۸۹۳۷۵۰
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

کوتینیو- بارسلونا؛ جدایی در راه است؟

احتمال جدایی فیلیپ کوتینیو از بارسلونا روز به روز بیشتر می شود.

ورزش سه: احتمال جدایی فیلیپ کوتینیو از بارسلونا روز به روز بیشتر می شود.

فیلیپ کوتینیو، ستاره ی ۲۷ ساله ی برزیلی کار خود را در اروپا با اینتر آغاز کرد و سپس مدتی به صورت قرضی در اسپانیا و تیم اسپانیول حضور داشت؛ اما نقطه ی عطف و سکوی پرتاب این ستاره ی برزیلی را می توان سال ۲۰۱۳ و پیوستن به لیورپول به حساب آورد؛ او توانست عملکردی چشم نواز و جذاب در لیگ برتر و برای قرمز های آنفیلد به جای بگذارد.

کوتینیو- بارسلونا؛ جدایی در راه است؟

کوتینیو موفق شد در مدت پنج ساله ی حضور خود در این تیم آمار ۵۴ گل و ۳۵ پاس گل را به ثبت برساند و همواره طی این پنج سال در بین خوب های لیگ جزیره بود.

کوتینیو اما در سال ۲۰۱۸ ساز جدایی کوک کرده و اعلام کرد برای گرفتن جام و عناوین تیمی و مهم تر از همه کسب لیگ قهرمانان نیاز به تغییر دارد؛ باشگاه لیورپول تمام تلاش خود را برای حفظ او کرد اما تصمیم کوتینیو برگشت ناپذیر و قطعی بود؛ سرانجام و پس از کش و قوس های فراوان او در زمستان ۲۰۱۸ و با قراردادی به ارزش ۱۶۰ میلیون یورو آنفیلد را به مقصد نیوکمپ ترک کرد و به بارسلونا پیوست؛ او اما نتوانست در مدت کوتاه حضور خود در بارسلونا توانایی هایش را نشان دهد و اوضاع برایش در کاتالونیا به بدترین شکل ممکن پیش رفت هر چند مصدومیت های پی در پی او نیز مزید بر علت شد که او نتواند عملکرد خوبی داشته باشد؛ تا جایی که تیم سابقش یعنی لیورپول توانست در یک بازی حیرت انگیز تیم جدیدش بارسلونا را شکست دهد و در نهایت جام لیگ قهرمانان را فتح کند، دقیقا همان جامی که کوتینیو برای بدست آوردنش لیورپول را ترک کرده بود!

حالا با گذشت یک سال و نیم دشوار در بارسلونا، گویا کوتینیو و بارسا قصد ادامه ی همکاری با یکدیگر را ندارند و هردو به نحوی به دنبال جدا کردن مسیر خود از هم هستند؛ در هفته های گذشته شایعاتی مبنی بر معاوضه ی او با نیمار و رفتنش به پاری سن ژرمن مطرح شد اما بلافاصله تکذیب شد؛ در روزهای گذشته همچنین خبر هایی مبنی بر حضور قرضی اش در آرسنال مطرح شد که البته مورد تایید این باشگاه لندنی قرار نگرفت. با این حال ساعاتی پیش تایمز از پیشنهاد قرضی تاتنهام به او پرده برداشت که باید دید آیا این خبر صحت دارد یا مانند اخبار قبلی سریعا تکذیب می شود.

با همه ی این حواشی باید منتظر ماند و دید چه آینده ای در انتظار این ستاره ی برزیلی است؟ آیا او با ماندن در بارسلونا برای جایگاهش و آنچه برایش به آنجا عزیمت کرده بود خواهد جنگید یا راه جدیدی را برای ادامه ی فوتبالش و بازگشت به اوج انتخاب می کند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بارسا پر از ستاره هست واسه همین نتونست خودشو نشون بده

    • بدون نام

      بارسا واسه حمله بهش نیاز نداشت وگرنه میتونست بهتر بازی کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج