۸۹۳۵۴۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توصیه‌های فن‌دایک به گران‌ترین مدافع دنیا

ویرژیل فن‌دایک می‌گوید تبدیل شدن هری مگوایر به گران‌ترین مدافع دنیا فشار زیادی به او وارد خواهد کرد چرا که خود فن‌دایک تجربه در دست داشتن این رکورد را داشته است.

ورزش سه: هری مگوایر، بازیکن جدید منچستریونایتد که دیروز رسماً به این تیم پیوست با این انتقال رکورد گران‌ترین مدافع دنیا که پیش از این در اختیار ویرژیل فن‌دایک بود را شکست. حالا فن‌دایک با استفاده از تجربه خود می‌گوید مگوایر باید بداند که در دست داشتن این رکورد او را تحت فشار خواهد گذاشت.

تا دیروز ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول عنوان گران‌ترین مدافع دنیا را در کنار نام خود می‌دید ولی بعد از انتقال ۸۰ میلیون پوندی هری مگوایر از لسترسیتی به منچستریونایتد، دوران ۲۰ماهه رکوردداری فن‌دایک به پایان رسید تا مدافع ملی‌پوش انگلیسی به جای او گران‌ترین مدافع دنیا لقب بگیرد.

روز شنبه در جریان اولین بازی یونایتد در لیگ برتر، در مصاف با چلسی، مسلماً همه نگاه‌ها متوجه هری مگوایر خواهد بود. فن‌دایک که تجربه مشابهی دارد خطاب به مگوایر می‌گوید او باید مراقب فشار بیشتری که نسبت به بقیه بازیکنان تیمش تحمل می‌کند باشد.

فن‌دایک در این باره گفت:" برای مگوایر آرزوی موفقیت می‌کنم. من نمی‌توانم درباره انتقال او چیزی بگویم چون برای هر کس زمانی می‌رسد که نیاز به تغییر دارد. بازار همین است. او روی بازار تاثیری ندارد ولی من برایش آرزوی موفقیت می‌کنم".

مدافع هلندی لیورپول در ادامه گفت:" قیمت بالای مگوایر فشار بیشتری به او تحمیل می‌کند. ولی البته اوضاع برای او بعدا هم زیاد فرق نخواهد کرد چون در باشگاه‌های بزرگی مثل منچستریونایتد بازیکنان همیشه و به صورت دائمی تحت فشار هستند".

فن‌دایک در ادامه صحبتهایش خطاب به مگوایر گفت:" از بین بردن همه فشارها و انتقادها و انتظارها غیرممکن است ولی باعث می‌شود بازیکن اهمیت کاری که انجام می‌دهد را بیشتر درک کند".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج