جاباما
۸۹۳۲۴۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مشتریان بورسی به صف شدند

فعالان بازار سرمایه امروز در بیشتر سهم‌ها شاهد سنگینی تقاضا نسبت به عرضه‌ها بودند. افزایش تقاضای خرید در سهم‌های تاثیرگذار روی شاخص سبب شد که نماگر اصلی بازار سرمایه برای اولین بار در تاریخ این بازار از کانال ۱۵۶ هزار واحدی عبور کند.

خبرگزاری ایسنا: فعالان بازار سرمایه امروز در بیشتر سهم‌ها شاهد سنگینی تقاضا نسبت به عرضه‌ها بودند. افزایش تقاضای خرید در سهم‌های تاثیرگذار روی شاخص سبب شد که نماگر اصلی بازار سرمایه برای اولین بار در تاریخ این بازار از کانال ۱۵۶ هزار واحدی عبور کند.

امروز در بیشتر سهم ها در بورس تهران تقاضا بر عرضه پیشی گرفت و قیمت ها رشد کرد این موضوع سبب شد که بار دیگر نماگر اصلی بازار رشد کند و فعلان بازار سرمایه شاهد ثبت رکورد تاریخی باشند.

امروز شاخص کل بازده نقدی و قیمتی بورس اوراق بهادار تهران ۱۱۶۸ واحد رشد کرد و تا رقم ۲۵۶ هزار و ۶۹۸ واحدی بالا رفت. شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۹۶۷ واحدی تا رقم ۶۴ هزار و ۵۴۲ افزایش یافت.
همچنین شاخص آزاد شناور با ۱۵۴۰ واحد افزایش رقم ۲۹۰ هزار و ۴۴۴ واحدی را تجربه کرد و شاخص بازار اول و دوم هر کدام به ترتیب ۶۴۲ و ۳۲۹۳ واحد رشد کردند.

مخابرات ایران، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و بانک پاسارگاد هر کدام به ترتیب ۲۴۳، ۸۷ و ۷۲ واحد در افزایش شاخص‌های بازار تاثیرگذار بودند و ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری غدیر و گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید هر کدام به ترتیب ۲۱۴، ۱۰۱ و ۷۴ واحد تاثیر کاهشی روی شاخص‌های بازار سرمایه داشتند.

گروه بانک‌ها امروز در برخی نمادها توانستند تاثیر افزایشی روی شاخص‌های بازار داشته باشند و بیش از چهار درصد رشد قیمت سهام را تجربه کنند. برخی از سهم‌های این گروه با صف خرید مواجه بود. در این گروه ۶۱۰ میلیون سهم به ارزش بیش از ۵۰ میلیارد تومان مورد دادوستد قرار گرفت. در عین حال باز هم امروز شیمیایی‌ها با حجم معاملات ۱۴۸ میلیون سهم و اوراق مالی در صدر ارزش معاملات قرار گرفتند؛ به طوری که این رقم تا ۱۲۱ میلیارد تومان افزایش یافت.

گروه فلزات اساسی بعد از گروه محصولات شیمیایی بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند و حجم معاملات‌شان به ۱۴۶ میلیون سهم و اوراق مالی رسید.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به رقم ۱۰۶۹ میلیارد تومان رسید و حجم معاملات تا رقم ۲.۸ میلیارد سهم و اوراق مالی بالا رفت. تعداد معاملات این بازار تا رقم ۲۸۸ هزار و ۸۹ واحدی رشد کرد.
تعداد نمادهای مثبت در بورس تهران ۲۳۲ و در فرابورس ایران به ۱۲۷ رسید. همچنین تعداد نمادهای منفی در بورس به ۱۰۳ و در فرابورس به ۶۶ رسید.

آیکفس نیز با ۳.۱۱ واحد رشد رقم ۳۴۰۹ واحدی را پشت سر گذاشت و ارزش معاملات این بازار به عدد ۹۳۵ میلیارد تومان و حجم معاملات به رقم ۱.۴ میلیارد سهم و اوراق مالی رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج