۸۹۲۴۸۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

دیلی‌میل: پوگبا، منچستری‌ها را سر کار گذاشت

پل پوگبا امشب منچستریونایتد را در بازی مقابل میلان همراهی نخواهد کرد اما دلیل غیبت او آن چیزی نیست که منچستری ها عنوان کرده اند.

ورزش سه: از هفته آخر تورنمنت تابستانی چمپیونزکاپ، امشب منچستریونایتد و میلان در کاردیف ولز به مصاف هم خواهند رفت. نام پل پوگبا در فهرست یونایتد برای سفر به کاردیف دیده می شد اما ستاره فرانسوی در نهایت با کاروان یونایتد راهی ولز نشد. منچستری ها علت غیبت پوگبا را شدت گرفتن مصدومیت کمر او عنوان کرده اند. مصدومیتی که از هفته پیش شروع شده بود و طبق ادعای آنها روز گذشته در تمرینات اوج گرفت.

نشریه دیلی میل در همین رابطه ادعا کرده است که دلیل غیبت پوگبا مصدومیت نبوده بلکه او به این شکل در حال فشار آوردن به سران باشگاه برای جدایی و رفتن به رئال مادرید است و از بیم مصدومیت برابر میلان به ولز نرفته است. طبق همین گزارش، غیبت پوگبا در این سفر برای هم تیمی های او بسیار عجیب و شگفت آور بوده است چرا که او در تمرینات هیچ نشانه ای از مصدومیت بروز نداده بود.

پوگبا چند هفته پیش در توکیو رسما اعلام کرد که دوست دارد از یونایتد جدا شده و یک چالش جدید را تجربه کند اما با مخالفت سران یونایتد در تمرینات پیش فصل حضور یافت و تاکنون رفتاری غیر حرفه ای از خود نشان نداده است.

رئال جدی ترین تیم خواهان پوگبا است ولی یونایتد تاکنون نرمشی در مذاکرات نشان نداده و به رقمی کمتر از ۲۰۰ میلیون یورو راضی نیست. تنها یک هفته به اتمام مهلت خرید بازیکن در لیگ برتر باقی مانده و پوگبا در تلاش است تا هر چه زودتر مجوز جدایی خود را بگیرد.

مینو رایولا ایجنت پوگبا نیز این روزها در انگلیس حضور دارد تا کار انتقال مویس کین به اورتون را نهایی کند و قصد دارد از این فرصت برای نشست با سران یونایتد استفاده کند تا بلکه بتواند انتقال پوگبا را به سرانجام برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زغال حکومتی با پول هایی که از دولت اسپانیا میگیره بایدم این همه بازیکن بخره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج