۸۹۳۰۸۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

الاتحاد - ذوب‌آهن؛ عملیات مهم منصوریان در دبی

امشب و از ساعت ۲۰، ورزشگاه زعبیل دبی میزبان بازی بسیار حساس الاتحاد عربستان و ذوب‌آهن ایران خواهد بود.

فرهیختگان: امشب و از ساعت ۲۰، ورزشگاه زعبیل دبی میزبان بازی بسیار حساس الاتحاد عربستان و ذوب‌آهن ایران خواهد بود. مسابقه‌ای که در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود و طی آن تنها نماینده‌ فوتبال ایران در این تورنمنت، برای صعود به مرحله بالاتر با حریف سختکوش عربستانی خواهد جنگید. منصوریان که پیش از این با نفت و استقلال به مرحله‌ حذفی مسابقات راه پیدا کرده، حالا دنبال صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی است تا بتواند کارنامه بین‌المللی خود را پربارتر کند.

الاتحاد و امتیاز میزبانی در دبی

حریف امشب ذوب‌آهن با سه‌بار حضور در فینال ACL و دو بار قهرمانی ازجمله تیم‌های باسابقه و پرافتخار این مسابقات محسوب می‌شود. آنها پس از هفت سال افول و دوری از سطح اول فوتبال آسیا، امسال عزم خود را جزم کرده‌اند تا ناکامی‌های سال‌های گذشته را از یاد ببرند و به هر شکل ممکن به مراحل نهایی این رقابت‌ها راه پیدا کنند.

رومارینهوی برزیلی به‌عنوان مغز متفکر الاتحاد نقش مهمی در بازی‌سازی و تغذیه مهاجمان تیم الاتحاد ایفا می‌کند. آنها چهار بازیکن خارجی دارند و از یک مربی مطرح شیلیایی به نام خوزه لوییس بهره می‌برند. نکته دیگری که می‌تواند به سودشان تمام شود این است که آنها در دبی از امتیاز میزبانی برخوردار بوده و قطعا اکثریت ورزشگاه را پشت خود دارند.

کار دشوار علی منصور

ذوب‌آهن به نسبت سال قبل محمدرضاحسینی، اوساگونا و رشید مظاهری را در اختیار ندارد که این قضیه برای آنها قطعا مطلوب نیست ولی مهدی مهدی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر و احسان پهلوان، سه بازیکن سرباز تیم به جمع سبزپوشان برگشته‌اند و حضورشان می‌تواند به این تیم کمک کند.

مشکل دیگر ذوب‌آهن این است که آنها در کوران مسابقات نیستند و به آن صورت در شرایط مسابقه قرار ندارند و کارشان در مقابل حریفی که به‌تازگی از اردو برگشته، دشوار است. البته تیم ذوب‌آهن هم تیم خطرناکی است و با حضور بازیکنان جوان و باتجربه و هدایت مربی جوان و با‌انگیزه چون منصوریان توانسته با کسب نتایج خوب و مناسب در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا چشم‌های زیادی را به خود خیره کند‌.

منصوریان: مردم برایمان انرژی مثبت بفرستند

علیرضا منصوریان در نشست خبری قبل از بازی رفت برابر الاتحاد عربستان پاسخ خبرنگاران را داد. وی گفت: «فرصت اینکه فصل را شروع و در این بازی حساس شرکت کنیم، نداشتیم، اما با این حال بازی‌های دوستانه خوبی را پشت‌سر گذاشتیم. تیم الاتحاد را کاملا زیرنظر داشتیم و بازی‌های دوستانه این تیم در انگلستان را دیدیم و از این لحاظ آنالیز خوبی داشتیم. آنها تغییراتی داشتند و بازیکنان خارجی خوبی را جذب کرده‌اند.»

وی افزود: «ما نماینده ایران هستیم و باید از کیفیت فوتبال ایران و ذوب‌آهن و همچنین از نام ذوب‌آهن و چیزی که مردم ایران به آن دل بسته‌اند، صیانت کنیم. مطمئنا انرژی‌ای که آنها می‌فرستند به ما‌انگیزه می‌دهد. ما هم قدردان هستیم و مانند دیدارهای گذشته برای کسب بهترین نتیجه به زمین مسابقه پا می‌گذاریم. الاتحاد ریشه‌دارترین تیم آسیاست. این تیم در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا تجربه زیادی دارد.

خیمنز، بازیکن جدید الاتحاد بازیکنی ممتاز و توانمند است و تیم الاتحاد از او با توجه به داشتن تابعیت فلسطینی به‌عنوان سهمیه بازیکن آسیایی استفاده می‌کند. رومارینیو نیز بازیکن خوب و خطرناکی است. رطوبت هوا در امارات بدون‌شک در سطح بازی ما تاثیر خواهد گذاشت. البته شرایط ما با الاتحاد مشابه است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایرانی مرد روزهای سخت مانند ۹۸ فرانسه در استرالیا
      بجنگ مرد جنگیدن باعزت وشجاعت
      خیلیها با تمام قدرت باکمترین تجهیزات جنگیدن پیروز میدان شدن پیروزی از ان تو باشد مرد جنگ در میدان سبز

    • بدون نام

      افرین کاربر۸:۲۳افرین به شرف و غیرتت ....به امید موفقیت داش علیمنصور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج