۸۹۳۶۹۲
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

شکوری:

استراماچونی با ولع استقلال را تمرین می‌دهد

مربی تیم فوتبال جوانان استقلال عقیده دارد که بازیکنان استقلال استراماچونی را دوست دارند و این موضوع مهم ترین فاکتور در فوتبال است.

ورزش سه: مربی تیم فوتبال جوانان استقلال عقیده دارد که بازیکنان استقلال استراماچونی را دوست دارند و این موضوع مهم ترین فاکتور در فوتبال است.

هادی شکوری سرمربی تیم جوانان استقلال درباره دیدار با تیم بزرگسالان استقلال گفت: بازی برای بچه های ما انگیزشی بود و تیم ما محک خورد و به هدف خود رسیدیم.

سیاست استقلال نیز این است که بازیکنان جوان ولی باتجربه را جذب کند و در این مسیر حرکت کرده است. تفکرات استراماچونی نیاز به این بازیکنان داشت و امیدوارم نتیجه تیم به خواست و میل هواداران نزدیک شود.

او در ادامه در گفت و گو با سایت باشگاه استقلال درباره تغییرات استقلال با حضور استراماچونی گفت: در برخی از دقایق برگزاری مسابقه، تمرینات بزرگسالان را تماشا کردم. استراماچونی با انگیزه و ولع خاصی تیم را تمرین می دادند و که من نیز به عنوان یک مربی جوان از این موضوع لذت بردم.

این موضوع و این انگیزه ایشان به تیم و بازیکنان انگیزه می دهد. بازیکنی که مربی خود را دوست داشته باشد، هر کاری برای او انجام می دهد. مهم ترین موضوع برای تیم دوست داشتن مربی است که این موضوع در استقلال کاملا ملموس است.

شکوری در پایان صحبت های خود درباره حضور حاجیلو در آکادمی تصریح کرد: اصغر حاجیلو شناسنامه باشگاه است. او متعصب ترین استقلالی است و از زمان کودکی و تا همین حالا عضو خانواده استقلال بوده است.

ایشان دلسوانه کار خواهند کرد و البته لازم است از زحمات مومنی نیز تشکر کنم. کار کردن در پایه ها خیلی سخت است و از ایشان تشکر می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پارساطولابی

      تیم هرچه قدرجوان باشه دوندگی بیشتر است ولی یه جوان کم تجربه نمیتونه دربرابر باریکنان بین‌المللی دوام بیاره تجربه حرف اول روتومسابقات میزنه خودم استقلالیم خداکنه تیم خوبی داشته باشیم مربی هرچند بزرگ باشه مربی که داخل زمین نیست به امید پیروزی در هفته چهخ دربرابرپرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج