۸۹۲۲۹۵
۲۷ نظر
۵۰۲۱
۲۷ نظر
۵۰۲۱
پ

شاکیان پرونده عنکبوت زرد: متهم را اعدام کنید

پرونده مرد شروری که با آزار و اذیت ۳ زن در شعبه هشتم دادگاه کیفری به زندان و شلاق محکوم شده بود با اعتراض شاکیان و با تشخیص قضات دیوانعالی کشور برای رسیدگی دوباره به شعبه هم عرض ارجاع شد.

روزنامه ایران: پرونده مرد شروری که با آزار و اذیت ۳ زن در شعبه هشتم دادگاه کیفری به زندان و شلاق محکوم شده بود با اعتراض شاکیان و با تشخیص قضات دیوانعالی کشور برای رسیدگی دوباره به شعبه هم عرض ارجاع شد.

پرونده مرد ۳۵ ساله‌ای که به عنکبوت زرد شهرت پیدا کرده از سال ۹۴ و با شکایت زن جوانی به‌نام پریا در پلیس آگاهی تهران گشوده شد.

این زن با شکایت به مأموران آگاهی گفت: یکی از دوستانم به‌نام پروانه با من تماس گرفت و در مورد جوانی به‌نام سعید صحبت کرد که چندی قبل او را مورد آزار و اذیت قرار داده و از او به قصد اخاذی فیلم و عکس گرفته بود. پس از دیدن فیلم‌ها خیلی ناراحت شدم و تصمیم گرفتم تا به دوستم کمک کنم.

بنابراین با سعید تماس گرفتم و قرار شد به ملاقاتش بروم تا مدارک را به من تحویل بدهد اما وقتی سوار خودرو او بودم به یکباره به سمت حاشیه تهران رفت و با تهدید چاقو من را هم مورد آزار قرار داد. وقتی این ماجرا را به پروانه گفتم متوجه شدم که من سومین قربانی سعید هستم و او قبل از پروانه هم دوست صمیمی دیگرمان به‌نام شیدا را مورد آزار قرار داده بود. شیدا وقتی به اداره پلیس احضار شد در تشریح ماجرا گفت: من مربی باشگاه بدنسازی هستم.

یک روز در حال خرید بودم که این جوان با ترفندی شماره من را گرفت و پس از آن هم مدام برایم مزاحمت ایجاد می‌کرد. تا اینکه من ازدواج کردم اما دوباره سعید بامن تماس گرفت و تهدیداتش را از سر گرفت تا جایی که همسرم ماجرا را فهمید و طلاقم داد.

وی اضافه کرد: این پسر با ترفندی خاص مرا به پارک جنگلی سرخ حصار برد و آزارم داد و از این کار هم فیلم گرفت و تهدیدم کرد که اگر به خواسته‌هایش تن ندهم فیلمم را در شبکه‌های مجازی منتشر می‌کند. من که ترسیده بودم

ماجرا را با دوستم پروانه در میان گذاشتم. قرار شد پروانه با او صحبت کند تا دست از سر من بردارد یک روز من به همراه پروانه و فرزند خردسالش با پسرجوان قرار گذاشتیم و سوار ماشین او شدیم که در میانه راه به سمت حاشیه تهران رفت و با زور ما را به یک خانه ویلایی در حاشیه تهران برد.

شیدا افزود: سعید وقتی مقاومت دوستم پروانه را دید فرزند خردسالش را از پنجره بیرون گرفت و تهدید کرد اگر به خواسته او تن ندهیم فرزندش را از پنجره ساختمان به بیرون پرت می‌کند. پس از آن من و دوستم ناچار شدیم به خواسته‌اش تن دهیم و او هم از ما فیلم سیاه تهیه کرد.

به‌دنبال حرف‌های تکان دهنده این ۳ زن متهم شناسایی و دستگیر شد و محاکمه اش به اتهام زنای به عنف، آدم ربایی منتهی به زنای به عنف و اکراه و سوء‌استفاده از شاکیان در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار پشت درهای بسته و غیرعلنی برگزار شد. این متهم از همان ابتدا خودش را بی‌گناه خواند و منکر هرگونه آزاری شد و ادعا کرد که هر ۳ زن با خواست خودشان با وی رابطه برقرار کرده‌اند. در پایان جلسه دادگاه نیز قضات او را از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و وی را به ۱۰۰ضربه شلاق، ۱۰ماه زندان، یکسال تبعید به یکی از شهرهای مرزی و ۱۸۰ ساعت خدمات عمومی رایگان در شهرداری محکوم کردند.

اما با اعتراض سه شاکی به حکم صادره، پرونده درشعبه هفتم دیوانعالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و با طرح چندین ایراد حکم صادره شکسته و پرونده برای رسیدگی دوباره به شعبه هم عرض ارجاع شد. این در حالی است که سه شاکی پرونده خواهان صدور حکم اعدام برای عنکبوت زرد هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زور.زور.زور...اخه چقدر دروغ.اولین رابطه صدرصد با تمایل بوده.شک نکن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه حلال زاده اول توکه اونجا نبودی،دوم هیچکس با رضایت اجازه فیلمبرداری نمیده،سوم هیچکس جلو بچه خودش باکسی وارد این داستانها نمیشه.

    • بدون نام

      مرد کثیف هوس باز پلید باید اعدامش کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما عفو بفرمایید

      • بدون نام

        شما عفو بفرمایید

    • بدون نام

      هر 4 نفرشان باید مجازات بشن
      آن 3 زن متهم اصلی هستن

    • بدون نام

      در اینکه این به اصطلاح مرد، موجود کثیفیه شکی نیست ولی اون سه تا زن هم خیلی موجه به نظر نمی رسن. اولین نفر که می دونسته این مرد چه کثافتیه، چرا از یه زن برای کمک درخواست کرده؟ و چرا اون زن به تنهایی رفته سراغ اون مرد؟ بعدشم چطور ممکنه دوتا زن و یه بچه توی ماشین طرف باشن، اون مرد به زور اونا رو ببره وارد یه ویلا بکنه؟ مرد پشت فرمون ، یه زن و بچه عقب، یه زن هم جلو، در حین رانندگی میریختن سرش و تا میخورد میزدنش. به نظر میاد زنها خودشون فاسد بودن

    • بدون نام

      به نظر من این سه زن همنفهم بودند اولی که سوارماشین این اقای شد عاقبتشو دیده دومی و سومی هم همین راه رو رفتن و جهارم پنجمی هم اگه بود و عقلشونم اگه همین اندازه بود هنوز ادامه داشت مشکل اینا ظاهرا فیلم گرفتنش بوده ۷۰به ۳۰مقصرند مرده هم یک بیمار جنسی عقیم بشه مشکلش بر طرف میشه

    • م ف

      اگر حرفهای شاکیان دروست. باشد ادام شود

    • بدون نام

      میگه با ترفندی شماره من را گرفت وبا ترفندی من را برده و‌‌‌...کرده ودوباره با ترفندی خودشو ودوستشم برده یعنی من جای قاضی بودم اوزن رو اعدام میکردم مگه میشه تاکسی نخواد اونم چند بار گول بخوره زنیکه عوضی

    • بدون نام

      حقتونه، کرم از خود درخته.

    • صبا زندی

      هرسه تاشونم با خواسته ی خودشون در اختیار یارو قرار گرفته اند حکم یارو اعدام نمیشه که!!!

    • sh

      ترفند خاص! کرم از خود درخته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با سلام خدمت شما دوستان عزیز خوب فکر کنید بعد قضاوت سعوال کدوم زن درست حسابی میاد شمارشه به یک آدم ناشناس بده حتا آن آدم غریبه درست هم باشه نه درست نیست دوم اولی به زور برده پس دومی چرا سومی چرا اینها اگر راست میگفتند با پلیس همکاری میکردن همان روز اول قضیه خاتمه پیدا میکرد پس یک جای درست نیست

      • بدون نام

        زنها دروغ می‌گویند چون هر سه نفر هماهنگ هستند

      • بدون نام

        اقای قاضی محترم رای درست داده

    • بدون نام

      بنظر من اجباری در رابطه زنها نبوده و حکم قاضی کاملا درست بوده

    • علی

      مظلومین به خدا پناه ببرید. به عدالت اینان امیدوار نباشید.

    • اکبر

      چطوری بایه ترفندی شماره ازت گرفت؟بعدشمابزرگتر کجابودی که رفتی کار دوستت را درست بکنی؟ازشما بزرگتروقوی ترنبود

    • بخشعلي صفات

      سلام برای خانم ها متاسفم چون هرسه نفر دارند دروغ میگویند اگر واقعا خواستار عدالت هستند ماجرا را بدون یک کلمه دروغ شرح دهند تا حکم واقعی جهت مرد شیطان صفت انشا شود

    • صادقی

      اولین نفر که تابلوه دوست بوده با یارو عشق و حالشو باهاش کرده که بعد ازدواجش یارو تونسته تهدیدش کنه و شوهرش طلاقش بده دوستاشم مثل خودش بودن هوس باز ... باید زنا رو اعدام کرد مشتی آشغال بی مصرف

    • بدون نام

      خیلی تابلو ساختگی بوده
      همشون رفتن گند قبلی رو جمع کنن ب ناگاه ب سمت حاشیه شهر رفتن و ب زور ازار و اذیت شدن؟ مگه میشهههههه
      اولی گول خورد دومی چرا گول خورد؟ دومی گول خورد سومی چرا ب همون شیوه گول خورد؟

    • بدون نام

      داستان از این بدترخودشان شماره دادن بعد یکی یکی دادن بعد طعمشو چشیدن به اون یکی دوسشونم پیشنهاد دادن بعدن الان شاکی شدن مگه میشه مگه داریم باعقل جور درنمیاد این زنان هارو باید گروهی میکردن نه تنهایی دمش گرم این اسمش عنکبوت زرد نیس این اسمش مار افعی

    • رضا

      هر سه زن دروغ میگن، رابطه هر سه شان با رضایت بوده، اگه حکم عادلانه صادر بشه باید برای سه زن نیز حکم مشابه مرد صادر بشه. خونه خالی رفتن، شماره دادن و ... تجاوز حساب نمیشه.

    • بدون نام

      این ها زن نبودندشیطانند.جوان مردم راسه
      نفرشان به فساد وانحراف کشانده اند.گرگ
      ماده های منحرف.

    • زن ذلیل

      از اینکه این نامرد یک آدم عوضی بوده هیچ شکی نیست چون فیلمبرداری از اعمالش کرده برای هدفی شوم. اما بنظر میاد که خانوم ها هم بی میل به رابطه داشتن نبودند ولی فقط رودست خوردند از طرف. اگر خانمی بی مایل به شروع رابطه با مردی باشد، غیر ممکن است که شماره تلفن بدهند و یا به داخل خانه شخص غریبه بیایند ، پس خودشون میخواستند ولی اینها از جرم این آدم پلید کم نمی کنه. همگی با هم توافق داشتند و خانمها فقط از فیلمبرداری گله دارند در حقیقت.

    • بدون نام

      قول میدم زنا قاضی هم با خوشونه این روزها بازار گرمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج