جاباما
۸۹۳۵۰۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

انتشار کپی «متری شیش و نیم» در سکوت مدیران

هنوز چند روزی از انتشار گزارش بانی فیلم با عنوان «بعد از «تگزاس۲»، نسخه پرده ای «شبی که ماه کامل شد» هم رسید!» نگذشته که قاچاقچیان سینمای ایران آس تازه ای را رو کردند. کپی غیرقانونی ای که از روی نسخه بازبینی فیلم «متری شیش و نیم» در سالن سینمایی نامشخصی گرفته شده و در توضیح آن آمده که «بدون سانسور» هم هست!

بانی فیلم: هنوز چند روزی از انتشار گزارش بانی فیلم با عنوان «بعد از «تگزاس۲»، نسخه پرده ای «شبی که ماه کامل شد» هم رسید!» نگذشته که قاچاقچیان سینمای ایران آس تازه ای را رو کردند. کپی غیرقانونی ای که از روی نسخه بازبینی فیلم «متری شیش و نیم» در سالن سینمایی نامشخصی گرفته شده و در توضیح آن آمده که «بدون سانسور» هم هست!

انتشار کپی «متری شیش و نیم» در سکوت مدیران

ضمن اینکه در پایین کادر هم عبارت «جهت بازبینی شورای پروانه نمایش» به طور واضح دیده می شود! حال اینکه چنین نسخه ای با کیفیت صدا و تصویر پایین چطور به بیرون درز پیدا کرده، پرسشی است که به نظر می رسد مدیران سینمایی و بویژه اعضای شورای پروانه نمایش باید درباره آن توضیح دهند.

البته فیلم سعید روستایی که در حال حاضر بدون سرگروه در چند سینمای محدود نمایش دارد، بعد از حدود ۲۰ هفته اکران با فروش ۲۷٫۵ میلیارد تومانی اش توانسته پرفروش ترین فیلم امسال سینماها باشد، ولی نباید فراموش کرد که انتشار نسخه غیرقانونی این فیلم به هر حال ضررهایی را متوجه سازندگان می کند. ضمن اینکه بی توجهی و سکوت مسئولان سینمایی در قبال موج تازه انتشار نسخه های غیرقانونی فیلمها که در یک کانال تلگرامی منتشر می شود، قطعاً بزودی منجر به تسری آن به سایر فیلمهای روی پرده نیز خواهد شد.

کارگردان «متری شیش و نیم» چندی پیش در واکنش به انتشار خبر توزیع نسخه های غیرقانونی فیلمش در اواسط اکران آن در اینستاگرام نوشته بود: «به نظرتون توی اون دی‌وی‌دی چیه؟ آیا دی‌وی‌دی خامه؟ آیا دی‌وی‌دی سوختست؟ آیا یه فیلم قدیمیه؟ اگه اینا نیست چیه؟ امیدوارم هرچی هست متری شیش و نیم نباشه. پ ن: به حرف‌های فروشنده گوش کنید لطفاً حتماً».

جالب آنکه در نسخه منتشر شده دیالوگی بین صمد (پیمان معادی) مأمور نیروی انتظامی و همکارش در سکانس حذف شده پایانی نسخه رسمی وجود دارد که او می گوید:«روزی که من وارد این کار شدم یه میلیون معتاد داشتیم الان شیش میلیون معتاد داریم، چقدر امثال ناصر خاکزادو(نوید محمدزاده) گرفتیم، زدیم، حکم ابد دادیم، اعدام کردیم که یه میلیون بشه شیش میلیون!».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج