جاباما
۸۹۳۶۱۱
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

سرقت کابل‌های برق در تهران افزایش یافت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: سرقت کابل های برق با توجه به قیمت فلزات نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: سرقت کابل های برق با توجه به قیمت فلزات نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است.

حسین صبوری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این در حالی است که سرقت کابل ها نسبت به چند سال گذشته کاهش نشان می دهد.

وی همچنین با اشاره به خدمات دولت الکترونیک اظهار داشت:‌ در راستای حفظ منابع زیست محیطی از اول مهر ماه قبوض کاغذی حذف می شود و مشترکان می توانند تا ۱۵ شهریور ماه نسبت به شرکت در این طرح اقدام کنند.

صبوری افزود: مشترکان می توانند با ارسال شناسه قبض و ستاره یک به شماره پیامکی ۱۰۰۰۱۵۲۱، نصب اپلیکشن همراه برق از طریق مراجعه به سایت این شرکت، تماس با شماره ١٥٢١ و یا ثبت نام شماره تلفن در سامانه WWW.TBTB.IR اقدام کنند.

وی تاکید کرد: شناسه قبض و پرداخت و نرخ واریزی به مشترکان پیامک می شود ضمن اینکه افراد می توانند با مراجعه به سامانه این شرکت، قبوض برق خود را مشاهده کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: تاکنون یک میلیون و ٧٠٠ مشترک (۴۰ درصد) در این طرح ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه چهار و نیم میلیون مشترک برق در استان تهران وجود دارد گفت: از این تعداد ١٣ درصد مشترکان در پایتخت هستند که ١٠ درصد برق مصرف می کنند.

صبوری افزود: همچنین ٧٦ درصد مشترکان خانگی شهر تهران ٤٠ درصد از این انرژی استفاده می کنند.

به گفته وی، ٣٢ هزار کیلومتر شبکه متوسط و ضعیف و ١٨ هزار دستکاه پست با فعالیت شش هزار نیروی شرکت توزیع برق به شهروندان انرژی برق را ارائه می کنند.

وی همچنین از افزایش تعداد مشترکان برق خبر داد و گفت: امسال ١٠٠ هزار مشترک جدید با صرف ٢٠٠ مگابایت به شبکه برق رسانی افزوده شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اضافه کرد: میانگین افزایش سالانه مصرف برق ٣.٥ درصد است و امسال با مدیریت مصرف برق این رقم به دو درصد رسید که در این راستا ٣٥٠ مگابایت برق صرفه جویی شد.

وی با اشاره به اینکه امسال تغییر ساعت کار اداره ها را در تهران اعمال نشد گفت: استاندار تهران در بخشنامه ای دستگاه ها و نهادها را موظف کرد تا سیستم سرمایشی خود را در دمای ۲۵ قرار دهند تا در این میان ١٠ درصد کاهش مصرف برق محقق شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: در این راستا وضعیت مصرف برق یک هزار دستگاه در دستور کار قرار گرفت و ٢٥٠ نیروی این شرکت با مراجعه به نهادها و یا رصد کنتور هوشمند، مصرف برق را مورد نظارت قرار دادند که برق ١٥ نهاد پرمصرف قطع شد.

صبوری با اشاره به مصوبه دولت در خصوص افزایش تعرفه مشترکان پرمصرف تصریح کرد:‌ در همین راستا سال گذشته ٢٥ درصد مشترکان خانگی شهر تهران مشمول این بخشنامه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مردم نون ندارن بخورن دولت تدبیر و امید

    • ش

      از کی تا حالا خواهان حفظ زیست محیطی شده اید'

    • بدون نام

      از دوربین های مخفی در سطح شهر استفاده کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج