۸۹۳۱۱۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

فال روزانه دوشنیه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 14 مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با مسئولیت، باهوش، خونگرم و اجتماعی، با نظم، خلاق و هدفمند هستید. شما عاشق فلسفه پردازی و به شدت مذهبی هستید، با این حال گاهی حسود، لجباز و خودمحور هم می شوید. امسال شما برخی تصمیمات مهم در ارتباط با کسب و کارتان خواهید گرفت که هم باعث بهتر شدن عملکردتان خواهند شد و هم میزان درآمدتان را به طئر چشمگیری افزایش خواهند داد. سطح درآمد شما رضایت بخش اما در طول سال با نوساناتی همراه خواهد بود. در سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید باید تا جای ممکن با احتیاط اقدام کنید و از هر کاری که ممکن است سرمایه تان را به خطر بیندازد خودداری کنید. روابط عاطفی شما به خوبی پیش خواهند رفت و لحظات خاطره انگیز و رمانتیکی را د رکنار شریک عاطفی خود خواهید گذراند. سفر به مقصدی دوردست که به احتمال زیاد یک سفر زیارتی نیز هست به احتمال زیاد در برنامه ی امسالتان قرار خواهد داشت. با وجود اینکه وضعیت سلامتی تان به طور کلی خوب خواهد بود و تمام تلاش خود را برای حفظ سلامتی تان به کار خواهید گرفت در نیمه ی دوم سال ممکن است با برخی مشکلات جزئی مواجه باشید. ماه های مهر، دی و تیر بهترین ماه های سال خواهند بود و نتایج زحماتتان را به چشم خواهید دید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز برای شما یک روز چالش برانگیز خواهد بود. آتشی در درون شما شعله می کشد و انرژی فوق العاده ای که در درونتان موج می زند به دنبال راهی برای بروز یافتن است. اگر لازم است خودتان و توانایی هایتان را در زمینه ی خاصی به کسی ثابت کنید امروز می تواند فرصت بی نظیری برای انجام این کار باشد، زیرا هم توانایی هایتان در اوج خود قرار دارند و هم انرژی مضاعف درونیتان به شما کمک می کند که در تلاش هایتان موفق باشید. با وجود انرژی زیادی که در اختیار دارید در پایان روز و بعد از این همه کار و فعالیتی که در برنامه امروزتان جای دارند به استرحت نیاز خواهید داشت، پس ترجیحا امشب را تا جای ممکن در خانه بگذرانید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز از صبح که بیدار می شوید خودتان را برای یک روز شلوغ و پرمشغله آماده کنید و هیچ پیشنهاد ناگهانی و کار یا مسئولیت اضافه ای را نپذیرید. امروز خانه، خانواده و عشقتان انرژی خیلی زیادی از شما خواهند گرفت و انتظارات و خواسته های زیادی از شما دارند و انقدر از هر طرف به شما فشار وارد خواهد شد که شاید لحظاتی در طول روز برسند که احساس کنید دیگر نمی توانید این وضعیت را تحمل کنید. در هر صورت یادتان باشد که برای خودتان هم کمی وقت بگذارید و حتما به اندازه ی کافی استراحت بکنید و تغذیه ی مناسبی هم داشته باشید، در غیر این صورت احتمال اینکه به صورت ناگهانی از خشم منفجر شوید خیلی زیاد خواهد بود!

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شما امروز انرژی فوق العاده ای در اختیار دارید که شما را قادر می سازد تا هر پروژه ای که انتخاب کنید را با موفقیت به پایان برسانید. امروز بعدازظهر یکی از دوستان و یا اعضای خانواده به دیدن شما خواهد آمد تا با هم یک فنجان چای بنوشید و کمی درد دل کنید، اما ظاهرا درد دل این شخص خیلی زیاد است و مجالی برای حرف زدن برای شما باقی نخواهد گذاشت. وقتی او خانه تان را ترک می کند احساس سردرد می کنید و حس می کنید که تمام انرژی منفی او به شما منتقل شده است. سعی کنید با یک پیاده روی کوتاه و سریع و یا گوش کردن به یک موسیقی شاد حستان را خوب کنید، در غیر این صورت برای خوابیدن به مشکل برخواهید خورد.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز شما انرژی جسمانی زیادی را در وجود خود احساس می کنید و حس می کنید نیاز دارید که این انرژی فوق العاده را به کار بگیرید. شاید بد نباشد از این فرصتی که دست داده است استفاده کنید و برای شروع یک فعالیت ورزشی آن هم به طور جدی و تخصصی، اقدام کنید. حتی بد نیست یک ورزش گروهی را شروع کنید که هم به شما فرصت ورزش کردن را می دهد و هم امکان آشنایی با افراد جدیدی را برایتان فراهم می کند که مثل خودتان سرزنده و پرانرژی هستند. اگر قرار بوده کسی امروز کاری را به شما تحویل دهد به نفعتان است از همان آغاز روز خودتان را برای بدقولی این شخص و شنیدن عذر و بهانه هایش آماده کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شما امروز تمام سختی هایی که در این چند وقت اخیر پشت سر گذاشته اید را فراموش کرده اید و انرژی بی نظیری را در وجود خود احساس می کنید که باعث شده حس کنید از پس انجام هر کاری به راحتی برخواهید آمد. این فرصت را به سادگی از دست ندهید و اگر قصد شروع کار جدیدی را داشته اید و یا مدت ها دوست داشته اید هنر جدیدی را یاد بگیرید همین امروز آستین هایتان را بالا زده و دست به کار شوید. امروز ممکن است برخی از دوستان و اطرافیانتان قصد داشته باشند شما را در انجام کارهایی که علاقه ی چندانی به آنها ندارید با خود همراه کنند. اجازه ندهیددوستی و صمیمیت با دیگران فرصت سوء استفاده از شما را به آنها بدهد.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

آیا دوست دارید به جایی دوردست سفر کنید؟ آیا دلتان می خواهد در اروپا یا آسیای دور زندگی کنید؟ این تمایلات جدیدی که ناگهان در وجود خود احساس می کنید به این دلیل هستند که شما دارید افق های پیش رویتان را گسترش می دهید و سعی دارد زاویه دید خود را گسترده تر کنید. راستش را بخواهید اکنون زمان بسیار مناسبی برای این کار است و با اندکی تلاش می توانید یکی از پروژه های عجیبی که در سر دارید را به راحتی عملی کنید. شما لطفی در حق یک نفر کرده اید و پولی را که شاید حتی خودتان لازم داشته اید را به او قرض داده اید، حالا که خودتان این پول را لازم دارید چرا از اینکه آن را پس بگیرید خجالت می کشید؟!

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز روابطی که در حالت عادی بسیار دوستانه و صمیمانه بوده اند به مشکل برخورده اند و این طور به نظر می رسد که شما دارید دنبال دعوا درست کردن می گردید. آیا این جنگ طلبی و رفتار تهاجمی شما به خاظر این نیست که یک نفر سعی کرده موقعیت شما به عنوان یک رئیس و رهبر را به خطر بیندازد و خودش بر مسند قدرت بنشیند؟ شما دوست دارید در هر گروهی که هستید در موقعیت ریاست قرار بگیرید و حالا که یک رقیب برایتان پیدا شده احساس خطر می کنید. حتی بزرگ ترین رهبرها هم گاهی باید خودشان را کنار بکشند و به بقیه اجازه بدهند که شانس خود را امتحان کنند. چرا برای مدتی به یک مسافرت نمی روید؟

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

همه ی ما گاهی به طور کاملا ناگهانی احساس می کنیم که باید مسیرمان را در زندگی تغییر داده و راه جدیدی را در پیش بگیریم که فکر می کنیم سرنوشت و خوشبختی مان در ان نهفته است. امروز شما چنین چیزی را تجربه خواهید کرد و تحت تأثیر این شرایط تصمیماتی خواهید گرفت و کارهایی انجام خواهد داد که شاید تا چند سال زندگیتان را تحت تأثیر قرار دهند. شما می خواهید راه تازه ای را در پیش بگیربد که نه تنها زندگی حرفه ای، بلکه تمام جنبه های مختلف زندگی تان، از محل زندگی گرفته تا روابط عاطفی تان را تغییر خواهد داد. هرچند مشورت کردن کار خیلی خوبی است، اما شاید بهتر باشد امروز نظر هیچکس را نپرسید و فقط خودتان تصمیم گیرنده باشید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

بعد از گذراندن چند روز سخت و خسته کننده امروز به شما این فرصت را خواهد داد تا بار دیگر باتری هایتان را شارژ کرده و انرژی خود را بازیابید. با این انرژی فوق العاده ای که شما پیدا کرده اید بهتر است کسی سر راهتان قرار نگیرد و سعی نکند مانع رسیدن شما به خواسته هایتان شود زیرا شما در وضعیتی نیستید که تحمل مخالفت و یا اعتراض را داشته باشید. امروز هیچ چیزی نمی تواند شما را محدود کند. شما امروز این توانایی را دارید که از مهارت های مدیریتی خود به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید و این می تواند فرصت خوبی برای اثبات خودتان به عنوان مربی و یا رهبر یکی از گروه هایی باشد که در آن عضو هستید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز شما با شخصی دیدار خوهید داشت که با قدرت فوق العاده ای که دارد و ذکاوت بی نظیرش شما را به طور ویژه ای تحت تأثیر قرار خواهد داد. اراده و شخصیت منحصر به فرد این شخص باعث می شود که به تمام گفته های او ایمان کامل داشته باشید و حرف هایش را با جان و دل بپذیرید. در اثر دیدار با این شخص شما تصمی خواهید گرفت که کارهای خوبی را به انجام برسانید و شاید حتی بخواهید یک فعالیت داوطلبانه و یا کار بشردوستانه انجام دهید. مهمان هایی که امروز به خانه ی شما می آیند از آن آدم هایی نیستند که بی صبرانه در انتظار دیدنشان هستید، اما بهر حال آنها مهمانتان هستند، از آنها به خوبی پذیرایی کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شما این اواخر کمی تنبلی کرده اید و در اجرای برنامه ی روزانه تان جدیت کافی نداشته اید، اما امروز صبح با به صدا درآمدن زنگ ساعت به صورتی جادویی از خواب غفلت بیدار خواهید شد و تصمیم خواهید گرفت که کوتاهی هایی که در این مدت کرده اید را جبران کنید. شما متوجه شده اید که زمانی برای از دست دادن ندارید و بدون اتلاف وقت باید کارهایی که به عهده تان هستند را انجام دهید و کمک هایی که به دیگران وعده داده اید را باید به جا بیاورید. خوشبختانه شما در حال حاضر از انرژی بسیار زیادی برخوردار هستید و می توانید به بهترین شکل روی اهداف خود متمرکز شوید. امروز را به سادگی از دست ندهید!

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز برای شما روز نسبتا پرماجرایی خواهد بود. شما تصمیم دارید برخی کارهای خسته کننده ای که برای مدتی طولانی پشت گوش انداخته بوده اید را به انجام برسانید. خواه این کارها مربوط به زندگی شخصی تان باشند، خواه پای یک پروزه ی کاری در میان باشد، شما تا زمانی که تمام کارها را به انجام نرسانده باشید از تلاش باز نخواهید ایستاد. شاید دیگران بخواهند شما را اغفال کنند تا در انجام یکی از کارها و فعالیت های مورد علاقه تان با آنها همراه یکنید، اما شما تصمیم خودتان را گرفته اید و هیچ چیزی تمرکزی که روی هدفتان دارید را از بین نخواهد برد. مطمئن باشید نتیجه ی این همه تلاش را خواهید دید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

فال روزانه دوشنیه 14 مرداد 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱۴ مرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با مسئولیت، باهوش، خونگرم و اجتماعی، با نظم، خلاق و هدفمند هستید. شما عاشق فلسفه پردازی و به شدت مذهبی هستید، با این حال گاهی حسود، لجباز و خودمحور هم می شوید. امسال شما برخی تصمیمات مهم در ارتباط با کسب و کارتان خواهید گرفت که هم باعث بهتر شدن عملکردتان خواهند شد و هم میزان درآمدتان را به طئر چشمگیری افزایش خواهند داد. سطح درآمد شما رضایت بخش اما در طول سال با نوساناتی همراه خواهد بود. در سرمایه گذاری هایی که انجام می دهید باید تا جای ممکن با احتیاط اقدام کنید و از هر کاری که ممکن است سرمایه تان را به خطر بیندازد خودداری کنید. روابط عاطفی شما به خوبی پیش خواهند رفت و لحظات خاطره انگیز و رمانتیکی را د رکنار شریک عاطفی خود خواهید گذراند. سفر به مقصدی دوردست که به احتمال زیاد یک سفر زیارتی نیز هست به احتمال زیاد در برنامه ی امسالتان قرار خواهد داشت. با وجود اینکه وضعیت سلامتی تان به طور کلی خوب خواهد بود و تمام تلاش خود را برای حفظ سلامتی تان به کار خواهید گرفت در نیمه ی دوم سال ممکن است با برخی مشکلات جزئی مواجه باشید. ماه های مهر، دی و تیر بهترین ماه های سال خواهند بود و نتایج زحماتتان را به چشم خواهید دید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز برای شما یک روز چالش برانگیز خواهد بود. آتشی در درون شما شعله می کشد و انرژی فوق العاده ای که در درونتان موج می زند به دنبال راهی برای بروز یافتن است. اگر لازم است خودتان و توانایی هایتان را در زمینه ی خاصی به کسی ثابت کنید امروز می تواند فرصت بی نظیری برای انجام این کار باشد، زیرا هم توانایی هایتان در اوج خود قرار دارند و هم انرژی مضاعف درونیتان به شما کمک می کند که در تلاش هایتان موفق باشید. با وجود انرژی زیادی که در اختیار دارید در پایان روز و بعد از این همه کار و فعالیتی که در برنامه امروزتان جای دارند به استرحت نیاز خواهید داشت، پس ترجیحا امشب را تا جای ممکن در خانه بگذرانید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز از صبح که بیدار می شوید خودتان را برای یک روز شلوغ و پرمشغله آماده کنید و هیچ پیشنهاد ناگهانی و کار یا مسئولیت اضافه ای را نپذیرید. امروز خانه، خانواده و عشقتان انرژی خیلی زیادی از شما خواهند گرفت و انتظارات و خواسته های زیادی از شما دارند و انقدر از هر طرف به شما فشار وارد خواهد شد که شاید لحظاتی در طول روز برسند که احساس کنید دیگر نمی توانید این وضعیت را تحمل کنید. در هر صورت یادتان باشد که برای خودتان هم کمی وقت بگذارید و حتما به اندازه ی کافی استراحت بکنید و تغذیه ی مناسبی هم داشته باشید، در غیر این صورت احتمال اینکه به صورت ناگهانی از خشم منفجر شوید خیلی زیاد خواهد بود!

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شما امروز انرژی فوق العاده ای در اختیار دارید که شما را قادر می سازد تا هر پروژه ای که انتخاب کنید را با موفقیت به پایان برسانید. امروز بعدازظهر یکی از دوستان و یا اعضای خانواده به دیدن شما خواهد آمد تا با هم یک فنجان چای بنوشید و کمی درد دل کنید، اما ظاهرا درد دل این شخص خیلی زیاد است و مجالی برای حرف زدن برای شما باقی نخواهد گذاشت. وقتی او خانه تان را ترک می کند احساس سردرد می کنید و حس می کنید که تمام انرژی منفی او به شما منتقل شده است. سعی کنید با یک پیاده روی کوتاه و سریع و یا گوش کردن به یک موسیقی شاد حستان را خوب کنید، در غیر این صورت برای خوابیدن به مشکل برخواهید خورد.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز شما انرژی جسمانی زیادی را در وجود خود احساس می کنید و حس می کنید نیاز دارید که این انرژی فوق العاده را به کار بگیرید. شاید بد نباشد از این فرصتی که دست داده است استفاده کنید و برای شروع یک فعالیت ورزشی آن هم به طور جدی و تخصصی، اقدام کنید. حتی بد نیست یک ورزش گروهی را شروع کنید که هم به شما فرصت ورزش کردن را می دهد و هم امکان آشنایی با افراد جدیدی را برایتان فراهم می کند که مثل خودتان سرزنده و پرانرژی هستند. اگر قرار بوده کسی امروز کاری را به شما تحویل دهد به نفعتان است از همان آغاز روز خودتان را برای بدقولی این شخص و شنیدن عذر و بهانه هایش آماده کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شما امروز تمام سختی هایی که در این چند وقت اخیر پشت سر گذاشته اید را فراموش کرده اید و انرژی بی نظیری را در وجود خود احساس می کنید که باعث شده حس کنید از پس انجام هر کاری به راحتی برخواهید آمد. این فرصت را به سادگی از دست ندهید و اگر قصد شروع کار جدیدی را داشته اید و یا مدت ها دوست داشته اید هنر جدیدی را یاد بگیرید همین امروز آستین هایتان را بالا زده و دست به کار شوید. امروز ممکن است برخی از دوستان و اطرافیانتان قصد داشته باشند شما را در انجام کارهایی که علاقه ی چندانی به آنها ندارید با خود همراه کنند. اجازه ندهیددوستی و صمیمیت با دیگران فرصت سوء استفاده از شما را به آنها بدهد.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

آیا دوست دارید به جایی دوردست سفر کنید؟ آیا دلتان می خواهد در اروپا یا آسیای دور زندگی کنید؟ این تمایلات جدیدی که ناگهان در وجود خود احساس می کنید به این دلیل هستند که شما دارید افق های پیش رویتان را گسترش می دهید و سعی دارد زاویه دید خود را گسترده تر کنید. راستش را بخواهید اکنون زمان بسیار مناسبی برای این کار است و با اندکی تلاش می توانید یکی از پروژه های عجیبی که در سر دارید را به راحتی عملی کنید. شما لطفی در حق یک نفر کرده اید و پولی را که شاید حتی خودتان لازم داشته اید را به او قرض داده اید، حالا که خودتان این پول را لازم دارید چرا از اینکه آن را پس بگیرید خجالت می کشید؟!

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز روابطی که در حالت عادی بسیار دوستانه و صمیمانه بوده اند به مشکل برخورده اند و این طور به نظر می رسد که شما دارید دنبال دعوا درست کردن می گردید. آیا این جنگ طلبی و رفتار تهاجمی شما به خاظر این نیست که یک نفر سعی کرده موقعیت شما به عنوان یک رئیس و رهبر را به خطر بیندازد و خودش بر مسند قدرت بنشیند؟ شما دوست دارید در هر گروهی که هستید در موقعیت ریاست قرار بگیرید و حالا که یک رقیب برایتان پیدا شده احساس خطر می کنید. حتی بزرگ ترین رهبرها هم گاهی باید خودشان را کنار بکشند و به بقیه اجازه بدهند که شانس خود را امتحان کنند. چرا برای مدتی به یک مسافرت نمی روید؟

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

همه ی ما گاهی به طور کاملا ناگهانی احساس می کنیم که باید مسیرمان را در زندگی تغییر داده و راه جدیدی را در پیش بگیریم که فکر می کنیم سرنوشت و خوشبختی مان در ان نهفته است. امروز شما چنین چیزی را تجربه خواهید کرد و تحت تأثیر این شرایط تصمیماتی خواهید گرفت و کارهایی انجام خواهد داد که شاید تا چند سال زندگیتان را تحت تأثیر قرار دهند. شما می خواهید راه تازه ای را در پیش بگیربد که نه تنها زندگی حرفه ای، بلکه تمام جنبه های مختلف زندگی تان، از محل زندگی گرفته تا روابط عاطفی تان را تغییر خواهد داد. هرچند مشورت کردن کار خیلی خوبی است، اما شاید بهتر باشد امروز نظر هیچکس را نپرسید و فقط خودتان تصمیم گیرنده باشید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

بعد از گذراندن چند روز سخت و خسته کننده امروز به شما این فرصت را خواهد داد تا بار دیگر باتری هایتان را شارژ کرده و انرژی خود را بازیابید. با این انرژی فوق العاده ای که شما پیدا کرده اید بهتر است کسی سر راهتان قرار نگیرد و سعی نکند مانع رسیدن شما به خواسته هایتان شود زیرا شما در وضعیتی نیستید که تحمل مخالفت و یا اعتراض را داشته باشید. امروز هیچ چیزی نمی تواند شما را محدود کند. شما امروز این توانایی را دارید که از مهارت های مدیریتی خود به بهترین شکل ممکن بهره مند شوید و این می تواند فرصت خوبی برای اثبات خودتان به عنوان مربی و یا رهبر یکی از گروه هایی باشد که در آن عضو هستید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز شما با شخصی دیدار خوهید داشت که با قدرت فوق العاده ای که دارد و ذکاوت بی نظیرش شما را به طور ویژه ای تحت تأثیر قرار خواهد داد. اراده و شخصیت منحصر به فرد این شخص باعث می شود که به تمام گفته های او ایمان کامل داشته باشید و حرف هایش را با جان و دل بپذیرید. در اثر دیدار با این شخص شما تصمی خواهید گرفت که کارهای خوبی را به انجام برسانید و شاید حتی بخواهید یک فعالیت داوطلبانه و یا کار بشردوستانه انجام دهید. مهمان هایی که امروز به خانه ی شما می آیند از آن آدم هایی نیستند که بی صبرانه در انتظار دیدنشان هستید، اما بهر حال آنها مهمانتان هستند، از آنها به خوبی پذیرایی کنید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

شما این اواخر کمی تنبلی کرده اید و در اجرای برنامه ی روزانه تان جدیت کافی نداشته اید، اما امروز صبح با به صدا درآمدن زنگ ساعت به صورتی جادویی از خواب غفلت بیدار خواهید شد و تصمیم خواهید گرفت که کوتاهی هایی که در این مدت کرده اید را جبران کنید. شما متوجه شده اید که زمانی برای از دست دادن ندارید و بدون اتلاف وقت باید کارهایی که به عهده تان هستند را انجام دهید و کمک هایی که به دیگران وعده داده اید را باید به جا بیاورید. خوشبختانه شما در حال حاضر از انرژی بسیار زیادی برخوردار هستید و می توانید به بهترین شکل روی اهداف خود متمرکز شوید. امروز را به سادگی از دست ندهید!

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

امروز برای شما روز نسبتا پرماجرایی خواهد بود. شما تصمیم دارید برخی کارهای خسته کننده ای که برای مدتی طولانی پشت گوش انداخته بوده اید را به انجام برسانید. خواه این کارها مربوط به زندگی شخصی تان باشند، خواه پای یک پروزه ی کاری در میان باشد، شما تا زمانی که تمام کارها را به انجام نرسانده باشید از تلاش باز نخواهید ایستاد. شاید دیگران بخواهند شما را اغفال کنند تا در انجام یکی از کارها و فعالیت های مورد علاقه تان با آنها همراه یکنید، اما شما تصمیم خودتان را گرفته اید و هیچ چیزی تمرکزی که روی هدفتان دارید را از بین نخواهد برد. مطمئن باشید نتیجه ی این همه تلاش را خواهید دید.

فال روزانه ۱۴/ ۰۵/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج