۸۹۲۶۷۵
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

خطیر و فتح‌الله‌زاده، داداش شدند؟!

علی خطیر در گفتگوی تلویزیونی خود ترجیح داد در جبهه مخالف فتح الله زاده قرار نگیرد و تیغ انتقاداتش را تنها به سمت افتخاری و پندار توفیقی نگه دارد!

خبرورزشی: علی خطیر مدیر ورزشی سابق استقلال لحظاتی قبل با حضور در استودیو شبکه ۵ و برنامه ورزشگاه به برخی ابهامات در خصوص دوران حضورش در استقلال پاسخ داد.

هیئت مدیره گفت شفر را اخراج کنید

او در بخشی از صحبتهایش اتهام بزرگی به هیئت مدیره استقلال وارد کرد که آن‌ها مصوبه اخراج شفر و صحبت با استراماچونی یا هر مربی خارجی را به دست او دادند تا از زیر بار فشار اینکه او به تنهایی زیر پای شفر را در مسیر قهرمانی خالی کرده خارج شود و برای خود شریک جرم تراشیده باشد!

خطیر و فتح‌الله‌زاده، داداش شدند؟!

او البته حاضر نشد اسمی از نفرات موافق اخراج شفر به زبان بیاورد، اما طبق صحبت‌های میرشاد ماجدی و مجید نامجو مطلق، اعضای هئیت مدیره و کمیته فنی در جریان انتخاب استراماچونی نبوده اند و خطیر راساً اقدام به انتخاب سرمربی استقلال کرده است.

پاتوسی به خاطر پول با شفر کار می‌کند

خطیر در پاسخ به این سوال که اگر پاتوسی با شفر مشکل داشته چرا بار دیگر با او همکاری کرده به ذکر این نکته اشاره کرد که او تنها به خاطر پول به بن یاس رفته و اعتراضش به تمرینات استقلال در پیامک‌های او موجود بوده است که احتمالاً این اعتراضات نه به خاطر نحوه تمرینات شفر بلکه به خاطر زمین نامناسب تمرین، مشخص نبودن زمین تمرینی استقلال در هر جلسه تمرینی و … بوده که داد بازیکنان ایرانی استقلال را نیز به هوا بلند کرده بود چرا که همین عوامل باعث شد تا استقلالی‌ها نتوانند در آستانه دربی، تمرینات منظمی را دنبال کنند.

تغییر موضع ناگهانی نسبت به فتح الله زاده

جالبترین بخش داستان به تغییر موضع ناگهانی خطیر در خصوص علی فتح الله زاده بر می‌گردد که در فاصله کمتر از یک هفته، شوالیه استقلالی‌ها (فتح الله زاده) که مورد تاخت و تاز و انتقاد شدید خطیر در کنفرانس خبری اش قرار گفته بود به دوست و رفیق خطیر تبدیل شد و خروجی جلسه غیرمنتظره او و فتح الله زاده نیز به سکوت و عدم اظهار نظر در مورد یکدیگر و عملکرد هم انجامیده که البته بهترین سیاست موجود در شرایط فعلی استقلال محسوب می‌شود، اما این تغییر رویکرد سریع در خصوص مدیر محبوب استقلالی‌ها نشان از واکنش منفی هواداران نسبت به انتقادات عجیب خطیر علیه فتح الله زاده داشت و خطیر ترجیح داد با تیزهوشی، در جبهه مخالف فتح الله زاده قرار نگیرد و تیغ انتقاداتش را تنها به سمت افتخاری و پندار توفیقی نگه دارد!

انتقاداتی که با پاسخ پندار توفیقی همراه شد و افشاگری پندار توفیقی در خصوص اتفاقات مختلف دوران مدیریتشان به نوعی در تناقض کامل با صحبت‌های خطیر بود و اکنون هواداران استقلال نمی‌دانند کدامیک درست میگویند؟

در توصیف تغییر موضع ناگهانی خطیر در خصوص فتح اله زاده همین بس که او پیشتر نیز از متلاشی کردن باند سفت‌ها در استقلال خبر داده بود و سپس از مهدی رحمتی به عنوان شریف‌ترین بازیکن فوتبال ایران یاد کرد! یا در موردی دیگر او با انواع اتهامات وینفرد شفر را بدرقه کرد و در نهایت از او بابت اشتباهش عذرخواهی کرد یا در موردی دیگر او با بدترین شکل ممکن الحاجی گرو را در دفتر باشگاه استقلال زندانی کرد، اما در برنامه امروز از شخصیت بالای او سخن به میان آورد!

برنده قطعی پرونده CAS نیستیم

او که پیشتر با قاطعیت از برنده شدن استقلال در پرونده سوپرجام در CAS گفته بود؛ در تعدیل مواضع قبلی خود اعلام کرد باشگاه استقلال قاضی دادگاه CAS نیست که رای نهایی را بداند و امکان صدور هر حکمی وجود دارد تا دل هواداران استقلال را بابت پرونده‌ای که به آن دل خوش کرده بودند بار دیگر بلرزاند.

در هر صورت، خطیر به واسطه وقت کم برنامه نتوانست در خصوص بسیاری از موارد از جمله اشتباه در خصوص فروش الهیار صیادمنش، درامد‌های ارزی باشگاه و … صحبت کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      وای به حال ما ایرانی ها..... واقعا ما دنبال چی میگردیم چرا اینقدر در حق هم بدیم. اگه خطیر و فتح اله زاده با هم بد باشن چی گیر شما میاد یا بقیه ی هیت مدیره و ارکان استقلال. یعنی ارزش داره که همه شرفتون و بخاطر ی خبر یا ی سوء تفاهم بزارین زیر پا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعآ که

      • احمدی

        واقعا جای تاسف داردبرای باشگاهی که بیش از۷۰سال قدمت دارداونوقت بزرگانش بجان هم افتاده وگزک به دست آدم بی ریشه ای مانندخطیریا خبرنگارانی که دل درگرو رقیب دارند میدهند.پیشکسوتان خواهشا کافیست

    • farhad،،،2×3=666666

      از این جماعت افتاب پرست هیچ گله ای نیس هر لحظه تو ی جو قرار میگیرن رنگ عوض میکنن

    • بدون نام

      عادت ما ایرانی ها همیشه اینه در حسابرسی هم به نعل میزنن هم به میخ!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خطیرخاعن است وباید محاکمه شود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج