جاباما
۸۹۳۷۴۳
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

کاراکاس: دولت آمریکا راهزن بین‌المللی است

به دنبال تصمیم جدید ترامپ علیه دولت ونزوئلا، یک مقام ارشد ونزوئلا دولت آمریکا را فرقه‌ای تبهکار و راهزن بین‌ المللی خواند.

خبرگزاری فارس: به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس» «ویلیام کاستیلو» معاون وزیر ارتباطات بین المللی ونزوئلا دور جدید تحریم‌های شدید اقتصادی آمریکا علیه دولت خود را محکوم کرد و دولت ترامپ را «فرقه تبهکار» و «راهزن بین المللی» خطاب کرد.

بر اساس این گزارش، رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه تلاش‌های خود برای خلع رئیس‌جمهور منتخب ونزوئلا از قدرت، تمامی دارایی‌های دولت «کاراکاس» در آمریکا را مسدود کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا روز دوشنبه با هدف افزایش فشار اقتصادی و دیپلماتیک به دولت «نیکلاس مادورو» رئیس جمهور منتخب ونزوئلا برای وادار کردن وی به کناره‌گیری از قدرت، تمامی دارایی‌های دولت ونزوئلا در ایالات متحده آمریکا را مسدود کرد.

کاراکاس: دولت آمریکا راهزن بین‌المللی است

فرمان اجرایی فوق که به امضای ترامپ درآمده است، فراتر از تحریم‌هایی است که در ماههای اخیر، دولت آمریکا بر شرکت نفت «پی دی وی اس ای» ونزوئلا و همچنین بخش مالی این کشور و همچنین چندین تن از مقامات و نهادهای ونزوئلا تحمیل کرده بود.

رئیس‌جمهور منتخب ونزوئلا نیز جمعه گذشته هشدار داد که اگر آمریکا، برای انزوا و تحمیل محاصره علیه ونزوئلا تلاش کند، کاراکاس برای نبرد آماده است.

مادورو همچنین تاکید کرد که نماینده ونزوئلا در سازمان ملل این تهدیدات «غیرقانونی» آمریکا را در شورای امنیت سازمان ملل مطرح خواهد کرد. وی در این خصوص گفت: «در صورتی که اشخاصی برای تحمیل انزوا یا محاصره علیه ونزوئلا تلاش کنند، ما همگی برای مبارزه آمادگی داریم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فعلا کشور ایالات متحده حاکمیتش توسط ارازل واوباش کنترل میشود نه ماموران ومسئولین قانونی

    • احمدع

      دولت تروریست امریکا که اموال ودارایی های هرکشوری که بامشی تروریستی انها هماهنگی نداشته باشد به راحتی به سرقت میبرد باید برای جامعه ی بین المللی درس عبرتی باشد که سرمایه های خودرا از امریکا خارج کنند چون تروریست دست به هر اقدامی میزند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج