۸۹۳۳۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سرنوشت تلخ ایکاردی

از مدت‌ها پیش مشخص شد که مائورو ایکاردی در برنامه‌های اینتر جایی ندارد اما پس از اینکه او نتوانست تیم جدیدی پیدا کند تصمیم به ماندن گرفت، با این حال این تصمیم او سرنوشت تلخی را برایش رقم خواهد زد.

مدال: از مدت‌ها پیش مشخص شد که مائورو ایکاردی در برنامه‌های اینتر جایی ندارد اما پس از اینکه او نتوانست تیم جدیدی پیدا کند تصمیم به ماندن گرفت، با این حال این تصمیم او سرنوشت تلخی را برایش رقم خواهد زد.

به گزارش مدال؛ بعد از حضور «آنتونیو کونته» روی نیمکت اینترمیلان، مسئولان نراتزوری به «مائورو ایکاردی» اعلام کردند که او جایی در برنامه‌های فصل آینده کونته ندارد و به همین دلیل ستاره آرژانتینی تصمیم به خروج از سن‌سیرو گرفت.

سرنوشت تلخ ایکاردی

با این حال ناکامی در یافتن تیمی قابل قبول و البته بارداری «وانادا نارا» - همسر ایکاردی - باعث شد که مائورو از تصمیم خود مبنی بر جدایی از اینتر صرف‌نظر کند.

ایکاردی تا سال 2021 با آبی‌هایش شهر اینتر قرارداد دارد و حالا تصمیم گرفته دو سال دیگر را هم در شهر میلان بماند و پس از پایان قراردادش به شکل رایگان راهی تیم دیگری شود. این در حالی‌ست که تصمیم او برای تداوم حضور در اینتر با روی خوش مواجه نشده و او توسط باشگاه از تیم نخست کنار گذاشته خواهد شد!

به گزارش «گاتزتا دلو اسپورت» مسئولان باشگاه اینتر به ایکاردی اعلام کرده‌اند که در صورت عدم جدایی باید رویای حضور در تیم نخست را از سرش بیرون کند.

این روزنامه در ادامه مدعی شده که مسئولان نراتزوری برای جلوگیری از هرگونه اقدام قانونی توسط مهاجم خود، نام او را در لیست سری‌آ و لیگ قهرمانان اروپا قرار خواهد داد اما حتی در موارد اضطراری هم به فکر استفاده از او نخواهند بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج