»

خانم اسوورن در این باره گفت: «من گذاشتم دیزی خودش بسته ارسالی رو باز کنه و اون خیلی هیجانزده شده بود. وقتی بازش کرد و بانی رو دید، گفت: "من عاشق بانی ام". از اون به بعد دیگه مواظبیم که دوباره گمش نکنه.»

توئیتر دختربچه را به عروسکش رساند +عکس

توئیتر دختربچه را به عروسکش رساند +عکس

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شیطون

      چه جیگریه :)

      پاسخ ها

      • امید

        تنها باریه که...
        موافقم

    • احساسی

      احساس مسئولیت مردم رو داشته باشششش.....

    • احساسی

      احساس مسئولیت مردم رو داشته باشششش.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج