۸۹۳۵۸۰
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

کوهکن: دیدار قالیباف و احمدی‌نژاد مهم نیست

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: دیدار قالیباف و احمدی‌نژاد چندان اهمیتی ندارد زیرا ممکن است چنین دیدارهایی بین افراد رخ دهد و دامن‌زدن به آن صحیح نیست زیرا اگر افراد دشمن هم باشند بازهم می‌توانند برای احوال‌پرسی سراغ هم بروند.

نامه‌نیوز: دیدار نوروزی احمدی‌نژاد و قالیباف یكی از موضوعاتی است كه در چندروز اخیر مورد توجه رسانه‌ها و فعالان سیاسی قرار گرفت زیرا ابعاد آن چندان مشخص نیست. اگرچه اطرافیان قالیباف می‌گویند كه این دیدار برای عیادت از احمدی‌نژاد بوده است اما گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد كه شاید اهداف سیاسی پشت این دیدار باشد. این مهم در شرایطی رخ داد كه شورای وحدت تلاش می‌كند كه تمام نیروهای سیاسی اصولگرا از جمله قالیباف را زیر یك سقف جمع كند تا اصولگرایان در اتحادی كامل در میدان انتخابات پیش رو حاضر شوند.

محسن كوهكن، فعال سیاسی اصولگرا باور دارد كه دیدار قالیباف و احمدی‌نژاد آن‌طور كه رسانه‌ها مانور دادند مهم نیست از سوی دیگر شورای وحدت هم تمام تلاش خود را می‌كند تا وحدتی جامع میان اصولگرایان ایجاد كند. کوهکن در پاسخ به این پرسش مبنی بر اینكه دیدار نوروزی احمدی‌نژاد و قالیباف با چه هدفی صورت گرفت، گفت: «دیدار این دو شخصیت سیاسی چندان اهمیتی ندارد زیرا ممکن است از این دست دیدارها بین افراد رخ دهد و دامن زدن به آن چندان صحیح نیست زیرا حتی اگر افراد دشمن هم باشند بازهم می‌توانند برای احوال‌پرسی سراغ هم بروند و احوال یکدیگر را جویا بشوند».

این فعال اصولگرا درباره عملکرد شورای وحدت و نقش این تشکیلات در وحدت میان اصولگرایان اظهار کرد: «اعضای شورای وحدت دنبال ایجاد هماهنگی حداکثری هستند و می‌کوشند تا همه طیف‌ها را زیر یک سقف گردهم آوردند. تعامل باعث می‌شود تا در انتخابات آینده هم پرقدرت‌تر از گذشته عمل شود. وضعیت اصلاح‌طلبان هم همین‌طور است و آنها هم اگر می‌خواهند به توفیق برسند باید با هم به وحدت برسند. ویژگی مثبت دیگر وحدت میان اصلاح‌طلبان این است که از ورود نیروهای تندرو جلوگیری می‌کند. به هر روی شورای وحدت هم در طیف اصولگرا سعی می‌کند نقش محوری خود را ایفا کند تا عده‌ای انصحارطلب عرصه را در دست نگیرند. افزون بر این امیدوارم همه طیف‌ها از تمام گرایش‌های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب زیر یك سقف بزرگ‌تر به نام نظام فعالیت كنند».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همون مهم نیست که چند روزه پیگیرشین، عزیزان اصلاح‌طلب و اصولگرا دیگه وقت جمع کردن بساط زد و بندهاتونه

    • عابد

      عمو مهم بودنش به همين است که مجبور به واکنش شدي ..

    • بدون نام

      به تو چه مربوط

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج