جاباما
۸۹۲۸۱۱
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

ورمزیار: مسئولان صدا و سیما مراقب باشند

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: مسئولان صدا و سیما باید مراقب مجریانی که برنامه اجرا می‌کنند، باشند تا بدون آگاهی، درباره هیچ‌چیز صحبت نکنند.

خبرگزاری مهر: صادق ورمزیار به تاخیر در شروع رقابت های لیگ برتر اشاره کرد و گفت: سرمربیان تیم‌ها برای آنکه تیمشان از آمادگی کامل، فاصله نگیرد دنبال بازی تدارکاتی هستند تا بتوانند شرایط خوب بازیکنان خود را حفظ کنند. این ایراد بزرگی است که به فوتبال ما وارد شده و وقتی شروع آن مشخص نیست، معلوم نیست پایان لیگ چه خواهد شد.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال ادامه داد: این اتفاق باعث شده تا همه چیز تحت‌الشعاع تأخیر لیگ باشد، برخی تیم‌ها که الان در شرایط بسیار خوبی به سر می‌برند، با این وقفه دچار ضرر زیادی خواهند شد البته تیم‌هایی هم که دیر شروع کرده بودند، چندان امتیاز مثبتی را کسب نخواهند کرد زیرا این روزها باید به دنبال بازی تدارکاتی باشند تا بتوانند شرایط خود را حفظ کنند.

چنین اتفاقاتی باعث خواهد شد تا فوتبال با کیفیتی را شاهد نباشیم و من امیدوارم هر چه زودتر مسئولان فوتبال کشورمان اعم از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، زمان دقیق شروع لیگ را اعلام کرده تا تیم‌ها با برنامه‌ریزی کامل، منتظر شروع لیگ نوزدهم باشند.

ورمزیار در خصوص شرایط این‌ روزهای استقلال گفت: آبی‌پوشان تمرینات منظم و با برنامه‌ای را انجام دادند و حالا استقلال آماده شروع لیگ است؛ این تیم چه در اردوی ترکیه و چه در تهران، چند بازی تدارکاتی را برگزار کرده و استراماچونی تقریباً به آنچه می‌خواسته دست پیدا کرده البته وی رسماً اعلام کرده که به سه بازیکن دیگر نیاز دارد ولی در مجموع تیم کاملی را در اختیار دارد و توانسته تمرینات خوبی را با آنها برگزار کند و حالا باید منتظر ماند و دید که با شروع لیگ، عیار استراماچونی چقدر است.

وی با انتقاد از مسئولان صدا و سیما در خصوص صحبت‌های یک مجری غیرحرفه‌ای درباره استقلال گفت: این اولین‌بار نیست که یک مجری علیه استقلال موضع می‌گیرد و حرمت این باشگاه را زیر سؤال می‌برد؛ باشگاهی که قدمت دیرینه دارد، میلیون‌ها هوادار عاشق این تیم هستند.

چند سال پیش هم در دوره سرمربیگری پرویز مظلومی، اتفاق بد دیگر هم رخ داده بود که آن مجری هم مجبور شد رسماً از پرویز مظلومی و هواداران استقلال عذرخواهی کند. به اعتقاد من، مدیران صدا و سیما باید نظارت بیشتری بر مجریان خود داشته باشند.

متأسفانه این روزها شاهد هستیم که به هر کس از راه می‌رسد، تریبون می‌دهند و وی بر اساس عقاید و علایق شخصی‌اش، مقابل میلیون‌ها بیننده، نظرات غیرکارشناسی و بعضاً غیرحرفه‌ای بیان می‌کند و این موضوع باعث شده که هواداران استقلال به شدت از این موضوع خشمگین شده و علیه این مجری ناتوان، موضع شدیدی بگیرند.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال بیان کرد: درست است که این مجری خیلی زود عذرخواهی کرد اما این عذرخواهی دردی را دوا نخواهد کرد و ما باید امیدوار باشیم که مدیران صدا و سیما برای انتخاب مجری، دقت و وسواس بیشتری به خرج دهند.

ورمزیار در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می‌تواند با تغییرات گسترده‌ای که داشته، در لیگ نوزدهم موفق باشد؟ خاطرنشان کرد: آبی‌پوشان کار سختی در پیش دارند، این تیم در چند سال گذشته، شروع خوبی در لیگ نداشته و همین مسئله باعث شده تا قهرمانی را از دست بدهد اما امیدوارم استراماچونی به همراه بازیکنان و با حمایت هواداران، شروعی پرقدرت در لیگ داشته باشد تا بتوانند پس از گذشت ۶ سال، به قهرمانی دست پیدا کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      (هر کی به فکر خویشه *کوسه به فکر ریشه)
      ملت به چکنم چکنم زندگی و گذراندن روزشان وبه خاطریه لقمه نان که شکمشان سیر بشه و هزاران مشکل اضطراب این اقایان فکر شلنگ تخته و تفریح کردن عشق حال با وقاحت تمام طوری هم حرف میزنند انگاری کارهای اینها ناجی زندگی ملت بشریت است داداش تو انقدر بیخیالی که تفریح بازی برات شده اولویت مشغله

    • بدون نام

      خودتون ببینید چه جایگاهی دارید که همه جا و همه کس مسخرتون میکنن

    • بدون نام

      چی بابا به اسب شاه گفتن یابو

      پاسخ ها

      • تاجی

        به تو چه ربطی داره مردیگه عوضی تو به فکر خودت باش چرا بقیه رو جمع میزنی مردم فوتبال دوست دارن تو هم وضعیت خوب نیست بروبمیر

    • بدون نام

      همه شدن کارشناس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج