جاباما
۸۹۲۳۹۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

شب ایرانی‌ها در جشنواره «AOF» لاس‌وگاس

بر اساس اعلام جشنواره «AOF» در لاس‌وگاس، ۴ فیلمساز و بازیگر ایرانی نامزد دریافت جوایز گوناگون از این رویداد بزرگ سینمایی در آمریکا شدند.

خبرگزاری صبا: بر اساس اعلام جشنواره «AOF» در لاس‌وگاس، ۴ فیلمساز و بازیگر ایرانی نامزد دریافت جوایز گوناگون از این رویداد بزرگ سینمایی در آمریکا شدند.

شب ایرانی‌ها در جشنواره «AOF» لاس‌وگاس

دو فیلم کوتاه ایرانی «آخرین شانس» به کارگردانی مریم پیربند و «مرد جعبه‌ای» ساخته منوچهر تیمورزاده نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه خارجی و فیلم «مادری» به کارگردانی علیرضا پیربند، نامزد کسب جایزه بهترین کارگردانی جشنواره بین‌المللی «مگافست - AOF MegaFest» در لاس‌وگاس آمریکا شدند.

« Action on film megafest» که امسال پانزدهمین دوره خود را از سر می‌گذراند رویدادی سینمایی برای معرفی و نمایش آثار فیلمسازان و نویسندگان مستقل به حساب آمده و از تجمیع ۱۵ جشنواره گوناگون تشکیل شده است و سعی دارد در مدت ۲ هفته با برگزاری ده‌ها رویداد جانبی، نمایش فیلم در بهترین سالن‌های سینما، برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها و مهمانی‌های سینمایی و البته اهدای جوایز ارزنده از فیلمسازان مستقل حمایت کند. این جشنواره همچنین دارای پوشش تلویزیونی مستقل خود است که در ساعات شبانگاهی از شبکه NBC آمریکا پخش می‌شود.

فیلم کوتاه «آخرین شانس» به کارگردانی مریم پیربند در لس‌آنجلس آمریکا فیلمبرداری شده است و مراحل پس از تولید را در ایران به پایان رساند.

داستان این فیلم کوتاه درباره پینگ‌پونگ باز مشهور ایرانی است که در صورت قبولی مهاجرتش و نقل مکان به آمریکا، باید برای اثبات خود از نقطه زیر صفر شروع به کار کند.

فیلم «مادری» که اولین تجربه کارگردانی علیرضا پیربند نیز به حساب می‌آید، روایتگر ساعاتی از زندگی مادر جوانی است که در خیابان های تهران برای آینده تنها دختر خردسالش تلاش می‌کند.

«مرد جعبه ای» ساخته منوچهر تیمورزاده هم زندگی گزارشگر میانسالی رابه تصویر می‌کشد که برای رسیدن به موفقیت، در حال ساخت فیلمی از زندگی نوجوانی است که داخل یک جعبه چوبی زندگی می‌کند و بر خلاف خواسته مادرش از آن بیرون نمی‌آید، اما گزارشگر بعد از نزدیک شدن به این نوجوان، مجذوب دنیای او و زندگی جعبه‌ای اش می‌شود.

همچنین بهزاد خلج بازیگر این فیلم نیز نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل مرد این جشنواره شده است.

جشنواره «AOF MegaFest» از ۲۴ جولای (۳ مرداد) آغاز شده است و امشب ۳ آگوست (۱۲ مرداد) به کار خود پایان می‌دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج