۸۹۳۴۰۸
۹ نظر
۵۰۲۶
۹ نظر
۵۰۲۶
پ

شیطانِ کلاهبردار را شناسایی کنید

فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد. متهم با پوشش اخذ وام بانکی مبالغ هنگفتی را از سوژه های مورد نظر سرقت می کرد.

برنا: فرمانده انتظامی استان قم از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای خبر داد. متهم با پوشش اخذ وام بانکی مبالغ هنگفتی را از سوژه های مورد نظر سرقت می کرد.

سردار عبدالرضا آقاخانی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت احدی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری با شگرد اخذ وام ، بلافاصله موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم با خودروهای گرانقیمت و جعل عناوین مدیرعامل شرکت و قاضی اقدام به شناسایی سوژه های خود که غالباً بانوان می باشد، کرده و پس از آشنایی مقدماتی در پوشش اخذ وام بانکی، مبالغی از آنان برای افتتاح حساب دریافت و سپس متواری می‌شود.

آقاخانی ادامه داد: با توسعه فعالیت‌های پلیسی، متهم به هویت "علیرضا مشهدی غلام" دارای ۹ فقره سابقه کیفری شناسایی و طی نیابت قضائی در پایتخت پس از تعقیب و مراقبت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: متهم در بازجویی بعمل آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد و تا کنون نیز ۱۳ نفر شاکی با مصادیق کلاهبرداری، سرقت و اعمال منافی عفت از استان‌های مختلف به ارزش تقریبی ۱۵ میلیارد ریال کلاهبرداری شناسایی شده اند.

شیطانِ کلاهبردار را شناسایی کنید

وی افزود: با توجه به دستور قضائی مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهمان و با عنایت به اینکه کلاهبرداری با این شگرد همچنان در سایر استانها متصور می باشد، مالباختگان می توانند برای شکایت به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم مراجعه کنند.

آقاخانی به همشهریان بخصوص بانوان توصیه کرد: شهروندان خصوصاً بانوان، توجه داشته باشند که برای اخذ وام و تسهیلات می بایستی صرفاً به بانک‌ها مراجعه کنند و اشخاصی که به ظاهر دارای تمکن مالی و از روابط عمومی بالایی برخوردار هستند به هیچ عنوان قابل اعتماد نبوده چراکه امکان خسارات مادی و معنوی جبران ناپذیری متصور می‌باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما هم مدت یک سال هست شخصی کلاهبردار تمام پول هامون را به عنوان یک شرکت دروغین بالا کشیده حالا فراری است از دست قانون ما را راهنمایی کنید تکلیف ما چیه ....نا گفته نماند حکم جلبش را گرفتیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اصلاچرابایداینهاراکه سابقه قبلی دارندازادکنندکه دوباره وچندباره خلاف کنند

    • بدون نام

      یه انتقاد جدی به سایت خوب برترینها
      لطفا انقد از لفظ شیطان استفاده نکنید شیطان تنها کاری که کرد و بدنام شد این بود که شرافتشو زیر پا نذاشت و به انسان سجده نکرد این اوج بی انصافیه که هر کار بدی که انسان انجام میده صفت شیطانی بهش بدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عجب با سوادی شما ماشاا.....

      • بدون نام

        بیشتر بگو از عقایدت

      • بدون نام

        بیشتر بگو از عقایدت

      • عاقل

        زر اومد با این نظرت

    • بدون نام

      ملت دانا== فقر و فلاکت در کل کشور نابود

    • کرمانشاه

      تف به شرف نداشته ش انگل عوضی ؛بشدت باید باهاش برخورد بشه ؛ مردم نباید ساده باشن اگه بحث سر وام واینجور چیزا باشه باید درجایگاه خودش دریافت بشه البته این اتفاقات بخاطر گرفتاری ومشکلات مردم رخ میده وافرادی هم ازین موقیعت سواستفاده میکنن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج