۸۹۳۲۴۶
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پادشاه آینده بریتانیا در «جیمز باند»

چارلز شاهزاده ولز وارث تاج و تخت پادشاهی بریتانیا برای حضور در نقش کوتاهی در قسمت بیست و پنجم «جیمز باند» در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری صبا: چارلز شاهزاده ولز وارث تاج و تخت پادشاهی بریتانیا برای حضور در نقش کوتاهی در قسمت بیست و پنجم «جیمز باند» در نظر گرفته شده است.

پادشاه آینده بریتانیا در «جیمز باند»

به نقل از ایندیپندنت، بنا بر گزارش های رسیده چارلز شاهزاده ولز پادشاه آینده بریتانیا پیشنهاد حضور در «باند ۲۵» را دریافت کرده است.

تصور می شود این ایده بعد از دیدار وارث تاج و تخت بریتانیا از استودیوی پاینوود جایی که محل فیلمبرداری فیلم «باند ۲۵»است، شکل گرفته است.

البته اگر این حضور کوتاه محقق شود، شاهزاده چارلز اولین عضو خانواده سلطنتی نیست که در کنار جیمز باند ظاهر می شود. در سال ۲۰۱۲ ملکه الیزابت نیز دنیل کریگ مامور ۰۰۷ را در کلیپ کوتاهی که برای افتتاحیه مسابقات المپیک لندن ساخته شده بود، همراهی می کرد.

بنا به گفته یک منبع آگاه به روزنامه سان ان ساندی، پس از خوشایند بودن حضور ملکه در کنار دنیل کریگ گمان می شود چالز حتی بتواند بهتر از ملکه نیز در کنار مامور ۰۰۷ ظاهر شود. چالز مظهر همه چیز بریتانیاست، برای یک نقش کوتاه کامل و بی نقص است و طرفداران جیمز باند در سراسر دنیا نیز عاشقش می شوند.

همین منبع اعلام کرد اگر چارلز این پیشنهاد را رد کند تهیه کننده های «جیمز باند» دست‌بردار نخواهند بود و احتمالا از پرنس ویلیام و پرنس هری پسران پرنسس دایانا و شاهزاده چارلز استفاده خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج