جاباما
۸۹۲۴۵۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

میرزایی: بازی در تیم قلعه‌نویی افتخار است

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت: از تاخیر لیگ تیم‌های با نظم و برنامه‌ای مثل سپاهان ضرر می‌کنند. امیدوارم هر چه سریع‌تر از این بلاتکلیفی خارج شویم.

خبرگزاری فارس: رضا میرزایی در مورد بازگشت به سپاهان در فصل جدید فوتبال ایران گفت: من با سپاهان قرارداد داشتم و باید به این تیم برمی‌گشتم. خیلی خوشحالم به تیمی برگشتم که از بچگی به آن علاقه داشتم. سپاهان همیشه تیم محبوب من بوده و از این بابت خیلی خوشحالم.

میرزایی در مورد شرایط حال حاضر سپاهان گفت: تیم در حال حاضر شرایط خیلی خوبی دارد. بازیکنانی که داریم همه مستعد و خوب هستند. دو اردوی خیلی خوب در کردان و ترکیه داشتیم، بازی‌های دوستانه خیلی خوبی هم برگزار کردیم و روز گذشته هم یک بازی با گل‌گهر انجام دادیم. خداراشکر من هم در این بازی‌ها علمکرد خیلی خوبی داشتم. ما منتظر بودیم لیگ شروع شود، اما متاسفانه به تاخیر افتاد. ان‌شاءالله هرچه زودتر لیگ شروع شود، چون تیم‌های با نظم و برنامه‌ای مثل سپاهان ضرر می‌کنند. ما برنامه‌ریزی کرده بودیم که بازی‌ها دیروز و امروز برگزار می‌شوند. امیدوارم هر چه سریع‌تر از این بلاتکلیفی خارج شویم.

وی در مورد عملکردش در بازی‌های تدارکاتی سپاهان گفت:‌ من در این بازی‌ها ۳ گل زدم، ۳ پاس گل دادم و یک پنالتی هم برای تیم گرفتم. ان‌شاءالله این روند را بتوانم در لیگ هم ادامه بدهم. خدا را شکر توانستم در بازی‌های انجام‌شده تاثیر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گذار باشم. ان‌شاءالله این آمار در لیگ هم تداوم داشته باشد و بتوانم به تیم بزرگ سپاهان کمک کنم.

وینگر سپاهان در مورد اینکه کدام بازی‌ها برایشان سخت‌تر بوده،گفت: در ترکیه بازی با بورسا اسپور سخت بود. این تیم در سوپرلیگ ترکیه حضور داشته و سطح خیلی بالایی داشت و تیم خیلی خوبی بود. کلا تیم‌هایی که در ترکیه با آنها بازی کردیم خوب و قابل قبول بودند.

وی در مورد اینکه پس از ۶ برد پشت سر هم مقابل گل‌گهر متوقف شدند، گفت: ما بعد از اردوهایی که برگزار کردیم، مجبور شدیم دوباره بدنسازی کنیم، چون لیگ به تعویق افتاد یک دوره بدنسازی دیگر انجام دادیم. به خاطر همین‌ بدن‌ها کمی سنگین بود، البته موقعیت‌های خوبی هم داشتیم که گل نشدند. ان‌شاءالله در لیگ بردهایمان روند صعودی داشته باشند تا امسال بتوانیم حداقل یک جام تقدیم هوادارانمان کنیم. آنها در این چند سال واقعا خیلی اذیت شدند.

میرزایی در مورد استقبالی که هواداران از حضورش در سپاهان داشتند و اینکه آیا امسال می‌تواند گلزنی‌های زیادی برای این تیم داشته باشد، گفت: هواداران همیشه به من لطف دارند. بازیکنانی که از آکادمی می‌آیند، هواداران جور دیگری به آنها نگاه می‌کنند و همیشه پشتوانه و حامی آن‌ها هستند. از این بابت ممنون آن‌ها هستم. ان‌شاءالله بتوانم همین روند را ادامه بدهم. اول موفقیت سپاهان، تیم شهرم برایم مهم است و بعد از آن به موفقیت‌های فردی فکر می‌کنم.

هافبک سپاهان در خصوص کار کردن با امیر قلعه‌نویی و فشار تمرینات گفت: بله تمرینات پرفشاری داریم. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود و تیمی که در سه جبهه می‌جنگد باید تمریناتش پرفشار باشد. ما تمریناتمان را خیلی بانظم برگزار می‌کنیم. من نمی‌توانم از امیر قلعه‌نویی و مدیریت او تعریف و تمجید کنم. کارنامه او گویای همه چیز هست. او قهرمانی‌های زیادی در فوتبال ایران دارد. پرافتخارترین مربی فوتبال ایران و در آسیا هم نام‌آشنا است. باعث افتخارم است که در تیم امیر قلعه‌نویی بازی می‌کنم و افتخار می‌کنم که او به من اعتقاد داشت و اعتماد کرد. از او و همچنین مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم. امیدوارم امسال به خوبی در خدمت تیم محبوبم باشم.

میرزایی در خصوص یارگیری‌های فصل جدید سپاهان گفت: امیر قلعه‌نویی به همه ما گفت که بر حسب نیازمان، شمار ر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جذب کردیم، تک تک شما زیر ذره‌بین بودید، سپاهان تیم بزرگی است، انتظارات از این تیم بالا است، همه مردم توقع دارند سپاهان را همیشه در بالای جدول ببینند. حتی به من گفت حدود ۱۵ بازی فصل گذشته تو را رصد کرده‌ام. او هرکس دیگری را که به تیم آورده با شناخت قبلی صورت گرفته و همه را خیلی خوب رصد کرده است و بیهوده کاری را انجام نمی‌دهد.

هافبک جوان سپاهان در خصوص شرایط خودش و اینکه آیا به حضور در تیم ملی فکر می‌کند، گفت: ‌هر بازیکنی دوست دارد پیراهن تیم ملی را بپوشد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. ان‌شاءالله این اتفاق برایم بیفتد. تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم. امیدوارم هرچه خیر است پیش بیاید.

میرزایی در مورد اینکه آیا توجهاتی که به او می‌شود ممکن است او را دچار غرور کند، گفت: نه، به هیچ وجه. من همیشه سعی کرده‌ام در مسیر بهتر بودن حرکت کنم و همیشه سعی کرده‌ام هر چقدر بالاتر می‌روم سربه‌زیرتر باشم. همیشه سعی می‌کنم حواسم به کار خودم باشد، بی سر و صدا تمرین کنم و تمرین کنم و فقط هدفی که دارم را دنبال کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • متین

      تو حقطه توی سپاهان بازی کنی تیمه بزرگیه ولی از همه بهتر اینکه بهت خوب پوله میده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج