جاباما
۸۹۳۱۴۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تغییرات زیاد تاثیر منفی در استقلال دارد

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به تغییرات زیادی که در ترکیب آبی ها برای فصل آینده صورت گرفته است گفت: این تغییرات می تواند برای این تیم تاثیرات منفی به همراه داشته باشد.

خبرگزاری مهر: کیانوش رحمتی به تبعات دیر شروع شدن لیگ نوزدهم اشاره کرد و گفت: چیزی که این روزها مورد نظر قرار گرفته بحث تاخیر در شروع لیگ است که متاسفانه عده ای از این موضوع نفع می برند و عده ای دیگر متضرر می شوند. منطق فوتبال می گوید باید قانونمند باشیم و اگر می خواهیم لیگ جانداری داشته باشیم باید زمانی را که برای شروع آن تعیین می کنیم به تعویق نیفتد تا تیم ها از این موضوع متضرر نشوند.

وی تاکید کرد: همه تیم ها برنامه ریزی می کنند تا بتوانند شروع خوبی در لیگ داشته باشند اما این اتفاق باعث می شود تا برنامه و نظم تیم ها به هم بریزد و آنها در سردرگمی قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: فوتبال ما روز به روز به حرفه ای شدن نزدیک می شود و این گام مثبتی است ولی این اتفاقات نباید برای یک فوتبال حرفه ای رخ بدهد. مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باید تمامی اشکالات را رفع کرده و لیگ را آغاز کنند با توجه به اینکه زمان زیادی از پایان لیگ هجدهم می گذرد می توانستیم از همان فردای پایان لیگ اقدامات لازم را برای برطرف کردن نواقص ورزشگاه ها انجام دهیم تا بتوانیم در زمان مقرر لیگ را شروع کنیم.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که تغییرات زیادی در استقلال صورت گرفته و می تواند اثرات منفی برای تیم داشته باشد، گفت: قطعا این تغییرات اثرات منفی خواهد داشت. مدیریت و سبک مربیگری استراماچونی با مربی سابق استقلال متفاوت است. بازیکنان زیادی از جمع آبی پوشان جدا شدند و نفرات جدیدی اضافه شده اند که این موضوع نیازمند آن است که کادر فنی تمرینات منظمی را برگزار کند تا بازیکنان جدید با بازیکنان فصل پیش به هماهنگی کامل دست پیدا کنند و در کنار این موضوع مهمتر آن است که همه از استراماچونی و تیمش حمایت کنیم تا بتواند عملکردی خوب در لیگ نوزدهم داشته باشد.

وی نبود چند بازیکن بزرگ در استقلال را یکی از مشکلات این تیم دانست و گفت: در هر تیمی به چند بازیکن بزرگ و تاثیرگذار نیاز است شاید در لحظاتی خوب نتیجه بگیریم و این موضوع فراموش شود اما در مجموع این ضعف بزرگی است که باید برطرف شود و امیدوارم یک یا دو بازیکن بزرگ و تاثیرگذار به جز وریا غفوری در استقلال باشند تا بتوانند پل ارتباطی خوبی بین کادرفنی و بازیکنان شوند.

رحمتی در خصوص انتظار هواداران از استراماچونی و بازیکنان برای قهرمانی در این فصل گفت: این خواسته نابجایی نیست بازیکنان، کادر فنی، هواداران و مسئولان باشگاه ۴ ضلع مربع تاثیرگذار هستند که باید همگی تلاش کنند تا با یک وحدت و همدلی استقلال بتواند در این فصل به قهرمانی دست پیدا کند. به لحاظ روحی و روانی تیم دچار تردید نشود، یک تعادل روانی برقرار باشد تا بازیکنان بتوانند با آرامش کامل نتایج خوبی کسب کنند ضمن اینکه از هفته هفتم به بعد تیم ها در لیگ جا می افتند و آن موقع عیار آنها مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا با نکونام به فولاد خوزستان نرفتید، گفت: برنامه فولاد خوزستان این بود که یک مربی بومی به جمع کادر فنی اضافه شود، دوست خوبم ایمان مبعلی به این جمع اضافه شد اما خیلی زود از فولادی ها جدا شد ولی باز هم سیاست باشگاه در این بود که یک مربی بومی در کنار نکونام باشد.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که در حال حاضر با کدام تیم همکاری می کنید، گفت: پس از آمدن محمد نصرتی به گل ریحان البرز به عنوان دستیار نصرتی به این تیم آمدم و افتخار می کنم در استانی کار می کنم که علاقه مند به فوتبال زیاد دارد و می تواند روزی به سطح اول فوتبال کشور ما برسد.

وی تاکید کرد: یکی از محسنات گل ریحان البرز این است که ۴۰ درصد بازیکنانش بومی هستند و ما تلاش می کنیم با تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه شرایط خوبی را به وجود بیاوریم تا این تیم بتواند در پایان فصل مقامی در خور استان البرز کسب کند. چند بازیکن باتجربه مانند رحمان احمدی و حسین پاپی را به خدمت گرفته ایم تا بتوانیم یک تیم پرقدرت را به وجود بیاوریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج