۸۹۲۶۷۶
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

فال روزانه ۱۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۱۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

فال روزانه یک شنیه 13 مرداد 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۳ مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بلندپرواز، با وقار، مذهبی و عاشق فلسفه پردازی هستید. شما همچنین متکی به خودتان هستید و مهارت های رهبری و مدیریتی فوق العاده ای دارید و همیشه باید خودتان برای خودتان تصمیم بگیرید. با این همه شما گاهی حسود، جاه طلب و خودخواه نیز می شوید و این ویژگی های منفی اگر تحت کنترل در نیایند می توانند تمام ویژگی های مثبت شخصیتی شما را زیر سؤال ببرند. امسال شما به طور مرتب نقشه ها و برنامه هایتان را تغییر می دهید و این کار باعث می شود دیرتر از زمانی که انتظارش را دارید به هدف هایتان برسید. همکاری های شما با افراد مورد اعتمادی که مدت زیادی است با آنها در ارتباط بوده اید نتایج رضایت بخشی را برایتان به همراه خواهد داشت و تصمیم گیریهایتان را نیز تحت تأثیر قرار خواهد داد. درآمدتان لامسال نسبت به سال گذشته به میزان چشمگیری افزایش خواهد داشت، اما به همان نسبت مخارجتان نیز افزایش پیدا خواهند کرد و امکان اینکه پول زیادی پس انداز کنید را نخواهید داشت. امسال شما به سفرهای کاری و تفریحی زیادی خواهید رفت که منافع زیادی را چه از لحاظ مادی و چه معنوی برای شما به همراه خواهند داشت. امسال وضعیت سلامتی شما نسبت به سال گذشته تغییرچندانی نخواهد داشت و با مشکل خاصی مواجه خواهید بود، اما باید بیشتر از قبل از خودتان مراقبت کنید، مخصوصا اگر از مشکلات تنفسی یا فشار خون بالا رنج می برید. ماه های مرداد، آذر و اردیبهشت بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۱۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

کار شما بالاخره به مرحله نتیجه دهی رسیده است و به زودی از لحاظ اقتصادی نیز اوضاع بهتر خواهد شد. وقتی خوشبختی می بارد از در و دیوار می بارد و ممکن است پیشنهادهای کاری بسیار خوب و وسوسه انگیزی به شما بشود. اما مواظب باشید که فعلا از پیشرفت خود زیاد با کسی حرف نزنید، چرا که ممکن است این وضعیت حتی در نزدیک ترین دوستانتان هم ایجاد حسادت بکند. وقتش که رسید این خبرها را به دیگران هم بدهید، اما مواظب باشید که حرفتان را با چه کسانی در میان می گذارید. فقط به یاد داشته باشید، حالا که انرژی و انگیزه کافی دارید هیچ کاری را به تاخیر نیندازید. اجازه ندهید سرمستی ناشی از موفقیت های کاری شما را از عشقتان غافل کند.

فال روزانه ۱۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

احساس تعهد بیش از حد نسبت به دیگران چیزی است که باید اکنون با آن مواجه شوید. به جای دادن وعده و وعید به دیگران برای این که آنها را خوشحال کنید، بهتر است به اینکه این کار چه تأثیری روی زندگی خودتان خواهد داشت با دقت بیشتری فکر کنید. به عنوان مثال قبل از اینکه به کسی قول حمایت مالی بدهید به این فکر کنید که آیا اصلا این توانایی را دارید که از او حمایت کنید و یادتان باشد که نیازهای خودتان در اولویت هستند. وقت آن رسیده است که خودتان را باور کنید. وارد دورانی طلایی از زندگیتان شده اید که اگر دست به خاک هم بزنید به طلا تبدیل خواهد شد. پس از تمام موقعیت هایی که برایتان پیش می آید به نحو احسن استفاده کنید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

اگر بخواهید برای رهایی از نگرانی هایی که در رابطه با سلامت خود دارید یک چک آپ کامل انجام دهید بخش عمده روزتان به این کار خواهد گذشت، اما مطمئن باشید در نهایت جوابی که می گیرید این خواهد بود: باید کمی در روش زندگی خود تغییر ایجاد کنید، به ورزش و پیاده روی بروید و رژیم غذاییتان را تغییر دهید. پس وقت آن رسیده که قورباغه تان را قورت داده و برای کارهایی که مدت هاست پشت گوش می اندازید برنامه ریزی کنید. امروز کمی دعوایی هستید و به همین دلیل ممکن است عشقتان را به خاطر کارهایی که نکرده مورد مواخذه قرار دهید. بجای حرف زدن با دقت بیشتری گوش کنید و چیزهایی یاد خواهید گرفت که رابطه تان را برای همیشه عوض خواهند کرد.

فال روزانه ۱۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز از شما خواسته می شود کمی اضافه کاری انجام داده و یا به جای یکی دیگر از همکارانتان برخی وظایفش را انجام دهید و این از آن کارهایی است که اصلا دلتان نمی خواهد انجام دهید. یک برنامه ریزی مؤثر و حساب شده لازم است تا بتوانید به این کارهای پیش بینی نشده نیز رسیدگی کنید. در رابطه با این موضوع اصلا عکس العمل های احساساتی بروز ندهید، چرا که این می تواند نشان دهنده ضعف شما باشد و بر آینده کاری شما تأثیر منفی بگذارد. بهتر است برای این که کارتان راحتتر شود تقسیم وظایف کرده و کارها را به صورت گروهی انجام دهید. در روابط عاطفی شما تغییرات مثبتی به وجود خواهند آمد و به عشقتان احساس نزدیکی بیشتری خواهید کرد.

فال روزانه ۱۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

درست است که از وقت گذراندن با دوستان و کسانی که طرز فکری شبیه به شما دارند لذت می برید، اما مواظب باشید که از وقت کار و یا خانواده برای همراهی با دوستانتان چیزی کم نکنید. شاید این راه خوبی برای فرار کردن از مشکلاتی که الان دارید و مسئولیت هایتان باشد، اما راه حل آنها نمی تواند باشد. یادتان باشد که در همه کار تعادل را رعایت کنید. شما به عملگرا بودن و توانایی در استفاده از استعدادهایتان شهرت دارید و این هفته فرصتی مناسب برای پیشرفت و موفقیت شما خواهد بود، پس نگذارید هیچ کس و هیچ چیز جلوی راهتان قرار بگیرد. ستاره ها نیز با شما یار خواهند بود و با هر شخص مهمی می توانید به راحتی قرار ملاقات بگذارید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

از امروز تا آخر هفته خودتان را در هیچ درگیری و مشاجره ای، چه در زمینه کاری و چه روابطه احساسی وارد نکنید. ممکن است پی به چیزهایی ببرید که در گذشته حقیقت آنها از شما مخفی شده و اکنون واقعیت آنها برای شما آشکار شده است. خطاهایی که در شریک زندگی خود می بینید دلیلی برای سرکوب کردن او نیستند، به جای اینکار بهتر است خودتان را در آینه رابطه زناشویی ببینید. ممکن است در حال حاضر نگرانی هایی درباره انتخاب شریک زندگی خود داشته باشید. به این وضعیت به صورت عمقی نگاه کنید و از آن فرصتی بسازید که به جای ایجاد دلزدگی و نفرت در شما رابطه تان را رشد ببخشد، فرصتی برای درک متقابل و بازگشت به روزهای خوش آغاز رابطه!

فال روزانه ۱۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

تغییرات پیش بینی نشده ممکن است شما را وادار کنند کمی برنامه اولیه تان را تغییر دهید. اشکالی ندارد اگر برخی کارهای غیر ضروری را از برنامه تان حذف کنید، ولی به بهانه کمبود وقت عمل کردن به وعده هایی که به دیگران داده اید را به تعویق نیندازید. با کمی منطق و برنامه ریزی مجدد می توانید زمانتان را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید تا هم وظایف اصلیتان را انجام دهید و هم مجبور نشوید بدقولی کنید. آیا به اندازه کافی همراه با کسی که دوست دارید وقت می گذرانید؟ با یکدیگر در مورد افکار و احساساتتان حرف می زنید؟ برای هم تعریف می کنید که روزتان را چگونه گذرانده اید؟ یادتان باشد بی توجهی قاتل هر رابطه ای می تواند باشد.

فال روزانه ۱۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز جنبه هنرمند وجود شما فعال شده است و انجام کارهایی مثل نوشتن گزارش فنی و یا کارهای حسابداری که به منطق و محاسبات پیچیده نیاز دارند برایتان کاری دشوار و همراه با چالش است. سعی کنید کارهایی مثل قدم زدن در طبیعت و گوش دادن به موسیقی انجام دهید که شما را از لحاظ روحی و معنوی تقویت می کنند. اگر خودتان اهل خلق آثار هنری هستید حتما این کار را در برنامه خود قرار دهید، اگر نه هم امروز روز خوبی برای شروع این کار می تواند باشد. امروز در زمینه روابط عاطفی می تواند برای شما روزی جادویی باشد. از قدرتی که در اختیار دارید استفاده کنید و سحر و جادوهای خود را به کار انداخته و با اعتماد به غریزه خود طرف مقابلتان را تحت تأثیر قرار دهید.

فال روزانه ۱۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز به نظرتان روزی فوق العاده برای این است که با خیال راحت یک جا لم بدهید و به ذهنتان اجازه دهید هر کجا که دلش می خواهد برود و از دغدغه های زندگی روزمره فرار کند. شما در عالم خیال و رویا به سر می برید و به همین دلیل هم بهتر است برنامه ریزی و شروع کارهایی که به منطق و استدلال نیاز دارند را در برنامه امروزتان قرار ندهید. ممکن است بین شما و اعضای خانواده تان برخی مشکلات و دلخوری های جزئی به وجود بیایند. به جای این که سعی کنید آنها را مجبور به پذیرفتن حرف ها و نظرات خود کنید بهتر است نسبت به آنها لطافت و مهربانی داشته باشید و از خودتان بخشش نشان دهید؛ این کار حس بسیار بهتری خواهد داشت.

فال روزانه ۱۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

صبح ها معمولا برای شما بهترین وقت روز نیستند و تا جایی که برایتان مقدور باشد ترجیح می دهید بخوابید، ولی اتفاقاتی که صبح امروز می توانند بیفتند را به هیچ عنوان دست کم نگیرید؛ ذهن شما کاملا باز است و در این فرصتی که دست داده تقریبا برای هر مشکلی م یتوانید راه حلی پیدا کنید. پس صبح زود بیدار شده و از این موقعیت فوق العاده نهایت استفاده را ببرید. شاید با یکی از نزدیکانتان اختلاف نظر و بحث هایی داشته باشید، ولی اگر تسلیم خشم و تعصب نشوید با کمی فکر کردن به این موضوع خواهید دید که تمام این اختلاف ها از یک سوء تفاهم جزئی به وجود آمده اند که با کمی صحبت منطقی قابل حل است.

فال روزانه ۱۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز بالاخره آماده خواهید بود تا یکی از مسائل مادی خود که مدت هاست شما را تحت فشار قرار داده بوده را حل کنید و خواهید دید که این مشکل اصلا به آن پیچیدگی که شما فکر می کرده اید نبوده است. البته نباید اجازه دهید که راحت شدن خیالتان بابت این مسئله این توهم را در شما ایجاد کند که می توانید هر چقدر دلتان می خواهد ولخرجی کنید. به ویژه در مورد خریدن چیزهایی که قیمت بالایی دارند باید تمام مزایا و معایب آن را در نظر گرفته و تصمیم گیری نهایی در رابطه با خرید آن را به فردا موکول کنید. عقاید و افکار دیگران اکثر مواقع از جنس سنگ نیستند و قابل تغییر دادن هستند؛ نا امید نباشید، همه چیز می تواند در یک لحظه عوض شود.

فال روزانه ۱۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز همه چیز می تواند از وضعیتی کاملا مبهم تا فوق العاده تغییر کند و همین ممکن است باعث شود نتیجه گیری های اشتباهی داشته باشید. با وجود این که خیلی عاقلانه دارید با وضعیت موجود برخورد می کنید شرایط کیهانی به گونه ای است که نمی توانید اطلاعات غیر قابل اعتماد و مفید را به خوبی از یکدیگر تشخیص دهید. به جای این که خودتان را عصبی کنید و تحت فشار قرار دهید سعی کنید بدون گرفتن تصمیمات جدید کارهایی که از قبل شروع کرده بودید و روال انجام آنها از قبل مشخص است را ادامه دهید. امروز در زمینه روابط عاطفی بهتر است منطقی به احساسات خود نگاه کنید، شما آدمی نیستید که تحمل محدودیت را داشته باشید، حتی اگر عشقتان زندانبان شما باشد!

فال روزانه ۱۳/ ۰۵/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج