۸۹۲۲۵۲
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فال روزانه ۱۲/ ۰۵/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۵/ ۱۳۹۸

فال روزانه شنیه 12 مرداد 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۲ مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! انگیزه و اراده بالای شما زبانزد خاص و عام است، اما خودتان به توانایی هایتان ایمان ندارید. وقت آن است که خودتان را باور داشته باشید و قدم محکمی بردارید. اگر چه تغییرات کمی سخت است اما موجب پیشرفت شما می شود. تکیه کردن به دیگران خوب است اما اگر منتظر دیگران باشید تا کار شما را پیش ببرند، هیچگاه به هدف تان نخواهید رسید. پس خودتان را دست کم نگیرید. به زودی حقایق زیادی برایتان روشن می شود و گویی شما از یک خواب بلند بیدار می شوید. این بیداری مسیر جدیدی در زندگی شما ایجاد خواهد کرد که آینده روشنی پیش رو دارد. از نظر شرایط مالی، با کمی برنامه ریزی می توانید درآمد بهتری داشته باشید. سعی کنید که هر اتفاقی را به فال نیک بگیرید و با انعطاف پذیری بیشتر، با سرنوشت پیش روید. ا به زودی خبری به شما می رسد که مدت هاست انتظارش را می کشید. امسال سال فوق العاده ای از هر جهت، چه مسائل مالی و چه عاطفی، برایتان خواهد بود. اگر مجرد هستید، آتش عشق برایتان روشن می شود، اگر هم متاهل اید، روزهای پر از هیجانی را در کنار خانواده تان خواهید گذارند. ماههای شهریور، آبان و دی از بهترین ماههای امسال شما خواهد بود.

فال روزانه ۱۲/ ۰۵/ ۱۳۹۸

هیچ چیز آنطور که شما انتظارش را داشتید پیش نرفته، از این رو مجبور شده اید برخی از برنامه هایتان را تغییر دهید. دیگران سعی می کنند در کار شما دخالت کنند اما به آنها اجازه این کار را ندهید. سعی کنید خودتان یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید و طبق آن پیش روید تا همه چیز به روال طبیعی خود بازگردد. اخیرا چیزی در اطراف تان شما را آزار می دهد طوری که احساس می کنید یک موجی بزرگ به سمت تان سرازیر شده و خیال آرام گرفتن را هم ندارد. این موضوع شک و تردید را به دل شما انداخته است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قبل از هر قدم، خوب جوانت مختلف را بسنجدید و حساب شده عمل کنید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۵/ ۱۳۹۸

دلتان می خواهد که با منطق پیش روید اما احساسات تان گاهی شما را از مسیر اصلی منحرف می کنند. سعی کنید جلوی آنها را بگیرید تا مانع پیشرفت تان نشوند. اگر منطقی عمل کنید تا بعدها پشیمانی به سراغ تان نیاید. اگر مدت هاست در فکر شروع کلاسی هستید، امروز بهترین زمان برای ثبت نام است. کار امروز را به فردا نگذارید تا هر چه زودتر به هدفی که در سر دارید، برسید. یکی از دوستان شما خیال نزدیک شدن به شما را دارد اما شما مقاومت می کنید. بهتر است که کمی انعطاف پذیرتر باشید زیرا او ضرری برای شما نخواهد داشت.

فال روزانه ۱۲/ ۰۵/ ۱۳۹۸

گره ای به کارتان افتاده که نمی توانید بازش کنید. بهتر است کمی دست نگه دارید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که صبر داشته باشید و با اطمینان بیشتری تصمیم بگیرید. اعتماد به نفس بالا و قدرت دو نیرویی است که می تواند عقل و احساس شما را در تعادل قرار دهد تا بتوانید تصمیم درست را بگیرید. اگر امروز برای اولین بار با فردی قرار دارید، پیشنهاد می کنیم که زودتر از خانه بیرون بروید زیرا اگر دیر برسید، تاثیر منفی ای را در همان دیدار اول بر او خواهید گذاشت.

فال روزانه ۱۲/ ۰۵/ ۱۳۹۸

این روزها شما مدام خودتان را با دیگران مقایسه می کردید و انگشت اشاره خود را روی کمبودهایتان می گذاشته اید. این در حالی است که شما توانایی های زیادی دارید و دیگران هم از این موضوع آگاهند. پس خودتان را دست کم نگیرید تا معجزه خوشبختی برایتان اتفاق افتد. اگر خودتان را در محیط کار به دیگران نشان دهید، پیشرفت کاری قابل ملاحظه ای خواهید داشت. به زودی تغییری در رابطه عاطفی برایتان می افتد که انتظارش را ندارید. آن را به فال نیک بگیرید و خودتان را به دست سرنوشت بسپارید تا بهترین ها را برایتان رقم بزند.

فال روزانه ۱۲/ ۰۵/ ۱۳۹۸

احساس می کنید هیچ چیز در اراده شما نیست. نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی همه چیز همان طور که شما می خواهید پیش می رود. اگر از کاری که در حال انجام آن هستید راضی نیستید، همین حالا آن را عوض کنید یا اگر افرادی اطراف تان هستند که شما را آزار می دهند، از آنها دوری کنید و در جمع های دیگری حضور یابید. اما این را هم یادتان باشد که شرایط نامطلوب زندگی خود را گردن دیگران نیاندازید. هر کسی مسئول کارهای خودش است. آنچه در چنین روزی باید به آن توجه کنید، تمرکز روی کارهایتان است. به زودی تغییری بزرگ در زندگی تان ایجاد می شود که لبخند را بر لبانتان می نشاند.

فال روزانه ۱۲/ ۰۵/ ۱۳۹۸

خودتان را برای یک روز سخت آماده کنید. امروز کارهای زیادی روی سرتان میریزد و تصمیم های مهمی باید بگیرید. مهارت، توانایی و اطلاعات شما به اندازه کافی است، فقط باید آنها را در مسیر درستی به کار ببرید تا نتیجه دلخواهتان اتفاق افتد. تنها چیزی که شما به آن احتیاج دارید، شجاعت و ایمان به خودتان است. اگر تا کنون در راهی که آغاز کرده اید موفق نشدید، علت خود شمایید نه دیگران. پس به جای سرزنش و غر زدن به آنها، به خود و نقاط ضعف تان نگاه کنید. خبری در محیط کار شما را شگفت زده می کند، اما آنقدرها هم که شما فکر می کنید اهمیت ندارد، پس تمرکزتان را روی مسائل مهم تر بگذارید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز روزی ست که باید با عقل تان پیش بروید. بنابراین تسلیم فکر و خیال خود نشوید و کمی عاقلانه تر به مسائل نگاه کنید. اجازه ندهید احساست شما را از مسیرتان دور کند. اگر احساس می کنید که در موجی گیر افتاده اید و مدام به این طرف و آن طرف پرت می شوید، بهتر است غر زدن را کنار بگذارید و به جای دست و پا زدن های بی نتیجه، کمی صبر کنید تا این طوفان نیز به پایان رسد. فردی شما را ناراحت کرده است، به جای سکوت کردن، با شجاعت احساسات خود را بیان کنید و گرنه او همچنان به رفتارهای آزار دهنده خود ادامه خواهد داد. دوستی شما را از خود رنجانده، به جای دوری از او، به سمتش بروید تا تمام این سوتفاهم ها از بین برود.

فال روزانه ۱۲/ ۰۵/ ۱۳۹۸

کلید موفقیت شما در چنین روزی در دستان خودتان است پس آن را در جیب دیگران جستجو نکنید. برای خودتان یک مسیری را مشخص کنید و طبق آن پیش روید. هر چه در این مسیر مسئولیت پذیرتر باشید، شادتر و موفق تر از قبل خواهید شد. امروز سعی کنید که از مخالفت کردن با دیگران بپرهیزید. حتی اگر با آنها مخالف هستید، خودتان را راضی نشان دهید تا دلشان را به دست آورید و حرفتان را پیش ببرید. به زودی به یک میهمانی دعوت می شوید که زندگی تان را به مسیری بهتر تغییر خواهد داد. سعی کنید بهترین لباستان را به تن کنید و یا ظاهری آراسته حاضر شوید.

فال روزانه ۱۲/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز تمام تلاش تان را به کار گیرید و بدون توجه به مشکلاتی که پیش پایتان قرار دارد، به سمت جلو حرکت کنید. دیگران سعی دارند شما را وادار به کاری کنند که خودشان دوست دارند، اما تن به آن ندهید. اگر می خواهید به مسائل اطراف تان نظم دهید، بهتر است از خودتان شروع کنید. انتظار نداشته باشید که دیگران مراقب شما باشند و آروزهای شما را برآورده کنند. شما خودتان باید برای هدف هایی که در سر دارید دست به کار شوید. خبری می شنوید که شما را کمی نگران می کند، اما خیلی بد به دلتان راه ندهید زیرا روزهای پر از هیجان در راه است.

فال روزانه ۱۲/ ۰۵/ ۱۳۹۸

این روزها ایده های زیادی به ذهن تان رسیده طوری که احساس می کنید در آنها غرق شده اید. نگذارید این افکار انرژی شما را بگیرند و نگران تان کنند زیرا هیچ کدام شان هنوز واقعیت ندارند. بهتر است چند قدم به عقب بردارید و شرایط خودتان را از دور و بار دیگر مرور کنید. این کار به شما کمک می کند تا به افکارتان نظم بیشتری دهید. مشورت با خانواده یا یک دوست مورد اعتماد نیز می تواند از سنگینی که بر دوش تان است، بکاهد. به زودی سفری در راه دارید که زندگی شما را در مسیر جدیدی قرار می دهد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۵/ ۱۳۹۸

اگر چه سخت است اما امروز سعی کنید گذشته را در تصمیم گیری هایتان دخیل نکنید و بر اساس شرایط حاضر مسائل را بسنجید. احساسات نیز می توانند شما را به بیراهه ببرند پس سعی کنید از واقعیت دور نشوید. بد نیست بار دیگر شرایط و انگیزه هایی که در سر دارید و بررسی کنید. انرژی خود را این بار در جایی دیگر صرف کنید تا نتیجه بهتری برایتان حاصل شود. امشب زمان خوبی برای بیرون رفتن از خانه و دیدار شریک زندگی تان در یک مکانی رمانتیک است.

فال روزانه ۱۲/ ۰۵/ ۱۳۹۸

احساس می کنید که دیگران با شما دشمنی دارند و مدام با نظراتتان مخالفت می کنند اما این را بدانید که شما نمی توانید نظر و اعتقادات دیگران را عوض کنید. تنها می توانید پیشنهادهایتان را به گوش شان برسانید. دوراهی های زیادی در زندگی تان وجود دارد که امروز برای یکی از مهمترین های آنها راه حلی پیدا خواهید کرد. بهتر است که در مورد آن به کسی حرفی نزنید تا کارتان راه بیفتد. یکی از دوستان نزدیک تان چشم انتظار شماست، سعی کنید امروز با او تماس بگیرید یا به دیدارش بروید. او خبرهای خوبی برایتان دارد به طوری که نگاهتان را به زندگی تغییر خواهد داد.

فال روزانه ۱۲/ ۰۵/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج