۸۹۳۲۳۱
۲۲ نظر
۵۰۰۸
۲۲ نظر
۵۰۰۸
پ

شرط و شروط احمدی‌نژاد برای اصولگراها

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به نگاه اصولگرایان به احمدی‌نژاد با توجه به سبد آراء وی، گفت: اصولگرایان خود را مقصر رهاشدگی احمدی‌نژاد می‌دانند اما شروط احمدی‌نژاد برای ائتلاف با اصولگرایان سنگین خواهد بود.

خانه ملت نوشت: نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس با اشاره به نگاه اصولگرایان به احمدی‌نژاد با توجه به سبد آراء وی، گفت: اصولگرایان خود را مقصر رهاشدگی احمدی‌نژاد می‌دانند اما شروط احمدی‌نژاد برای ائتلاف با اصولگرایان سنگین خواهد بود.

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در واکنش به خبر دیدار قالیباف و احمدی نژاد و گمانه های انتخاباتی و سیاسی مطرح، گفت: اصولگرایان مترصد جلوگیری از رها شدگی احمدی‌نژاد هستند، اصولگرایان خود را مقصر بخشی از انحرافات احمدی‌نژاد و تیم وی می‌دانند و اذعان دارند که انتقادها و فشارهای مکرر موجب شد تا وی خط دیگری برای خود انتخاب کند.

اصولگرایان به دنبال جذب سبد آراء احمدی‌نژاد

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سبد رأی قابل توجه احمدی‌نژاد، تصریح کرد: گروه‌های سیاسی مختلفِ متمایل به جناح راست به دنبال جذب این سبد آراء به نفع خود هستند، به احتمال زیاد در هفته‌های آینده نیز اخباری مبنی بر جذب احمدی‌نژاد در رده‌های مختلف به گوش برسد البته که احمدی‌نژاد به راحتی سبد رأی خود را در اختیار سایر گروه‌های سیاسی قرار نخواهد داد.

احمدی‌نژاد و قالیباف برای انتخابات ائتلاف نمی‌کنند

وی افزود: احمدی‌نژاد از بی‌مهری‌ها در محافل خصوصی شکایت می‌کند بنابراین به نظر می‌آید احمدی‌نژاد با شروط سنگین با اصولگرایان برخورد ‌کند به همین جهت احتمال عدم جذب سبد وی وجود دارد بنابراین احتمال ائتلاف و پیوند احمدی‌نژاد با قالیباف یا هر کدام از گروه‌های سیاسی اصولگرا ضعیف است.

جعفرزاده ایمن‌آبادی یادآور شد: احمدی‌نژاد تجارب ناخوشایندی از جناح راست دارد، از این رو اصولگرایان در محافل خصوصی ضمن سرزنش خود اذعان دارند که رفتارهای آنها موجب انحراف احمدی‌نژاد شد زیرا احمدی‌نژاد تاب این همه فشار و گزند را نداشت بنابراین اصولگرایان معتقدند که این رفتارها موجب شد تا افرادی چون بقایی و مشائی، احمدی‌نژاد را جذب خود کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: از این رو اصولگرایان آغوش خود را برای احمدی‌نژاد باز کردند اما احمدی‌نژاد امروز دیگر احمدی‌نژاد سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۸ نیست، احمدی‌نژاد با تجارب بیشتر عاقل‌تر شده و سینه پر از درد دارد لذا این شرایط موجب می‌شود که پیوندی بین وی با اصولگرایان رقم نخورد، اصولگرایان برای افزایش آراء سبد خود باید به دنبال راه‌های دیگر باشند.

شرایط احمدی‌نژاد برای ائتلاف با اصولگرایان سنگین است

جعفرزاده ایمن‌آبادی در پاسخ به این سوال که آیا هزینه‌کرد جذب احمدی‌نژاد به نفع اصولگرایان است یا به بدنه آسیب می‌زند، گفت: شرایط احمدی‌نژاد برای اصولگرایان سنگین است، با توجه به غرور اصولگرایان به نظر می‌رسد که آنها زیر بار چنین هزینه‌ای نروند، پیش از این هم همین فضا موجب شد تا احمدی‌نژاد به دنبال راه‌انداز جریان دیگر رود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهارات و ایده‌های احمدی‌نژاد از نگاه دیگر شبیه به اصلاح‌طلبان است، افزود: وی اظهاراتی را مطرح کرده که اصلاح‌طلبان جرأت به زبان آوردن آنها را هنوز پیدا نکردند، این نشان دهنده تحولات فکری مستمر احمدی‌نژاد است.

وی ادامه داد: احمدی‌نژاد سال ۱۳۸۴ با احمدی‌نژاد سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ و ۱۳۹۸ نمودار عجیبی را نشان می‌دهد، نموداری که نشان از تحولات فکری این فرد دارد. افکار وی از لحاظ مذهبی و نظریاتش درباره امام عصر(عج) و از نظر سیاسی و نگاه وی به آمریکا و گروه‌های آزادی در داخل و تبعیت از رهبری مرتب در حال تحول است.

لیست انتخاباتی احمدی‌نژاد می‌تواند برای تهران جریان ساز باشد

جعفرزاده ایمن‌آبادی ادامه داد: با وجود همه این شرایط اصولگرایان شاید به زبان نیاورند اما نمی‌توان چشم داشت آنها به سبد رأی احمدی‌نژاد را منکر شد، احمدی‌نژاد اگر برای انتخابات مجلس سال ۱۳۹۸ لیستی را ارائه کند، قطعا نیمی از آنها به خصوص در تهران انتخاب خواهند شد. لیست انتخاباتی وی در تهران می‌تواند جریان ساز باشد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: اصولگرایان در انتخابات جا می‌مانند هرچند بسیار امیدوارند که پیروز انتخابات مجلس سال ۱۳۹۸ خواهند بود، مردم کماکان نیم نگاهی به اصلاح‌طلبان و نیم نگاهی به احمدی‌نژاد و جریان فکری وی دارند، خوشحالی اصولگرایان جای تعجب دارد.

پیروزی نواصولگرایان در انتخابات به شرط استفاده از ظرفیت جوانان باسواد و ریشه‌دار

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در خصوص جریان نو اصولگرایی که قالیباف آن را دنبال می‌کند، گفت: ایده و فرمول خوبی در این میان بود اما میدان داری قالیباف فضا را به سمتی برده که به نظر می‌رسد خودش اعتقادی به این ایده ندارد، قالیباف با شراط ورود جوانان اصولگرا می‌تواند پایگاهی برای جریان نواصولگرایی ایجاد کند. در مجموع اگر از ظرفیت جوانان با سواد و ریشه دار استفاده کنند می‌توانند حرفی در انتخابات داشته باشند، در غیر این صورت با نیروهای قدیمی همان آراء سنتی و همان شکست‌های تکراری را تجربه خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      احمدی نژاد ۱۰۰سال مملکت رو به عقب برد خیانتها واختلاسهایی که در زمان احمدی نژاد بوجود اومد تو هیچ دولتی نبود بنیانگذار خیانت در ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدایی اش هر چند در زمان احمدی نژاد از دیدگاه اقتصادی با وجود آمدیم های همه جانبه که شامل کلیه کشورهای اروپایی و آمریکا بود خیلی خوب مدیریت کرد و شرایط انجام پروژه های عمرانی و معیشت مردم مردم و کسب و کار هزاران برابر بهتر از الان بود که هنوز اروپا قدم های جدی تحریم بر نداشته ,هر چند نباید بعضی از مواردی که شما مطرح کردید بعلاوه دکل نفتی و کامیون پر از طلا و... را فراموش کرد ولی دولت فعلی روی احمدی نژاد را از هر نظر سفید و سر بلند کرد ولی هر دو دولت از بعد های دیگر همانطوریکه ریس اصلاح طلبان یا فرصت. طلبان فرمودند تدارکاتی هستند.

      • بدون نام

        این آقایان فعلی چه خاکی برسرشون کردن به غیرازتسلیم شدن در برابر غرب مثل اینکه اختلاسهای روزانه دولت فعلی را نمی بینید

      • لعنت بر بی غیرت (بیگانه پرست)

        مگر محمود رو اصلا تایید صلاحیت می کنند
        اصلاً مگر عقل سالم محمود رو به عنوان رییس جمهور یا نماینده مجلس قبول می کند
        حاشا و کلا

    • بدون نام

      مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد

      ادم عاقل دو بار از یک سوراخ گزیده نمی شود در حالیکه از از احمدی نژاد لقب خس و خاشاک هم دادند

    • کامران

      خودتان بروید رای بدهید کسی گول نمی خوره حتی خاتمی احمدی نژاد بیایندهمه جناح ها خودشان رانشان دادند.

    • بدون نام

      لعنت بر تمام جناحها که مردم روفریب دادن زندگی مردم بدتر شده بهتر نشده باز ملت رو دارن با مهره هاشون گول میزنن

    • ضد امریکا

      بابا احمدی نژاد رو ول کنید به فکر مردم باشید.

    • مهسا رضایی

      فقط دکتر محمود احمدی نژاد دلسوز ملت ایران کل جنوب طرفداران.خدا بحق فاطمه زهرا دشمنان و بدخواهان دکتر احمدی نژاد را با خانوادشون نابود کن.که میخان دلسوز ملت را تخریب کنن چه کسی میشه دکتر احمدی نژاد مرد شجاع مرد عمل دلسوز محرومان...ما زمان احمدی نژاد شکممون پربود جیبمون پرپول.مسکن مهر خریدیم ۲۰میلیون الان همون شده ۲۰۰میلیون..روحانی هیچ کاری نکرد هیچ فقط دروغ دروغ دروغ

    • بدون نام

      چرا نظر منو چاپ نکردی؟ ولی بعضی نظر هارو ۳بار تکرار ی چاپ میکنی

    • مهسا رضایی

      خیانت ذات تمام ایرانی هاست تهمت به دکتر احمدی نژاد نزنید چه رئیس جمهوری بیاد که بشه دکتر احمدی نژاد قلب مردم ایران.طرفدارانش منتظرن بیاد کل جنوب طرفدارشن.نفس ملت ایران دلسوز مرد شجاع ونترس.‌لطفا تایید کن آقای مدیریت که هرچیزی ما می نویسیم تایید نمی کنید ما که حرف بد نمیزنیم

    • بدون نام

      اصول گرایان در دوره هایی که سکان دار امور اجرایی بودند مشکلات فراوانی به مردم تحمیل کردند زمانی هم که عهده دار کار های اجرایی نبودند با اهرم فشار نهادهای قدرت در دست خود چوب لای چرخ محرکه رقیب گذاشتند بطوریکه باز مشکلات زیادی را فراهم نمودند ، اینها در حافظه مردم ثبت شده بنابراین هیچ اقبالی در انتخابات برایشان متصور نیست مگر اینکه عمل کرد گذشته خود را کالبد شکافی نموده و پس از آسیب شناسی و باز آفرینی نقشی کارآمد با مانیفست جدیدی در کار و زار انتخاباتی حضور یابند.

    • علی کمالی

      عشق من احمدی





      عشق من احمدی

    • بدون نام

      احمدی نژادی هیچ محبوبیت بین مردم ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وعده یارانه یک میلیونی می ده قطعا برای خیلیها جذابیت دارد.

    • عمار

      شما سالگرد اینستا گرام خودت رو جشن بگیر تو کار بزرگ تر ها دخالت نکن

    • مهدی

      تو همه دولتها خطا بوده اما بیشترین خدمت رو به قشر ضعیف احمدی نژاد کرد فقط اونایی که تو شهرستانهای محروم هستند میدونن .

    • A R N

      مرد عمل احمدی نژاد است
      چه مسائل داخلی و چه خارجی
      از احمدی‌نژاد هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان میترسند
      اگر وارد انتخابات شود مردم پشتیبانش هستند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صولگرایان خود را مقصر بخشی از انحرافات احمدی‌نژاد و تیم وی می‌دانند و اذعان دارند که انتقادها و فشارهای مکرر موجب شد تا وی خط دیگری برای خود انتخاب کند.
        این که از خودشان بود اینقدر فشار آوردند که ترمز برید وای به حال روحانی

    • ع. ستاری

      دانه درشت ها از قهرمان بودن احمدی نژاد می هراسند .راهی جز تخریب ان مرد ندارند. او محبوب مردم محروم و ضعیف است. احمدی نژاد خار چشم چپاولگران بیت المال است . او خدارا دارد و مردم را .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صولگرایان خود را مقصر بخشی از انحرافات احمدی‌نژاد و تیم وی می‌دانند و اذعان دارند که انتقادها و فشارهای مکرر موجب شد تا وی خط دیگری برای خود انتخاب کند.
        این که از خودشان بود اینقدر فشار آوردند که ترمز برید وای به حال روحانی

    • زرشناس قاهر

      نظرات کیلویی این ایمن زاده هم حکایتی شده است اوفرد مستقلی تیست وجانش در گرو امیدی هاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج