جاباما
۸۹۳۶۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

۵ انتقال پرسود لیگ جزیره

۵ انتقال برتر لیگ جزیره که بیشترین سود را سهم باشگاه‌های خود کرده‌اند به تصویر کشیده شده است.

خبرگزاری فارس: ۵ انتقال لیگ برتر انگلیس که بیشترین سود را برای تیم‌های قبلی خود به همراه داشته‌اند به تصویر کشیده شده است.

بر این اساس فیلیپ کوتینیو ستاره برزیلی بیشترین سود را در میان بازیکنانی که سابقه بازی در لیگ برتر انگلیس داشته‌اند برای باشگاه‌ خود به همراه داشته است.

وی که در زمان حضور در لیورپول با ۱۴ میلیون یورو به جمع قرمزپوشان اضافه شده بود در نهایت با ۱۴۵ میلیون یورو به بارسا فروخته شد تا عملا بیشترین سود را برای لیورپول به همراه داشته باشد.

در رده دوم گرت بیل قرار دارد. این ستاره ولزی که تاتنهام برای وی ۱۴.۷ میلیون یورو هزینه کرده بود در نهایت با مبلغ هنگفت ۱۰۱ میلیون یورو فروخته شدتا دومین انتقال پرسود جزیره باشد.

مکان سوم هم به کریس رونالدو اختصاص داده شده است. منچستر یونایتد این فوق ستاره را با قیمت ۱۹ میلیون یورو جذب کرد اما در نهایت با رقم هنگفت ۹۴ میلیون یورو به رئال پیوست تا منچستر یونایتد سود بالایی را از فروش این بازیکن بدست آورد.

جایگاه چهارم اختصاص به هری مگوایر بازیکن انگلیسی دارد که روز گذشته رسما از لستر سیتی راهی منچستر یونایتد شد. وی که با قیمت ۱۳.۷ میلیون یورو در جمع روباه‌ها قرار گرفته بود در نهایت با ۸۷ میلیون یورو به جمع شیاطین سرخ اضافه شد.

در نهایت ویرجیل فان دایک مدافع هلندی رده پنجم را در اختیار دارد. وی با مبلغ ۱۵.۷ میلیون یورو به عضویت تیم ساوتهپمتون در آمده بود و در نهایت با ۸۴.۶۵ میلیون یورو به لیورپول پیوست.

۵ انتقال پرسود لیگ جزیره

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج