۸۹۲۶۹۱
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

حسینی عقاب تک‌پَر؛ استقلال لنگ گلر!

استقلال بعد از رحمتی فعلا فقط با سیدحسین حسینی به کار ادامه می‌دهد و یکی از بزرگ‌ترین ابهامات برای ترکیب این تیم این خواهد بود که آیا گلر دیگری در سطح گلر اول این تیم به جمع آبی‌ها اضافه خواهد شد یا خیر.

فرهیختگان: تیم فوتبال استقلال برای فصل جدید لیگ برتر تیم خوبی را تدارک دیده است، هرچند تا زمانی که رقابت‌ها آغاز نشود نمی‌توان لقب خوب یا بد را به هر تیمی داد به‌خصوص اینکه شاکله اصلی استقلال مانند سنوات گذشته بازهم تغییر کرده و تا بازی‌ها آغاز نشود مشخص نخواهد شد جدیدترها در ترکیب این تیم چه عملکردی خواهند داشت.

این در حالی است که بسیاری از کارشناس‌ها معتقدند استقلال با استراماچونی در فصل جدید تیم مرموزی به‌شمار می‌رود از این جهت که هنوز به‌طور واقعی و رسمی مقابل هواداران و رسانه‌ها این تیم رونمایی نشده و از سوی دیگر رقبایش را در دیدارهای تدارکاتی از دم تیغ می‌گذراند تا به این سبب هواداران این تیم نیز برای آغاز فصل داغ رقابت‌ها لحظه‌شماری کنند.

با همه این توصیفات اما هنوز یک جاهایی برای این تیم می‌لنگد که شاید از مهم‌ترین آنها بتوان به درون دروازه استقلال اشاره کرد؛ جایی که با جدا شدن سیدمهدی رحمتی حالا یک عقاب از آشیانه آبی‌ها پر کشیده و فعلا این آشیانه با یک عقاب در قفس خود پیش می‌رود. استقلال بعد از رحمتی فعلا فقط با سیدحسین حسینی به کار ادامه می‌دهد و یکی از بزرگ‌ترین ابهامات برای ترکیب این تیم این خواهد بود که آیا گلر دیگری در سطح گلر اول این تیم به جمع آبی‌ها اضافه خواهد شد یا خیر.

انتقاد بحق پیشکسوتان

طی روزهای گذشته حسینی آمادگی خوبی در تمرینات از خود به نمایش گذاشته تا جایی که سرمربی استقلال از عملکرد وی ابراز رضایت کرده و به‌نوعی خیالش نیز برای فصل جدید در قفس توری راحت است، با این حال بسیاری از پیشکسوتان استقلال طی روزهای اخیر از باب نگرانی انتقادهایی را در این خصوص مطرح کرده‌اند که ازجمله آنها می‌توان به آن اشاره کرد که حسینی در استقلال تنهاست و اگر گلری هم‌سطح وی در آینده‌ای نزدیک به این تیم نپیوندد قطعا این موضوع در ادامه موجب افت کیفی حسینی شده و این تیم دوچندان نسبت به گذشته ضرر خواهد کرد.

درواقع انتقادی درست که طی سالیان زیاد در فوتبال دنیا مطرح می‌شود: «اگر گلر دوم مطمئنی در یک تیم نباشد، این موضوع گلر اول را هم خراب کرده و به‌مرور روی کیفیت وی تاثیر مخربی ایفا خواهد کرد.»

همین موضوع باعث شده طی روزهای گذشته استقلالی‌ها به تکاپو افتاده تا بتوانند دروازه‌بانی مطمئن در حد لیگ برتر را برای جایگزینی حسینی در نظر گرفته و تصمیم دارند تا قبل از آغاز لیگ این موضوع را بسته و نهایی کنند. حال اینکه چه کسی در روزهای آینده به جمع آبی‌ها اضافه شود، سوالی است که پاسخ آن شاید خیلی سریع مشخص شود.

ناصری 50 -50

بعد از جدایی مهدی رحمتی و انتخاب سیدحسین حسینی به‌عنوان دروازه‌بان اول استقلال در لیگ نوزدهم، همان‌طور که در بالا ذکر کردیم، آبی‌ها نیاز به یک دروازه‌بان دیگر هم دارند که در کنار حسینی باشد. در همین رابطه از محمدرضا ناصری به‌عنوان اصلی‌ترین گزینه فعلی باشگاه یاد می‌شود. دروازه‌بان سابق باشگاه سیاه‌جامگان که سابقه بازی در لیگ برتر را دارد. ناصری حتی در بازی روز گذشته استقلال مقابل ماشین‌سازی برای دقایقی درون دروازه آبی‌ها قرار گرفت و قرار است در روزهای آینده هم در تمرینات این تیم حاضر شود.

او همچنین ضمن ابراز امیدواری در این خصوص که می‌خواهد نظر مثبت استراماچونی را جلب کند، گفته بازی‌کردن در استقلال آرزوی هر بازیکنی است. در همین خصوص یکی از اعضای کادر فنی استقلال به «فرهیختگان» گفت: «درخصوص ناصری باید کادر فنی بعد از مشورتی که خواهند داشت تصمیم‌گیری کنند هرچند حرف آخر را استراماچونی می‌زند. با این حال هنوز حضور ناصری در استقلال قطعی نیست همان‌طور که با قطعیت هم نمی‌توان از عدم حضورش صحبت کرد. به‌نوعی احتمال حضور ناصری فعلا ۵۰- ۵۰ است و باید تا روزهای آینده در این خصوص صبر کرد.»

سایر گزینه‌ها؛ از رده‌خارج‌ها یا یک خارجی؟

استقلال برای فصل جدید از تمامی سهمیه‌های لیگ برتری‌اش برای تقویت خود استفاده کرده و عملا دیگر نمی‌تواند بازیکن لیگ برتری جذب کند. تا پیش از اینکه سهمیه پر شود صحبت‌هایی از حضور گلرهایی مانند محمدحسین اکبرمنادی، کوروش ملکی و حتی دخسوس در استقلال بود اما با تکمیل شدن سهمیه‌های لیگ برتری این تیم، آبی‌ها نمی‌توانند از چنین ظرفیتی در تیم خود استفاده کنند.

در این بین حالا استراماچونی برای جایگزینی حسینی باید یا یک گلر خارجی به خدمت بگیرد یا یک دروازه‌بانی را جذب کند که فصل گذشته در لیگ برتر برای تیمی به میدان نرفته که همین موضوع خودش موید از رده خارج بودن چنین دروازه‌بانی خواهد بود.

فروزان استقلالی نمی‌شود!

نکته قابل‌توجه اینکه طی روزهای گذشته حتی صحبت از حضور محسن فروزان در استقلال مطرح شد که البته استقلالی‌ها نیز این موضوع را تایید نکردند، با این حال این خبر با هر هدفی منتشر شده باشد با توجه به آنچه در بالا آمد هرگز محقق نخواهد شد و فروزان که اتفاقا یک استقلالی اصیل و متعصب به‌شمار می‌رود، به‌خاطر پر بودن سهمیه لیگ برتری استقلال حداقل برای فصل جدید هرگز آبی‌پوش نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عقاب

      پاسخ ها

      • پاسارگاد پرسپولیس ایران

        عقاب زرررررت

    • عرشیا طاهری

      خبر ورزشی این چیزا چیه تو تیتر مینویسی احمق

      پاسخ ها

      • رضا

        بسووووز

      • یک لنگی بی افتخارم

        بسوززلنگگگی بسوزز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج