۸۹۲۹۷۳
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

یک‌هشتم نهایی؛ اسم رمز ذوب‌آهن و منصوریان

ذوبی ها در حالی باید دیدار مرحله یک هشتم نهایی خود را برگزار کند که تاکنون ۵ مرتبه در این مرحله به میدان رفت و البته در ۳ بازی موفق شد با برد به کار خود پایان دهد.

ورزش سه: ذوبی ها در حالی باید دیدار مرحله یک هشتم نهایی خود را برگزار کند که تاکنون ۵ مرتبه در این مرحله به میدان رفت و البته در ۳ بازی موفق شد با برد به کار خود پایان دهد.

ذوبی ها که این روزها عنوان تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا را یدک می کشند فردا باید برابر تیم الاتحاد عربستان قرار بگیرند تا در صورت برتری برابر حریف عربستانی در دو دیدار رفت و برگشت بتوانند خود را به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسانند.

نکته قابل توجه در این باره اینکه با احتساب بازی های این فصل، سبزپوشان تاکنون پنج بار در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور یافتند که در این میان ۲ بار موفق شدند برابر رقبای خود به برتری برسند و راهی مراحل بالاتر شوند.

ذوب آهنی ها به غیر لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ که باید در دو دیدار برابر تیم الاتحاد عربستان به میدان بروند پیش از این در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۸ در مرحله یک چهارم نهایی حضور یافتند و در این میان دو بار موفق به برتری برابر رقبا شدند و دو مرتبه هم نتوانستند از گروه خود بالا بیایند.

ذوبی ها در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۰ در مرحله یک هشتم نهایی برابر مس کرمان! قرار گرفتند و در نهایت موفق شدند در تک بازی با حساب یک بر صفر، حریف هم وطن خود را از پیش رو بردارند. البته روند موفقیت سبزپوشان در این سال، آنها را تا حضور در فینال لیگ قهرمانان بالا برد و شاگردان ابراهیم زاده در نهایت با شکست برابر ایلهوا چونما کره جنوبی به عنوان نایب قهرمانی بازی ها دست پیدا کنند.

سبزپوشان در فصل بعدی این بازی ها یعنی لیگ ۲۰۱۱ نیز با قدرت بازی های خود را آغاز کردند و در نهایت تا مرحله یک چهارم نهایی بازی ها بالا رفتند. آنها پس از صعود از گروه خود برابر تیم النصر عربستان قرار گرفتند و در نهایت توانستند این حریف سرسخت را با پیروزی چهار بر یک از پیش روبردارند.

سومین حضور ذوب آهن در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به سال ۲۰۱۶ بر می گردد که به عنوان تیم اول از گروه خود بالا آمد و در نهایت برابر العین امارات که دوران موفقیت آمیزی را پشت سر می گذاشت قرار گرفت و در نهایت با کسب یک تساوی و یک شکست برابر این تیم نتوانست به مرحله هشت تیم برتر آسیا برسد.

چهارمین حضور اصفهانی ها نیز به فصل قبل بر می گردد زمانی که شاگردان امیر قلعه نویی پس از صعود از گروه خود در مرحله یک هشتم نهایی برابر استقلال تهران! قرار گرفتند اما در نهایت در مجموع دو بازی رفت و برگشت نتوانستند به صعود دست پیدا کنند. آنها در دیدار رفت استقلالی ها را با یک گل از پیش رو برداشتند و در دیدار برگشت نیز با نتیجه سه بر یک قافیه را به آبی پوشان پایتخت باختند.

حالا باید دید ذوبی ها در پنجمین حضور خود در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا چه خواهند کرد. تیمی که باید برابر الاتحاد عربستان بازی کند. علی رضا منصوریان که خود، پیش از این حضور در این مرحله و موفقیت در آن و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را چشیده است می داند چگونه باید بازیکنانش را آماده دو دیدار برابر حریف متمول عربستانی کند بازی هایی که امیدواریم به سود نماینده کشورمان به پایان برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارتش سرخ

      یا العین

    • اکبر محمدی

      چرا صدا وسیما فقط دو تیم تهرانی را صحبت می کند پارسال که لنگی ها تو اسیا بازی می کردند از شبکه سه وبا یک ساعت کارشناسی بازی را پخش می کردند حالا ببیند واسه ذوب چکار مکند

      پاسخ ها

      • ارتش سرخ

        چون نتیجه اش معلومه
        شش تا نوش جان میکنه ششعلی جان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج