جاباما
۸۹۲۴۸۵
۱۳ نظر
۵۰۰۰
۱۳ نظر
۵۰۰۰
پ

اصرار توکلی بر باج دادن مدیران ایران خودرو و سایپا

احمد توکلی با اشاره به باج خواهی‌های مدیران ایران خودرو و سایپا گفت: وزارت صنعت نباید اجازه می داد چنین اتفاقاتی بیفتاد. ولی حالا که من سرنخ به آنان داده ام، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه موضوع را رسیدگی و برخورد کنند.

خبرآنلاین: احمد توکلی با اشاره به باج خواهی‌های مدیران ایران خودرو و سایپا گفت: وزارت صنعت نباید اجازه می داد چنین اتفاقاتی بیفتاد. ولی حالا که من سرنخ به آنان داده ام، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه موضوع را رسیدگی و برخورد کنند.

احمد توکلی عضو مجمع مصلحت تشخیص نظام، چندی پیش افشاگری درباره باج دادن مدیران خودروسازی به برخی نمایندگان کرده و گفته بود: افرادی که ایران خودرو و سایپا را اداره می کنند، تازه به دوران رسیده نیستند. روش این افراد این است که باج می دهند تا بمانند. این افراد باج را به نمایندگان مجلس فرصت طلب، رانت خوار و زیاده خواهد می دهند.

اظهارات توکلی با واکنش هایی همراه شد و خواستار ارائه اسناد از سوی وی شدند. درخواستی که این نماینده سابق مجلس به آن واکنش نشان داد و با اشاره به اینکه ارائه اسناد مربوط به باج دهی مدیران دو شرکت ایران خودرو و سایپا برعهده من نیست، گفت: وزارت اطلاعات بایستی اقدام کند.

وی که با پایگاه خط بازار گفتگو کرده، ادامه داد: وزارت صنعت نباید اجازه می داد چنین اتفاقاتی بیفتاد. ولی حالا که من سرنخ به آنان داده ام، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه موضوع را رسیدگی و برخورد کند. من هشدار دادم که این اتفاق انجام می شود. متاسفانه در این خصوص برخی از دستگاه کوتاهی کرده اند. نیروهای امنیتی و اطلاعاتی موظف هستند که موضوع را بررسی کنند.

وی در پاسخ به این سوال که وقتی برخی از مدیران وزارت صنعت عضو هیئت مدیره شرکت های تابعه ایران خودرو هستند، می توان انتظار نظارت را داشت، گفت: چاقو دست خود را نمی برد. در این خصوص باید سازمان های نظارتی مستقل، سازمان بازرسی کل کشور، وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه فعال شوند و موضوع را برای مردم روشن کنند. به بنده نیروهای مردمی داوطلب این موضوعات را اطلاع می دهند و وقتی که مطمئن می شوم اطلاع رسانی می کنم که در این مورد با اطمینان این موضوع را بیان کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کهنه سرباز

      هرکجا این ادارات دولتی را دست بزنی بوی خوشایند رانت اختلاس بخور بخور سمت فر وشی به دلار باند بازی و می بینی یکبا ر برای همیشه تمامش کنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این همه دزدی تو این مملکت که سالهاست ادامه داره وکسی هم نمیتونه کاری بکنه چون قدرت دست خودشونه

    • م ش

      جناب توکلی چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است
      اولا چگونه قیمت محصولات لین دوشرکت با نظر وزارت سمت دوبرابر گران میشود البته با ترفند عرضه کم وقطره چکانی به بازار
      دوم اینکه چرا برا انتخابات مجلس یک کاندیدا نزدیک به چند صد میلیون هزینه میکند ؟

    • بدون نام

      چه به روز ما امده چرا هیشکی نیست پیگیری کنه توکلی هم که ادم دروغگویی نیست حتما درست میفرمایند.

    • بدون نام

      دزدخانه‌س

    • بدون نام

      احسنت به توکلی .ایت اله مدرس عصرجدیده

    • بی نام

      این موضع را قبلا"مردم افشا کرده بودند متاسفانه همانطور که جناب آقای دکتر توکلی اشاره داشتند بنظر می رسد دستگاهها ی نظارتی پیگیر جدی نشدند وبعد می دانم حالا که مدیران این دو شرکت به قدرت ماورا یی رسیده اند زورشان برسد

    • محمد افخمی

      سلام آقای دکتر توکلی خسته نباشید وقتیکه رقیب نداشته باشیم حرف اول وآخر را خودمان میزنیم. بنا براین باید از تمام شرکت های خودرو که در جهان وجود دارد برای ورود آزاد نماییم مخصوأ ماشین های ارزان قیمت که قشر کم درامد. که در حسرت ماشین نند. بأمید خدا پی روز با شید جناب/ _

    • باران

      لعنت به کسی که از این لگن ساز ها ماشین بخــــره

    • بدون نام

      باج می دهند تا بتوانند مردم را با خودرو های بی کیفیت و قیمت چند برلبر غارت کنند

    • بدون نام

      اگر این نماینده های باج گیر و حامی خودرو سازان نبودند خودرو سازان نمی توانستند خودرو های بی کیفیت خود را با قیمت ۴ برابر بفروشند

    • مهیار

      اینکه مسئله جدیدی نیست که ایشان کشف نموده اند!این داستان سالهاست که در جریان است.ولی بهر حال اعلام و یاد آوری آن جای تقدیر و تشکر دارد.

    • بدون نام

      یک جای سالم در کشور نام ببرید بریم خاک برداریم برای تیمم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج