۸۹۳۴۵۳
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

روزنامه جوان به اصلاح‌طلبان: خائن هستید!

روزنامه جوان نوشت: جواد امام،یکی از اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفته «ما برای حضور در انتخابات فقط یک شرط داریم و آن هم داشتن شرایط برابر با اصولگرایان است!» از این گفته چنین استنباط می‌شود که مقصود همفکرانش آن است که این جریان تاکنون از شرایط برابر در رقابت‌های انتخاباتی برخوردار نبوده است.

روزنامه جوان نوشت: جواد امام،یکی از اعضای شورای سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفته «ما برای حضور در انتخابات فقط یک شرط داریم و آن هم داشتن شرایط برابر با اصولگرایان است!» از این گفته چنین استنباط می‌شود که مقصود همفکرانش آن است که این جریان تاکنون از شرایط برابر در رقابت‌های انتخاباتی برخوردار نبوده است.

اگر مقصود «جواد امام» از وجود شرایط برابر در انتخابات، قدرت رسانه‌ای - تبلیغی باشد که هر عاقل منصفی با او اتفاق نظر دارد که شرایط برابر نیست و بلکه کفه ترازوی جریان متبوع وی به مراتب سنگین‌تر است و نشانه‌های آن را هم از تعداد چندبرابری روزنامه طیف موسوم به اصلاحات و هزینه‌های نجومی کاندیداهای این جریان، هم‌پیمانی این جریان با جریانی حاکم بر قوه مجریه و مجری انتخابات و حمایت‌های آشکار و پنهان رسانه‌های ضدانقلاب و شبکه‌های ماهواره‌ای نظام سلطه از این جریان و مواضعش می‌توان مشاهده کرد.

البته سیاسیون این جریان مطابق معمول با حمله به شورای نگهبان و نظارت استصوابی می‌کوشند اینگونه وانمود کنند که فرصت برابری برای معرفی نامزدهای انتخاباتی ندارند و گاه شنیده می‌شود که ادعا می‌کنند امکان معرفی نامزدهای اصلی خود را نداشته و مجبور به معرفی «اصلاح‌طلبان بدلی» شده اند. این ادعا را بیش از آنکه تخریب‌کننده شورای نگهبان بدانیم، باید نوعی حمله ضمنی به طیفی از اصلاح‌طلبان شناخته شده و مشهور دانست که هم‌اکنون در مجلس حضور دارند و در اصلاح‌طلبان تندرو به زبان اصطلاحا بی‌زبانی در حال تخطئه امثال محمدرضا عارف هستند که روزگاری معاون اول دولت این جریان بوده است.

اما در وجه دیگر نیز باید از هدایت‌کنندگان جریان موسوم به اصلاحات پرسید بر فرض محال صحت ادعای نابرابری در شرایط حضور در انتخابات، چگونه افراد و جریاناتی انتظار دارند برای جولان سیاسی‌شان فرش قرمز پهن شود که خود شرایط حداقلی برای چنین حضوری را فراهم نیاورده و نمی‌آورند؟ اساسا تعریف این جریان از خود و نسبت آن با نظام و ساختارهای قانونی کشور چیست؟ زمانی که از دبیرکل حزب «اتحاد ملت» شنیده می‌شود که «ما محمدرضا عارف را نه یک اصلاح‌طلب، بلکه یک فرد وفادار به نظام می‌دانیم» نباید مستمع احتمال قوی دهد که تندروهای این جریان اصلاح‌طلبی (و به عبارتی هویت خود را) در تعارض با وفاداری به نظام می‌دانند؟

از فردی همچون شکوری راد باید پرسید اگر هویت جریان شما در تضاد با وفاداری با نظام است، چگونه توقع دارید که برای معارضان وفاداری به نظام فرش قرمز پهن شود؟ همه می‌دانیم که در فرهنگ لغات فارسی، متضاد واژه «وفاداری» واژگانی همچون «بی­ وفایی، خیانت و ...» است؛ خوب است تندروهای دوم خردادی پاسخ دهند که کدام عقل سلیمی اجازه نفوذ کسانی را که از خائن نامیدن خود ابایی ندارند به ارکان خود می‌دهد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مگه کسی قراره رای بده که دعوای زرگری میکنن

    • بدون نام

      چقدر چرت و پرت نوشته. ...

    • بدون نام

      حرف آخر و اول زده ، حرف حق هم تلخه

    • بدون نام

      معیار خیانت ، انجام اعمالی که باعث عقب ماندگی کشور ، حیف و میل بیت المال ، و نادیده گرفتن خواسته های غالب مردم جامعه است ، این خیانت است

      پاسخ ها

      • حسن

        بیگ لایک

    • سردار اسلام

      خائن کسانی هستند که همش تفرقه میاندازند . ...

    • بدون نام

      چه سروصدای بیخود و بی دلیلی .ملت از شما عبور کرده .شما تو عالم هپروتید. جوان کیهانیه دیگه

    • بدون نام

      مگه این روزنامه تعطیل نشد؟

    • بدون نام

      وقتی به خودتون اعتماد ندارید دیگران در مزان اتهام قرار میدید
      پس بازنده میشید

    • بدون نام

      احمدی نژاد شما با اون هاله نورش خادم بود هه هه

    • رضا

      اگر اینا خائن هستند.اونا خائن هستند.پس کی خادمه.

    • عبدالرحمن

      وقتی هر دو طیف هم خائنند و هم اجنبی ، حالا چه فرقی میکند که کدام یکی باشد؟ وقتی همه تلاش آنها حفظ نظام باشد ، نظامی که خودشان هستند که با همین نظام هر بلائی که توانستند به سر این مردم آوردند فقط و فقط بخاطر منافع شخصیشان ، دیگر روزنامه و رسانه سمعی و بصری چند و چونش چه فرقی خواهد کرد، آنها که منافع ملی نمی فهمند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج