جاباما
۸۹۳۶۲۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

از لیگ نوزدهم قوانین انضباطی فیفا را اجرا می‌کنیم

رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت:تطبیق مقررات فیفا با تایید مجمع عمومی صورت می گیرد.

ورزش سه: احمدرضا براتی در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال گفت: مقررات انضباطی فیفا در خصوص مسابقاتی که زیر نظر فیفا برگزار می شود و نیز سایر مواردی که کمیته انضباطی و کمیته اخلاق فیفا صلاحیت ورود و صدور حکم دارند ، اجرا می شود و همه فدراسیون های عضو فیفا مشمول آن می باشند و این فدراسیون ها موظف هستند در مورد برخی مواد که فیفا انطباق با آنها را برای فدراسیون های ملی الزامی اعلام نموده ، مقررات انضباطی خود را با مقررات انضباطی فیفا تطبیق نمایند.

براتی در ادامه گفت: اگرچه سیاست ما در فدراسیون فوتبال ، انطباق حداکثری با مقررات فیفا است اما هیچ الزامی برای کپی کردن کلمه به کلمه مقررات فیفا وجود ندارد بلکه صرفا در مورد برخی مواد خاص که در خود مقررات فیفا الزامی اعلام شده است باید مقررات خود را با مقررات فیفا تطبیق دهیم.

رییس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون در ادامه افزود: در مورد مقررات انضباطی جدید فیفا باید به این مسئله توجه کرد که این مقررات حدود یک ماه است که منتشر شده و البته بنده پیش از این در خصوص مقررات جدید توضیحات تفصیلی از طریق سایت فدراسیون فوتبال و در تاریخ ۲۱ تیر ارائه دادم. از سویی بخش قابل توجهی از این مقررات در آیین نامه های انضباطی و اخلاق ما دیده شده و در حال حاضر هم از طریق کمیته های مختلف اجرا می شود.

همچنین تطبیق کامل مقررات انضباطی فوتبال کشورمان با آیین نامه جدید فیفا مستلزم صرف مدت زمانی است که بتوانیم با در نظر داشتن مقررات و الزامات ملی و داخلی ، الزامات بین المللی را نیز در آن اعمال نماییم و البته از آنجایی که اصلاح مقررات انضباطی در صلاحیت مجمع عمومی است لذا تا قبل از تشکیل مجمع نمی توان انتظار تغییر مقررات را داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج