جاباما
۸۹۲۵۹۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

حمیداوی: برای پرداخت پول پروپیچ به فیفا نامه زدیم

مالک باشگاه شهرخودرو گفت: برای انتقال و تهاتر پول بین استقلال و فیفا ما به فدراسیون جهانی فوتبال نامه زدیم.

خبرگزاری فارس: فرهاد حمیداوی بعد از مساوی یک بر یک مقابل پیکان در دیداری دوستانه در جمع خبرنگاران در مورد اینکه چرا در بخش ویژه ورزشگاه ننشست، گفت: فکر می کنم در ورزشگاه تقریبا خالی، جایگاه ویژه با تماشاگران فرقی ندارد اما نمی‌دانم چرا هر وقت در زمین پیکان بازی می کنیم هوا طوفانی می شود.

وی در مورد برگزاری قرعه کشی لیگ برتر در مشهد گفت: همه تیم ها و مدیران در مورد قرعه کشی لیگ صحبت کرده اند و همه می دانند باشگاه ها متضرر می شوند و بازیکنان ممکن است مصدوم شوند. من هم شنیده ام که قرعه کشی در مشهد است اما چیزی به طور رسمی ندیده ام.

وی در مورد چالش با باشگاه تراکتورسازی و شهر خودرو گفت: از ورزش از نگاه دو نیمه شب تماسی داشتم با احترامی که برای زنوزی قائل هستم و می دانم مدیریت باشگاه خصوصی خیلی مشکل است اما نمی‌دانم زنوزی دنبال چه می‌گردد؟ تمامی مدارک هست و فدراسیون باید پاسخ بدهد و چیزی عاید باشگاه تراکتورسازی نمی‌شود.

حمیداوی در مورد اینکه گل محمدی گفته باشگاه در نقل و انتقالات خوب نبوده و به نوعی فرار رو به جلوست، گفت: گل‌محمدی با تدبیر و با هوش هست و می‌داند چه می گوید و در نقل و انتقالات نسبت به فصل گذشته بهتر بودیم. بحث فرار رو به جلو را قبول ندارم. گل محمدی عملکردش مشخص است او با بازیکنان لیگ یک هم خوب نتیجه گرفته است. به عنوان نفر اول فنی همیشه استرس بررای نتیجه گرفتن دارد.

وی در مورد عدم همکاری شهرداری مشهد با این تیم و خدماتی مثل ساخت مجسمه، گفت: نه مجسممه می خواهیم نه خدماتی مثل مجسمه فقط از مسئولان مشهد می خواهم که دست از کنایه هایی که به ما می زنند بردارند و نگویند به این تیم می گویند شهرخودرو تهران! بهتر است به ما یک زمین تمرین در مشهد بدهندتا در مشهد تمرین کنیم.

مالک باشگاه شهر خودرو در مورد دریافت مجوز حرفه ای باشگاه گفت: برای دریافت مجوز حرفه ای باشگاه هم مشکلی نداشتیم.

حمیداوی در مورد بحث نقل و انتقال پول بین استقلال و فیفا گفت: با فتحی هم تلفنی صحبت کردم عزیزان به مسایلی اشاره کردند. من از فتحی هم گلایه کردم آبان سال قبل استعلامی از فیفا گرفتیم در مورد بدهی و طلب باشگاه، که آنها گفتند ۱۳۰ هزار دلار به پروپیچ بدهکاریم و ۱۵۰ هزار دلار طلب داریم که فیفا نامه زد شما تحریم هستید و نمی توانید پول بگیرید ما هم به فیفا نامه زدیم که مگر نمی گویید فوتبال سیاسی نیست و در نهایت این پول تهاتر شد، ولی باشگاه استقلال اعلام کرد ما خودمان کار را کردیم ولی روزی که ما این کار را کردیم نگفتیم این کار را کردیم. نامه فروردین ماه خودمان را داریم که برای تهاتر پول فرستاده شد اما مسئولان استقلال در ابتدای مرداد گفتند ما خودمان انجام دادیم مهم این است که ارزی به ناحق از کشورمان خارج نشود.

وی در مورد عملکرد نقل و انتقالات باشگاه شهرخودرو گفت: شما که گفتید عملکردمان خوب نبوده اما رحمتی، باقری ، فرشاد محمدی مهر را جذب کردیم بازهم باید بگویم! در نقل و انتقالات خوب عمل کردیم و همچنان پنجره ما باز است.

حمیدوای در مورد مذاکره با شایان مصلح و عدم توافق بخاطر پیشنهاد یک و نیم میلیاردی گفت واقعیت این است که سه چهار ابهام داشتیم یکی اش فقط بحث مالی بوده هنوز در حال مذاکره هستیم و شاید اتفاق بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناصر

      بعنوان. طرفدار استقلال کمال تشکر رو از شما مدیر مدبر دارا میباشم وبرایتان بهترینها را آرزومندم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج