۸۹۲۹۷۴
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

کودک ۸ ساله در «سیمینه‌رود» غرق شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: یک کودک هشت ساله در رودخانه «سیمینه‌رود» این شهرستان غرق شد.

ایرنا: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: یک کودک هشت ساله در رودخانه «سیمینه‌رود» این شهرستان غرق شد.

علی مولایی روز یکشنبه اظهار داشت: این کودک اهل روستای «گوگ‌تپه» از توابع بخش مرکزی میاندوآب است که عصر روز گذشته حین شنا در این رودخانه غرق شده بود.

وی با بیان اینکه ماموران این سازمان پس از کسب اطلاع بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، افزود: عملیات جست و جو برای پیدا کردن جسد این کودک روز گذشته تا غروب آفتاب انجام گرفت ولی به علت تاریکی هوا عملیات متوقف شد.

وی بیان کرد: از صبح امروز نیز نیروهای امدادی آتش‌نشانی و هلال احمر با همکاری مردم پس از ساعت‌ها تلاش، جسد این کودک را پیدا و تحویل خانواده‌اش دادند.

«مولایی»، با بیان اینکه این سومین مورد غرق شدگی در ۴۸ ساعت گذشته در رودخانه‌های این شهرستان است، گفت: بی احتیاطی و آشنا نبودن به فنون شنا عامل غرق شدن این قبیل افراد در رودخانه‌هاست که به رغم وقوع این گونه حوادث باز هم مردم و خانواده‌ها نسبت به عواقب آن بی‌توجه هستند.

۲ جوان ۲۷ و ۲۸ ساله از اهالی شهرهای ملکان و بناب آذربایجان‌شرقی نیز در طی چند روز گذشته هنگام شنا کردن در رودخانه‌ زرینه‌رود غرق شده و جان خود را از دست دادند.

براساس اعلام مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌غربی امسال ۴۰ نفر در آب‌های این استان غرق شده و جان خود را از دست داده‌اند که نسبت به سال گذشته ۱۳۵ درصد افزایش دارد.

این افراد در دریاچه‌های پشت سدها و رودخانه‌های آذربایجان‌غربی غرق شده‌اند که امسال غرق شدگان در دریاچه ارومیه نیز به آنها اضافه شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      پدر مادرا چه غلطی میکنن پس؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج